Ο 55χρονος πλέον πρώην οδηγός της Formula 1, Jean Alesi, μιλά για το πώς αναγκάστηκε να δώσει την F40 για να υποσρηρίξει οικονομικά το γιο του στη νέα του καριέρα
Ο Jean Alesi απέκτησε τη θρυλική Ferrari F40 ως μέρος του συμβολαίου του με την ομάδα της Ferrari στη Formula 1. Ήταν όταν έτρεχε για αυτήν, από το 1991-1995
Όπως λέει ο ίδιος, «χρειάστηκε να πουλήσω την F40 για να μπορέσω να καλύψω ένα μέρος του δυσθεώρητου κόστους που απαιτείται σήμερα για να ακολουθήσει το πρωτάθλημα της F2»
Ο γιος του Jean Alesi, Giuliano, έχει προέλθει από το τμήμα Ferrari Formula 1 junior και ήδη πέρυσι έκανε το ντεμπούτο του στην F2 με την ομάδα της Trident.
Το κόστος της F2 δεν είναι μικρό. Το αντίθετο. Εκτιμάται πως αγγίζει τα €1,8 εκατομμύρια.
Και η Ferrari F40, με τις σημερινές τιμές στη χρηματιστηριακή αγορά ανάλογων αυτοκινήτων, αγγίζει συνήθως το €1,0 εκατομμύριο.
Έτσι, ο Jean Alesi πήρε την απόφαση να αποχωριστεί το αγαπημένο του αυτοκίνητο ώστε να ανταποκριθεί στις περιστάσεις.
Η κριτική του προς το καθεστώς της F2
Όπως δήλωσε μιλώντας στο Sky Sports F1, «η κατάσταση της F2 είναι εξωπραγματικά ακριβή. Όχι μόνο από τις ίδιες τις οικονομικές απαιτήσεις αλλά και απ΄τις ίδιες τις προσαρμογές στη ζωή των οδηγών. Εδώ έχουμε παιδιά που σταματούν το σχολείο, αφήνουν το πανεπιστήμιο μόνο και μόνο για να ακολουθήσουν το πάθος τους που είναι οι αγώνες».
Ο Alesi ήταν έντονα επικριτικός προς το περιβάλλον που διέπει την F2. Μίλησε για τη μεγάλη δυσκολία να βρεθούν σπόνσορες αλλά και για το πώς θα εξελιχθεί η σεζόν.
O Jean Alesi με τον γιο του Giuliano. Φαμίλια με αγωνιστικό DNA
Τόνισε, ωστόσο, πως «στην οικογένειά μας κάνουμε τα πράγματα με πάθος. Και έτσι ανάμεσα στην F40 στο γκαράζ και την εκπλήρωση του ονείρου του παιδιού μου δεν υπήρχε κάποιος δισταγμός. Άλλωστε, είμαι αρκετά μεγάλος πλέον για να την οδηγώ»
,
Με την ευκαιρία, αυτό είναι ένα προσεγμένο βίντεο με τις αναμνήσεις του Alesi από την καριέρα του στο motorsport. Σύντομο και περιεκτικό.
Photo: f1.com
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.