Τι μπορείς να γράψεις για τον 64χρονο πλέον Κείτσι Τσουκίγια, τον άνθρωπο που έκανε τέχνη την πλαγιολίσθηση, τον λεγόμενο ”Drift King”; Το πιθανότερο είναι όχι και πολλά καθώς αυτός ο τύπος είναι κάτι σαν ζωντανός θρύλος. Όμως αρκεί να δεις αυτό το καλογυρισμένο και ευρηματικό βίντεο
O Τσουκίγια με το διάδοχο του αυτοκινήτου με το οποίο ταυτίστηκε. Από το ΑΕ86 στο GT86. Μόνο Τζαπάν
Όσο κι αν έχεις αποπειραθεί να μιμηθείς την τεχνική του Τσουκίγια στο πώς ελέγχεις ένα αυτοκίνητο σε φάση πλαγιολίσθησης, αυτός παραμένει ο μεγάλος δάσκαλος του γένους
Εν προκειμένω μιλάει ο ίδιος για τα πρώτα του βήματα, στις παράνομες διαδρομές του Usui Pass, εκεί δηλαδή που μαζευόντουσαν όσοι ήταν μυηένοι στην τέχνη.
Υπάρχουν 184 στροφές εκεί και κάποιοι ήδη κατείχαν εξαιρετικές ικανότητες στο να τις παίρνουν πλαγιολισθαίνοντας. Ο Τσουκίγια όφειλε στον εαυτό του να γίνει ένας από αυτούς.
Όπως σχολιάζει, το καλό ήταν ότι, όταν κατέφθανε η τροχαία, κατάφερνε να διατηρεί την ψυχραιμία του και τους παλμούς του χαμηλούς.
Μπορούσε έτσι να οδηγεί όπως άψογα επέβαλλε η στιγμή προκειμένου να ξεφύγει. Ουδείς αναμάρτητος, αγαπητοί κύριοι της πολιτικής ορθότητας.
Λέει και άλλα ενδιαφέροντα. Όπως για το ότι «αυτοκίνητα τύπου Ferrari, Porsche, Lamborghini είναι άχρηστα σε κατηφορικές διαδρομές», στα περιβόητα Touge, ή και για το ατύχημά του όταν χρειάστηκε να μείνει επί τρεις μήνες στο νοσκομείο
Ωραίο βίντεο, με γραφικά τύπου manga και χωρίς παντιλίκι. Ωραίες εικόνες και εξομολόγηση επί του σημείου.
Photo: Speedhunters/Paddy Mcgrath
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.