Η BMW 3.0 CSL του Jay Kay βγαίνει σε δημοπρασία (βίντεο)

Post date:

Author:

Category:

Μόλις 1,265 αντίτυπα κατασκευάστηκαν από την πανέμορφη BMW 3.0 CSl που έλαμψε τη δεκαετία του ’70. Ρύγχος καρχαρία, μικρότερο βάρος κατά 136 κιλά σε σχέση με τις CS, μορφή του motorport στην αγωνιστική της εκδοχή και αειθαλές κλασικό. Μία από αυτές, ιδιοκτησίας του βρετανού τραγουδιστή των Jamiroquai και γνωστού petrolhead, Jay Kay, μόλις βγήκε προς πώληση

BMW 3.0 CSL

Η εικονιζόμενη BMW 3.0 CSl έμεινε στην κατοχή του frontman των Jamiroquai για δεκατρία χρόνια. Και αναζητά νέο ιδιοκτήτη στη Race Retro Live Auction που είναι προγραμματισμένη για τις 27 Μαρτίου


Το εύρος τιμής που αναμένεται να κυμανθεί η συγκεκριμένη, χρώματος Polaris Silver, BMW 3.0 CSL είναι μεταξύ των €115,000 και €157,814

Αποτελούσε ένα από τα αγαπημένα αυτοκίνητα του Jay Kay ο οποίος κατ΄επανάληψη έχει πιστοποιηθεί ως αμετανόητος petrolhead.

Jay Kay car collection
- Διαφήμιση-

Το 2010 έτυχε φροντίδας από τον αρκετά γνωστό οίκο Munich Legends ο οποίος συντηρεί και εμπορεύεται πλήθος αξιόλογων BMW.

Συγκεκριμένα, έλαβε χώρα μία πλήρης μηχανική ανακατασκευή που κόστισε €33,214 καθώς και ένα respray στο αρχικό εργοστασιακό ασημί που βλέπετε με τιμολόγιο €8,050.

Στα παραπάνω έρχεται να προστεθεί όλη η γενεαλογία ενός αυτοκινήτου ξεκάθαρα εμβληματικού της εποχής της κυριαρχίας της BMW στο Πρωτάθλημα Τουρισμού.

Δείτε το ενδιαφέρον βίντεο με την ιστορία της CSL, τόσο στην πολιτική όσο και στην αγωνιστική της εκδοχή.

Τα specs

Λεοπότερου πάχους αμάξωμα, μειωμένη ηχομόνωση, αλουμινένιες πόρτες, καπό και πορτ μπαγκάζ, πλαϊνά παράθυρα από Perspex αντί για κρύσταλλο και απόδοση 203 ίππων από τον 6-κύλινδρο εν σειρά των 3,2 λίτρων για την έκδοση δρόμου.

Τα υπόλοιπα γράφτηκαν σε πίστες, πρωταθλήματα και στο παρατσούκλι Batmobile με το οποίο διασώζεται αλάνθαστα μέχρι σήμερα.

BMW 3.0 CSL
BMW 3.0 CSL

BMW M4 CSL scoop

BMW 3.0 CSL
BMW 3.0 CSL
BMW 3.0 CSL

BMW CSL IMSA for sale

BMW 3.0 CSL
BMW 3.0 CSL
BMW 3.0 CSL

Photo: Silverstone Auctions

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει