Πριν ακριβώς τριάντα τρία χρόνια, ένας άγνωστος δοκιμαστής, ο Stefan Roser, φορώντας loafers και καλτσάκια πλαγιολίσθαινε με μια Ruf CTR και κάποια +200 km/h στην πίστα του Nordschleife. Το βίντεο που γυρίστηκε τότε λεγόταν ”Faszination” και έγινε, για δεκαετίες, το άγιο δισκοπότηρο των απανταχού enthusiast
Αυτός ήταν ο άνθρωπος που ήξερε να χορεύει την ατίθαση RUF στο Nürburgring. Θεός Stefan
Τρεις δεκαετίες πριν, η Ruf CTR ήταν ένα απ’ τα ταχύτερα αυτοκίνητα παραγωγής. Με το ανορθόδοξο lay out της 911 πρέπει να ‘ταν ένα απ΄ τα πιο δυσκολοδήγητα αυτοκίνητα που κυκλοφορούσαν τότε
Θυμάμαι τον εαυτό μου να ψάχνουμε να βρούμε, πάση θυσία, την κασέτα σε μέγεθος φρατζόλας. Οι τυχεροί ήταν όσοι είχαν άκρες στο εξωτερικό. Κι όποιος είχε στα χέρια του το πολυπόθητο δικαιούνταν κέρασμα για να μας αφήσει να το δούμε.
Υπήρχε λόγος σοβαρός: τα πράγματα που έκανε ο Roser στο Nürburgring με την κίτρινη Yellowbird -όπως ήταν το παρατσούκλι της καρδερίνας- ήταν εκτός πραγματικότητας.
Πρακτικά, έβγαζε σχεδόν όλη την πίστα με εξωφρενικούς ρυθμούς λιώνοντας λάστιχα με εξωπραγματικές ταχύτητες, διόρθωνε την ατίθαση CTR με ευκολία playstation.
O πρόεδρος της RUF Automobile, Alois Ruf (αριστερά), με τον ήρωά μας, Stefan Roser
Ο άγνωστος, γενικά, Roser, ο ψηλός, ολίγον ατσούμπαλος, κάτι σε Γερμανός γυψαδόρος, Stefan, επαναπροσδιόριζε την έννοια της δυσκολίας, της ικανότητας και της άσκησης θάρρους
Σήμερα μπορείς εξασφαλισμένα να σκίσεις το δίπλωμα σου. Μαζί και όλων ημών. Για την ιστορία, έχει νδιαφέρον και το ντοκιμαντερίστικο βίντεο για την ιστορία της RUF, εδώ.
Photo: RUF
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.