O 19χρονος οδηγός της F4 ονειρεύεται F1. Ακόμα και χωρίς πόδια

Post date:

Author:

Category:

O Billy Monger ήταν ένας έφηβος οδηγός της βρετανικής Formula 4. Και είχε χάσει τα δυο του πόδια σε ένα τρομερό ατύχημα, σε έναν αγώνα που είχε γίνει, πέρυσι την Άνοιξη, στο Donington Park. Τρελά σκληρό. Αλλά τώρα ο ίδιος ονειρεύεται τη Formula 1. Ακόμα και με τεχνητά πόδια

Η Derby Telegraph είχε χαρακτηρίσει τη στιγμή που το μονοθέσιό του προσέκρουσε σε ένα άλλο σταματημένο (και προς το οποίο δεν είχε οπτική επαφή) ως «μια από τις πιο τρομακτικές συγκρούσεις στην ιστορία του mοtorsport».

Ήταν τόση η σφοδρότητά της που για μιάμισυ ώρα προσπαθούσε το ειδικευμένο προσωπικό να απεγκλωβίσει τον άτυχο Billy απ΄τα μεταλλικά συντρίμμια. 

Η στιγμή της σύγκρουσης είχε αποτυπωθεί μέσω της κάμερας στο μονοθέσιό του και την παρακολούθησαν με κομμένη την ανάσα χιλιάδες τηλεθεατές που έβλεπαν τον αγώνα σε live μετάδοση. Το video ήταν σκληρό.

Στη συνέχεια, είχε μεταφερθεί σε νοσοκομείο αλλά οι γιατροί αναγκάστηκαν να ακρωτηριάσουν τα δυο του πόδια. Ο Billy ήταν αντιμέτωπος, όπως και οι γονείς του, στο να δει τη ζωή του να αλλάζει δραματικά.

billy-monger-legs

Χαμογελαστός και αποφασισμένος ακόμα και με δυο πόδια λιγότερα. Το σκληρό πρόσωπο του motorsport δεν κατάφερε να κάμψει την αισιοδοξία αυτού του 19χρονου. Είναι κλισέ, σύμφωνοι, αλλά ό,τι δεν σε σκοτώνει σε κάνει πιο δυνατό

Όμως ο μικρός Billy Monger δεν το έβαλε κάτω. Πίστεψε στις δυνατότητές του, υποστηρίχτηκε από μια μεγάλη καμπάνια στη Μ. Βρετανία στην οποία συμμετείχαν οι Lewis Hamilton και Jenson Button συγκεντρώνοντας κάποιες 800.000 λίρες για την επόμενη μέρα του, μπήκε ξανά στους αγώνες συμμετέχοντας με μια F3 ενώ, φέτος το καλοκαίρι, οδήγησε μια Formula 1, συγκεκριμένα μια Sauber C30, με τις αντίστοιχες τροποποιήσεις.

Α, και η ζωή του έγινε ντοκιμαντέρ, που προβλήθηκε πριν από ένα μήνα στο BBC, με τίτλο »Driven: The Billy Monger Story». Ήρωας.

Τώρα κολυμπάει, τρέχει και είναι, όπως λέει ο ίδιος, δυνατότερος από πριν. «Πρώτα, αν έχανα σε κάποιον αγώνα νόμιζα πως ήταν το τέλος του κόσμου. Τώρα, παρότι συνεχίζω να είμαι αφοσιωμένος στο motorsport, ξέρω πως υπάρχουν σημαντικότερα πράγματα».

Και ο Billy Monger συνεχίζει να ονειρεύεται. «Μια μόνιμη θέση στη Formula 1» και, όπως λέει, «στενά τζιν».

Photo: Google

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει

Μιχάλης Λάμπρου
Μιχάλης Λάμπρου
Θήτευσε σε ιαπωνικά σεντάν (του μπαμπά). Στη συνέχεια ανακάλυψε την τέχνη τού να περπατά αθόρυβα, σαν τη γάτα τη νύχτα, και να παίρνει τα κλειδιά (του μπαμπά). Γράφει εξ αποστάσεως για το 4D (επαρχία, γαρ) και θέλει να μετακομίσει Αθήνα για να οδηγεί περισσότερα δημοσιογραφικά. Αν τον αφήσει ο μπαμπάς. Όσον αφορά τα αυτοκίνητα, του αρέσουν μόνο τα «μαμά».

Texting: 21 μέτρα ρίσκου. Πόσο αξίζουν τα μηνύματα;

Κόφ'το, κλείσ' το, άσ' το για αργότερα το κινητό. Υπακοή και σεβασμός απ΄όλους μας, ειδικά τους σκεπτόμενους Πραγματικούς Οδηγούς που οφείλουν να θέτουν το παράδειγμα. 21 μέτρα ρίσκου είναι πολλά

Ο Τζέιμς Χαντ του καλοκαιριού

«Μόλις 45 χρόνια πρόλαβε να ζήσει ο Χαντ. Ήταν αρκετά για να τα κάνει όλα. Να κυνηγήσει το όνειρό του οδηγώντας στο απώγειο του σπορ, τη Φόρμουλα 1. Αλλά και να κοιμηθεί με περισσότερες από 5.000 γυναίκες»

Καθαρόαιμη Lancia Rally 037

Το αυτοκίνητο-σταθμός πουλήθηκε έναντι €770.000...

Γιατί δεν βλέπεις συχνά τις Lotus στο δρόμο;

«Όσο και να γκρινιάζουμε πως θέλουμε αγνά και παρθένα driver's car, όταν έρθει η ώρα να βγουν τα χρήματα απ' την τσέπη βγαίνει ο πιο ασφαλής εαυτός μας στην επιφάνεια. Ελαχίστων εξαιρουμένων. Κάποιων τολμηρών με Lotus, για παράδειγμα»

Citroën C5 Aircross. Το Citroën της δεκαετίας πάει «σφαίρα»

«Το Citroën C5 Aircross SUV μάλλον δικαιολογημένα μόλις έκανε επίδοση-ρεκόρ για τη μάρκα. Τολμηρό, άνετο, τόσο ποιοτικό όσο ποτέ και με χαρακήρα τυπικά Citroën»

Τρέχοντας με Radical. Η έξυπνη κίνηση της χαρντκορίλας

Η Radical θέλησε να μπει ως ένας άλλος ριζοσπάστης στο «χώρο» του εστιασμένου, πισταδόρικου motorsport