Σύμφωνοι, δεν το κάνει τσάμπα ο Jenson Button. Υπάρχει αμοιβαία επιχειρηματική συνεργασία μεταξύ της Lotus και του πρώην παγκόσμιου πρωταθλητή της F1. Σε κάθε περίπτωση, μιλώντας για τη Lotus Emira δήλωσε πως «είναι εξαιρετική και είναι μεγάλος θαυμαστής». Αυτές είναι οι εντυπώσεις του και το σχετικό οπτικοακουστικό
Ο Button, η Emira, το νέο κεντρομήχανο της εταιρείας, το τελευταίο με κινητήρα εσωτερικής καύσης, και τα χαμόγελα μετά από περισσότερους από 30 γύρους στην πίστα του Χέθελ κατά τη διάρκεια του εορταστικού λανσαρίσματος
Ο Button σχολίασε: «Πάντα ανέμενες ότι μία Lotus θα έχει καλή μηχανική πρόσφυση σε καμπές χαμηλής ταχύτητας, αλλά στην περίπτωση της Emira υπήρχε και άφθονη δύναμη στις στροφές υψηλής ταχύτητας»
Η εύρεση της σωστής θέσης οδήγησης είναι το κλειδί για κάθε οδηγό και ο Button είπε ότι η Emira τον έκανε να αισθανθεί ένα με το αυτοκίνητο άμεσα.
«Οι οπαδοί της Lotus θα τη λατρέψουν, όπως και οι νέοι πελάτες που θα εκτιμήσουν την εξαιρετική ποιότητα του εσωτερικού», είπε ο Jenson.
«Όταν βρίσκεσαι μέσα στην Emira, βυθίζεσαι στο κάθισμα και στο κόκπιτ ενώ υπάρχει άφθονη υποστήριξη στην πλάτη ώστε να είναι άνετο για μεγάλα ταξίδια. Αυτό θα εκπλήξει πολλούς», συνέχισε
Tι αντιπροσωπεύει η Emira
Το νέο κέντρομήχανο της Lotus σηματοδοτεί μια νέα εποχή για την εταιρεία.
Κινητήρες από την Toyota (V6) και τη Mercedes (4-κύλινδρος turbo από A45 AMG), κλασικά αλουμινένιο σασί, το καλύτερο ίσως ποιοτικά εσωτερικό που έχουμε δει ποτέ σε Lotus και κατευθείαν αντιπάλος για τις Porsche 718 Cayman και Αlpine A110.
Ταυτόχρονα είναι και το τελευταίο μοντέλο της Lotus με κινητήρα εσωτερικής καύσης πριν την ηλεκτροκίνητη στρατηγική της εταιρείας.
Το χρήμα το έβαλαν οι Κινέζοι (Geely Holdings), η γνώση υπάρχει στο Νησί και το νέο μοντέλο έρχεται να καλύψει ένα μεγάλο κενό μετά το τέλος εποχής των Elise, Exige και Evora
Με τιμή κάτω από τις £60,000, πανέμορφη σχεδίαση που θυμίζει κάτι από McLaren, πίσω κίνηση, παθητικές αναρτήσεις, υδραυλικό τιμόνι (yes!) και εξαιρετικές επιδόσεις, η Emira εκφράζει μια πολύ σοβαρή προσπάθεια στην κατηγορία των σπορ αυτοκινήτων – έστω και αν η τελευταία δυσκολεύεται πλέον στις διεθνείς πωλήσεις
Junior supercar σε τιμή ευκαιρίας;
Με αρχική τιμή λιγότερες από £60,000 o Button είπε πως «είναι φανταστική και σημαίνει ότι πολλοί άνθρωποι θα έχουν την ευκαιρία να τη ζήσουν από πρώτο χέρι. Eίναι ένα γνήσιο junior supercar αλλά θα άναβε τα φώτα του σε πολλά supercars για τα χρήματά του – πέραν του ότι είναι πιο άνετο από τα περισσότερα».
Ο Button είναι χρόνια τώρα φίλος των Lotus, ήδη πελάτης του ηλεκτρικού υπερ-αυτοκινήτου, της Evija, καθώς και συνεργάτης με τις νέες του δραστηριότητες.
Για παράδειγμα, τον Μάρτιο του τρέχοντος έτους ανακοινώθηκε ότι η Lotus Engineering θα είναι τεχνικός συνεργάτης της JBXE, της ομάδας αγώνων Extreme E του Jenson Button.
Photo: lotuscars.com
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.