Βρήκαμε τους celebrities πίσω από το τιμόνι του αυτοκινήτου τους: η Rolls της Λόπεζ, η 911 της Ριάνα, η Veyron του Ρονάλντο. Cars & Stars
Έχοντας τραπεζικούς λογαριασμούς με αντίστοιχα ψηφία κινητού τηλεφώνου, οι διάσημοι του πλανήτη μπορούν να αποκτήσουν όποιο αυτοκίνητο αγαπά η καρδιά τους
Όμως η αλήθεια είναι πως συναντάμε τους περισσότερους απ΄αυτούς σε επτά κυρίως μοντέλα
Bugatti Veyron
Ένα από τα ακριβότερα υπεραυτοκίνητα στον πλανήτη, η Veyron, βρίσκεται σε πολλά «επώνυμα» γκαράζ.
Ο πρωταθλητής του μποξ, Φλόιντ Μεϊγουέδερ, ο Κριστιάν Ρονάλντο, ο περισσότερο γνωστός σε μας ως κριτής σε διαγωνισμούς τύπου «Αμερική Έχεις Ταλέντο», Σάιμον Κάουελ ή και ο ράπερ Τζέι-Ζεντ έχουν «ξεφορτωθεί» κάποια 1,6 εκατομμύρια ευρώ για την ιλιγγιωδώς γρήγορη Veyron.
Η οποία, έτσι για την ιστορία, έχασε το στέμμα ως το ταχύτερο αυτοκίνητο δρόμου στον πλανήτη από την αντικαταστάτριά της, τη Bugatti Chiron, η οποία έσπασε το ρεκόρ των 490 χλμ/ώρα.
Ferrari LaFerrari
Η τεχνολογική αφρόκρεμα απ΄το Μαρανέλο παρήχθη σε μόλις 499 αντίτυπα.
Η τιμή ήταν περί τα 1,17 εκ. ευρώ. Σήμερα, μία έκδοσή της, η LaFerrari Aperta, πλησιάζει τα 4,2 εκ.
Τίποτα από τα παραπάνω φαίνεται πως δε στάθηκε εμπόδιο για τις κυρίες Πάρις Χίλτον, Κιμ Καρντάσιαν και τους κυρίους Ντέιβιντ Μπέκαμ, Τζάστιν Μπίμπερ, 50 Cent και τον διάσημο σεφ Γκόρντον Ράμσεϊ.
Lamborghini Urus
Μπορεί το όνομά της να μην ακούγεται σε μας και τόσο εύηχο αλλά το πρώτο SUV στην ιστορία της εταιρείας, η Urus, ήταν αυτό που πριν λίγες ημέρες, τώρα δα, τον Απρίλιο, έκανε τον γνωστό κιθαρίστα των Μπλακ Σάμπαθ, Τόνι Ιόμι, έστω κι αν πάτησε τα 73 του χρόνια, να παίξει το δικό του «ροκ» στη θέση του οδηγού.
Όπως δήλωσε στην επίσημη ιστοσελίδα της Lamborghini, «είναι άνετη και εντυπωσιάστηκα την πρώτη φορά που τη δοκίμασα στην πίστα. Και όταν βύθισα το γκάζι, δεν μπορούσα να το πιστέψω: δεν φαινόταν λογικό ένα αυτοκίνητο αυτού του μεγέθους να πηγαίνει τόσο γρήγορα. Έπρεπε να την αποκτήσω. Και ξαφνικά τρελάθηκα με το μπλε. Έπρεπε να ΄ναι μπλε».
Ιδίων αισθημάτων επλήσθη και ο σύζυγος της κυρίας Καρντάσιαν, Κάνιε Γουέστ. Αυτή τη φορά σε λευκό.
Tesla Model S
Το ηλεκτρικό «παιδί» του Έλον Μασκ έχει ήδη βρει στέγη στις καρδιές και τα υπόγεια γκαράζ των Κάμερον Ντίαζ, Στίβεν Σπίλμπεργκ και (πάμε πάλι) Τζέι-Ζεντ.
Mercedes G-Class
Για τους αμύητους η G-Class δείχνει τετράγωνη και εκτός πεπατημένης από το αυτοκινητικό λάιφσταιλ.
Όμως ακριβώς αυτός είναι ο σκοπός ενός σκληροτράχηλου off-roader που έχει σχεδιαστεί να ξεπερνά όποιο φυσικό εμπόδιο βρεθεί στο δρόμο του.
Μαζί, ωστόσο, με καλά στοχευμένες στρώσεις πολυτέλειας. Ο συνδυασμός εκφεύγει από την τυπική συνταγή των SUV και ίσως για αυτό ακριβώς είναι μία cult περίπτωση ανάμεσα στους σελέμπριτις.
Η ωραιοτάτη ηθοποιός παύλα μοντέλο παύλα plastic-fantastic Μέγκαν Φοξ, η κυρία που το περιοδικό People την περιέλαβε -και μάλιστα για δύο χρονιές- στις εκπάγλου καλλονής διάσημες, κερδίζει τα βλέμματα οδηγώντας μια τέτοια
Για διαφορετικούς λόγους από τους παραπάνω, ο κωμικός Κέβιν Χαρτ πήγε και αγόρασε μία G αναζητώντας περισσότερη προστασία μετά από το σοβαρό του ατύχημά, το 2019, οδηγώντας μία κλασική βίντατζ αμερικανιά με σχεδόν ανύπαρκτη παθητική ασφάλεια.
Porsche 911
Το σημαντικότερο σπορ αυτοκίνητο του τελευταίου μισού αιώνα έχει στόλο από πιστούς.
Ενδεικτικά, ο Μπιλ Γκέιτς, η τραγουδίστρια Μάιλι Σάιρους, η παρουσιάστρια Έλεν ΝτιΤζένερις, ο Τομ Κρουζ και η Ριάνα κυκλοφορούν συχνά με την εμβληματική 911 αποδεικνύοντας πως, όσο κι αν αυξάνει η δύναμη, παραμένει μία χρηστική σπορ κατασκευή.
Αλλά και ένα από τα ελάχιστα με 2+2 διάταξη καθισμάτων για να βάζεις πίσω τα πιτσιρίκια.
Rolls Royce Phantom
Το «φάντασμα» της Rolls είναι μία μείξη χλιδής, σοφιστικέ χαρακτήρα και κινητού cocooning για βαθιά πορτοφόλια.
Οι κυρίες Λέιντι Γκάγκα, Τζένιφερ Λόπεζ, Γκουέν Στεφάνι ίσως λάμπουν ακόμα περισσότερο στο πίσω κάθισμα. Το οποίο είναι ό,τι πιο γαλαντόμο χωροταξικά κυκλοφορεί σε τετράθυρο. Κάνει και για σεξ στο back seat.
Αρχική δημοσίευση: Protagon / Photo: Media Press
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.