Η Lancia, ο Μπιαζιόν και πόσο κοστίζει η Ypsilon Rally 4 HF

Post date:

Author:

Category:

Η Ypsilon Rally 4 HF είναι η πρώτη Lancia που επιχειρεί την επιστροφή της εταιρείας μετά από τρεις δεκαετίες σε αγωνιστικό «γήπεδο». Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής του μακρινού 1988 και 1989, Μίκι Μπιαζιόν, επιχειρεί το ιταλικό πρελούδιο

Ο Μπιαζιόν, στα 66 του πλέον, είναι το αναγνωρισμένο πρόσωπο με το οποίο η Ypsilon Rally 4 HF επιχειρεί την επανασύνδεση της εταιρείας προς νέους αγωνιζόμενους. Κόστος για το αγωνιστικό; Κάποια €80.416


Η φράση που είχε πει κάποτε ο Μπιαζιόν είναι λίγο-πολύ γνωστή: «όταν ονειρεύεσαι να τρέξεις στη Formula 1, το μυαλό πάει στη Ferrari. Kαι όταν ονειρεύεσαι να τρέξεις στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ραλλύ, το μυαλό πάει στη Lancia»

Πέρα από μακρόσυρτους προλόγους, το όνειρο, ως γνωστόν, μπήκε σε παρένθεση τις τελευταίες δεκαετίες. Όμως τώρα η Lancia επιστρέφει. Προφανώς όχι με το πάλαι ποτέ κύρος των 037, των Stratos ή της Integrale, αλλά με την αγωνιστική εκδοχή της Ypsilon Rally 4 HF

Eνός, δηλαδή, προσθιοκίνητου, τρικύλινδρου, μόλις 1.2 λίτρων υπερτροφοδοτούμενου hatchback που ταυτίζεται χρονικά με τη γενικότερη επιστροφή της Lancia.

Το αυτοκίνητο απευθύνεται στο νέο «αίμα» αγωνιζομένων που θέλει να πάρει μια πρώτη γεύση από ένα αγωνιστικό, έστω κι αν η τιμή δεν είναι και τόσο προσιτή για πολλούς.

Ο αντίλογος

Την ίδια ώρα στο διαδίκτυο υπάρχει και ο αντίλογος πως η Ypsilon Rally 4 HF δεν είναι κάτι άλλο από μια παραλλαγή του αντίστοιχου Peugeot 208 που ήδη έχει αρκετές διακρίσεις στο αγωνιστικό του βιογραφικό.

Σύμφωνοι, έχουν δίκιο και αυτή είναι η πραγματικότητα κάτω από τον κομψό μανδύα της Ypsilon.

Όμως, έστω και έτσι, αποτελεί μία ευχάριστη είδηση.

Ο Μπιαζιόν, οι 212 ίπποι, το 5άρι σειριακό κιβώτιο, το μηχανικό μπλοκέ διαφορικό και το ιστορικό λογότυπο ”HF” (High Fidelity) παρέα με το «ελεφαντάκι», είναι μέρος μιας καλοδεχούμενης συνταγής που ζητά την επάνοδο στα πιο ενδιαφέροντα δρώμενα: τους αγώνες


4Driver's cars: Οδηγώντας Delta HF Integrale και GR Yaris

Tι δήλωσε ο Μπιαζιόν για τη νέα Ypsilon

Όπως είπε ο Μίκι όταν είχε οδηγήσει το αυτοκίνητο παραγωγής, του άρεσαν «τα φαρδύτερα μετατρόχια, η ρύθμιση της ανάρτησης και το καλιμπράρισμα του τιμονιού με την ισορροπία μεταξύ ευελιξίας και ακρίβειας».

Ο Μπιαζιόν προσέθεσε επίσης ότι το αυτοκίνητο είναι «πραγματικά εύκολο, αλλά κάνει επίσης χαρούμενο και έναν οδηγό ραλλύ όταν οδηγείται σε στροφές και ορεινές διαδρομές».

Photo: lancia.com


Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει