Η Ferrari 275 GTS της υπέροχης Ράκελ Γουέλς

Post date:

Author:

Category:

Πριν προλάβουν οι νεότεροι την Ορνέλα Μούτι ή τη Μπελούτσι, υπήρχε η Ράκελ Γουέλς. Η οποία ήταν τόσο θεά όσο και η προσωπική της Ferrari 275 GTS

Ράκελ Ουελς

Η κλασική Ferrari 275 GTS, του 1965, με αριθμό σασί 07359 ήταν η δεύτερη κούκλα της υπόθεσης. Οι φήμες λένε πως βγήκε σε δημοπρασία το 2015


Κάπου είχα διαβάσει, δεν θυμάμαι πού, ότι οι γυναίκες που μας αρέσουν στην ενήλικη ζωή μας ακολουθούν τα πρότυπα ενός εγκεφαλικού «χάρτη» που μας χαράχτηκε όταν καν δεν ξέραμε πού πέφτει η Αμερική

Eίναι εικόνες από γυναίκες, συνήθως μεγαλύτερες της ηλικίας μας. Κινήσεις, ασυνείδητες καταγραφές στο τυχαίο των ματιών.

Θωπεύοντας εφηβικές ψυχές

- Διαφήμιση-

Η Ράκελ Γουέλς ήταν, ήδη στα ’60s, ένα από σύμβολα του σεξ. Στα ’70s, που εγώ τη θυμάμαι, ήταν τριανταπεντάρα από άλλο γαλαξία.

Κλασικές καμπύλες, βλέμμα με υποσχετικές αλλά και μια Ferrari 275 GTS στο γκαράζ ήταν το τρίπτυχο που θώπευσε αρκετές εφηβικές ψυχές.


Η μπλε 275 GTS με τα ”crema” δερμάτινα ήταν το όχημα που εντός του μόνο μία θεά επιπέδου Γουέλς δικαιούνταν να περιφέρεται. Η συγκεκριμένη Ferrari ήταν ένα από τα μόλις 200 κομμάτια που κατασκευάστηκαν, κυρίως για την αμερικάνικη αγορά

Η Ferrari σχεδιασμένη διά χειρός Pininfarina, με V12 κινητήρα 260 ίππων, transaxle διάταξη κιβωτίου και άφθονο στιλ


Η κυρία Ραχήλ, συνηθισμένη προφανώς στα δώρα γαλαντόμων κυρίων, απέκτησε τη Ferrari όταν ολοκληρώθηκαν τα γυρίσματα της ταινίας Fathom το 1967. Η Γουέλς κράτησε την GTS για δυο περίπου χρόνια.

Της τη χάρισε ο σκηνοθέτης Leslie H. Martinson. Ναι, ναι, ξέρω τι σκέφτεστε αλλά μη μου χαλάτε το όνειρο της θείας Ράκελ – δεν έχει νόημα πλέον. Εν πάσει περιπτώσει, η Γουέλς κράτησε την GTS για δυο περίπου χρόνια

Για την ιστορία, αυτό ήταν το τρέιλερ της ταινίας η οποία της απέφερε το δώρο. Αλλά και η αφορμή για να γραφτεί αυτό το κείμενο.


John Z. DeLorean

Photo: Flickr

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει