«Στρατισίνο», «Σ.Χ.» ή σκέτο «Στράτης». Γέννημα θρέμμα των 4Τροχών. Επί δεκαετίες πληθωρικός διευθυντής, αγωνιζόμενος, πάντα ενθουσιώδης. Έχει οδηγήσει ό,τι κινείται και μας μιλά για τη ζωή του όλη σε τέσσερις τροχούς
4D 45 χρόνια 4Τροχοί. Η ζωή σας σε 45 λέξεις. Εντάξει, περίπου
Σ. Χ. Τους διάβαζα από το ’70. Πήγα το ’80 να γράφω αγώνες. Με “έμπλεξαν” ο Λούβαρης με τον Τζαβάρα, με “προσέλαβε” ο Κληρονόμος. Τον θαύμαζα, με εμπιστεύτηκε ο Κ.Κ., με άντεξαν και με ανέχτηκαν ο Κλεάνθης ”ΚΤ”, ο Πάνος ”ΠΦ”’, ο Σπύρος ”ΣΚ” και ο Θοδωρής ”ΘΤ”. Με ανέχεται και με αντέχει ο κ. Μιχάλης Σταυρόπουλος. Λατρεύω ατελιέ και φωτογράφους μας, που μαζί με τους συνεργάτες-συντάκτες με έκαναν μάγκα, σε συνδυασμό με το ”Εν Λευκώ”, σε όλα και πάντα του Κώστα Καββαθά. ”Σχολείο” οι Τεχνικές Εκδόσεις με δασκάλους και για τη ζωή όπως ήταν για μένα ο Κώστας Μανιάτης και ο Γιάννης Βρόντος. Σήμερα, άψογη συνεργασία με τη Συρμώ Παπαδόπουλου, μια από τις λίγες Κυρίες του χώρου μας. 45+; Κόψε…
Ποιο ήταν το πιο εμπορικό εξώφυλλο στους 4Τροχούς;
Το Fiat Punto και η Alfa Romeo 147. Έσκιζαν χωρίς on pack γιρλάντες και άλλα. Ρεκόρ, βέβαια, είχε κάνει το επετειακό των 25 ετών
Τα concept πουλάνε; Και αν όχι, γιατί;
Μα μόνο έτσι θα έπρεπε να πουλάμε. Όμως ποιος προτείνει και ποιοι εγκρίνουν; Πονάει
Ποιες ήταν οι δοκιμές που χαράχτηκαν στην E.C.U. του εγκεφάλου σας;
Με τη Ferrari F40 και τη Βimota, με Δημήτρη Διατσίδη, στο Fiorano. Όμως, τα καλύτερα τα έζησα στις ειδικές διαδρομές κάτω απο πραγματικές συνθήκες. Σημειώστε τρία Ραλί Ακρόπολις με Nissan 240RS
Τι άλλαξε και τι έμεινε ίδιο στην εξέλιξη των ειδικών περιοδικών τα χρόνια που είστε επικεφαλής των 4Τροχών;
Τα κείμενα δεν είναι σαν άλλοτε. Έχουν λιγότερο συναίσθημα αφού και τα αυτοκίνητα είναι τόσο ίδια και τόσο καλά. Ρητή αξία οι μετρήσεις των επιδόσεων και η άρνησή μας να μπλέξουμε το εμπορικό με τη σύνταξη. Όσο ζει και μας παρακολουθεί ο ιδρυτής, αυτό δεν θα αλλάξει
Ποιο ήταν το πρώτο σας αυτοκίνητο;
Alfa Romeo Sud Ti
Ποιες είναι οι αγαπημένες σας διαδρομές;
Στο Σούνιο, στη Ναύπακτο μέσω Ιτέας, αλλά ζω για μία Καρούτες κατηφόρα, για έναν Άγιο Μερκούριο, για τον Χολομώντα και, κυρίως, για Σήμαντρα και Πλανά, χώμα σαν τότε
Ποιες αγωνιστικές στιγμές ξεχωρίζετε;
Όλα τα Ραλί Ακρόπολις ήταν ξεχωριστά
Τι σας προσέφεραν οι αγώνες; Τι σας χάλασε;
Να είμαι συνεπής και πειθαρχημένος. Όταν κέρδιζα έπαιρναν τα μυαλά μου «αέρα» στην προσωπική μου ζωή
Τι αντιπαθείτε στον Έλληνα οδηγό;
Ότι τα ξέρει όλα και δεν δέχεται «υποδείξεις»
Αναλογικό vs Ψηφιακό αυτοκίνητο. Τι προτιμάτε;
Αναλογικό. Να με παιδεύει. Να το ψάχνω και να το βρίσκω και να χανόμαστε. Οδήγησε μια BMW Μ3 πρώτης γενιάς και θα με θυμηθείς
Ποιο είναι το top 5 του ιδανικού σας γκαράζ;
Porsche 911 (993), Ferrari 550, Nissan 240RS gr B και Silvia 200SX grA, Nissan GT-R παραγωγής
Έχετε καύσιμο για ένα ρεζερβουάρ και μετά ο πλανήτης στραγγίζει. Ποιο αυτοκίνητο «γεμίζετε»; Και μόνος ή με παρέα;
Με μια όποια 911 στο δρόμο για το Σούνιο, με τη σύντροφό μου και μπισκότα Dukan
Η Formula 1 σάς αρέσει έτσι όπως έχει εξελιχθεί;
Γίνονται αγώνες F1; Βλέπω για να ακούω τον Σεϊτανίδη και την παρέα του χωρις να υποτιμώ τον Ζαν Μαρί στον ΟΤΕ
Πού και με ποιους ήσασταν την 1η Μαΐου του 1994;
Με τον Χρήστο Καραγιωργάκη (σ.σ. φωτογράφος) και την τότε σύντροφό μου στην Ίμολα
Πώς βλέπετε το μέλλον του έντυπου Τύπου ενόψει της ψηφιακής παλίρροιας;
Άλλη ερώτηση. Σοβαρά, τώρα. Αν οι αναγνώστες παραμείνουν συνεπείς και τα έντυπα παραμείνουν αξιόπιστα, είναι αυτά που θα επιβάλλουν ποιότητα και στα ηλεκτρονικά Μέσα
Τι είναι για εσάς ευτυχία;
Να ‘χουμε αρπαχτεί και το πρωί να ξυπνάω, να το ‘χει ξεχάσει και να χαμογελάει με το χαρακτηριστικό της τρόπο. Έτσι, οι ειδικές διαδρομές της καθημερινότητας αντιμετωπίζονται χωρίς φόβο στα «χασίματα». Το χρωστάω, άλλωστε, στους συνεργάτες μου που έχουν ελάχιστους λόγους ώστε να είναι ψύχραιμοι
Ποια θεωρείτε υπερτιμημένη αρετή;
Το θράσος
Ποιο θεωρείτε πολυτιμότερό σας απόκτημα;
Την εκτίμηση του απέναντι
Γιατί η στήλη σας στους 4Τροχούς έχει τίτλο «Κακά τα ψέμματα»;
Γιατί η αλήθεια πονάει και η μισή αλήθεια σκοτώνει
Photo: Αρχείο 4Tροχοί
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.