Όταν ο Bruce McLaren έγινε ο νεότερος νικητής σε αγώνα της F1

Post date:

Author:

Category:

Όταν ο Bruce McLaren νίκησε στο τελευταίο Grand Prix της σεζόν του 1958 -1959, έγραψε τη δική του ιστορία στο motorsport. Έγινε ο νεότερος οδηγός που ‘χε κερδίσει ποτέ αγώνα της Formula 1. Μαζί, όμως, ήταν και ένας απ’ τους πιο αγωνιώδεις τερματισμούς για τον Jack Brabham 

Ήταν ο τελευταίος αγώνας της χρονιάς. Αλλά και ο πρώτος που γινόταν σε αμερικανικό έδαφος για το Πρωτάθλημα της Formula 1, στην πίστα του Sebring.

Στη βαθμολογία προηγούνταν ο Jack Brabham (ο οποίος και κατέκτησε, τελικά, τον τίτλο) και κατά τη διάρκεια του αγώνα υπήρχε μεγάλη μάχη μεταξύ των διεκδικητών του τίτλου. 

Κάποια 400 μέτρα, όμως, πριν τον τερματισμό, ο Brabham έμεινε από καύσιμο. Μπροστά του υπήρχε η τελική ευθεία σε μια ελαφρώς ανηφορική κλήση.

Ο Brabham κατέβηκε απ’ το μονοθέσιο και άρχισε να το σπρώχνει. Ακριβώς λίγο πριν περάσει τη γραμμή τερματισμού, ο Tony Brooks τον άφηνε στην 4η θέση. Κατάκοπος κάθισε να πάρει ανάσες στην άσφαλτο με τον κόσμο να χειροκροτεί. 

Jack Brabham-sebring-1959-4drivers.gr

Εξαντλημένος ο Jack Brabham τερματίζει το Grand Prix στο Sebring αφού είχε χρειαστεί να σπρώξει το μονοθέσιό του για κάποια 400 μέτρα μέχρι τον τερματισμό

Την καρό σημαία είχε προλάβει να πάρει ο Bruce McLaren, o οποίος σε ηλικία 22 ετών γινόταν ο νεότερος νικητής σε αγώνα της Formula 1.

Ένα ρεκόρ, δηλαδή, που μετά από αυτήν την ημέρα, χρειάστηκε να περάσουν δεκαετίες μέχρι να έρθει ο, κατά μόλις 79 ημέρες νεότερος, Fernando Alonso, το 2003 στο Hungaroring, για να γίνει αυτός ο νεότερος νικητής σε Grand Prix.

Δείτε το ιστορικό video απ’ τη νίκη του McLaren στο Sebring. Μόνο εικόνα, χωρίς ήχο...

Photo: f1archives

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει

Γιάννης Κωνσταντόπουλος
Γιάννης Κωνσταντόπουλος
Ο Γιάννης Κωνσταντόπουλος έχει περισσότερες από δύο δεκαετίες στο χώρο των Media και του Ειδικού Τύπου (Car Magazine, Top Gear, Esquire, Porsche Magazine, Eurobanker κ.ά.). Τα τελευταία έξι χρόνια «οδηγεί» το 4Drivers με συμμετοχή αρθρογράφων που εκτιμούν την αντικειμενική ενημέρωση, την απόλαυση της οδήγησης και τη δημιουργική ματιά. Ταυτόχρονα, εκδίδει το Best of Cars και άλλες concept εκδόσεις. Οι φήμες λένε πως με τόση κατανάλωση βενζίνης, βαρύνεται για σημαντικό μέρος της τρύπας του όζοντος. Δηλώνει ένοχος.

Texting: 21 μέτρα ρίσκου. Πόσο αξίζουν τα μηνύματα;

Κόφ'το, κλείσ' το, άσ' το για αργότερα το κινητό. Υπακοή και σεβασμός απ΄όλους μας, ειδικά τους σκεπτόμενους Πραγματικούς Οδηγούς που οφείλουν να θέτουν το παράδειγμα. 21 μέτρα ρίσκου είναι πολλά

Ο Τζέιμς Χαντ του καλοκαιριού

«Μόλις 45 χρόνια πρόλαβε να ζήσει ο Χαντ. Ήταν αρκετά για να τα κάνει όλα. Να κυνηγήσει το όνειρό του οδηγώντας στο απώγειο του σπορ, τη Φόρμουλα 1. Αλλά και να κοιμηθεί με περισσότερες από 5.000 γυναίκες»

Καθαρόαιμη Lancia Rally 037

Το αυτοκίνητο-σταθμός πουλήθηκε έναντι €770.000...

Γιατί δεν βλέπεις συχνά τις Lotus στο δρόμο;

«Όσο και να γκρινιάζουμε πως θέλουμε αγνά και παρθένα driver's car, όταν έρθει η ώρα να βγουν τα χρήματα απ' την τσέπη βγαίνει ο πιο ασφαλής εαυτός μας στην επιφάνεια. Ελαχίστων εξαιρουμένων. Κάποιων τολμηρών με Lotus, για παράδειγμα»

Citroën C5 Aircross. Το Citroën της δεκαετίας πάει «σφαίρα»

«Το Citroën C5 Aircross SUV μάλλον δικαιολογημένα μόλις έκανε επίδοση-ρεκόρ για τη μάρκα. Τολμηρό, άνετο, τόσο ποιοτικό όσο ποτέ και με χαρακήρα τυπικά Citroën»

Τρέχοντας με Radical. Η έξυπνη κίνηση της χαρντκορίλας

Η Radical θέλησε να μπει ως ένας άλλος ριζοσπάστης στο «χώρο» του εστιασμένου, πισταδόρικου motorsport