Για όσους δεν τον θυμούνται, ο Κάρλος Γκον είναι ο πρώην CEO της Nissan και νυν φυγόδικος. Έφυγε «νύχτα» από τη. Ιαπωνία, κατηγορούμενος για οικονομικές απάτες. Eπιστρέφει;
Για την ιστορία, ο Κάρλος Γκον είχε κληθεί να καταβάλλει, μεταξύ άλλων, κάποια €5 εκατομμύρια στις Nissan / Mitsubishi, δηλαδή τις καθαρές πληρωμές που είχε λάβει από την κοινοπραξία μεταξύ του Απριλίου και του Νοεμβρίου του 2018, σύμφωνα με ολλανδικό δικαστήριο
Ο Κάρλος Γκον, που αρνείται ότι διέπραξε παρατυπίες, ήταν πρόεδρος των Nissan και Mitsubishi και διευθύνων σύμβουλος της Renault όταν συνελήφθη στην Ιαπωνία το 2018 κατηγορούμενος ότι είχε καταθέσει ανακριβή στοιχεία για τον μισθό του και ότι χρησιμοποιούσε κεφάλαια της εταιρίας για προσωπικούς λόγους
Για όσους τον θυμούνται, ήταν ταυτόχρονα και ο τύπος που αναδιοργάνωσε τις ιαπωνικές εταιρείες, ενώ είχε στο βιογραφικό του και μία μεγάλη επιτυχία στην αντίστοιχη θέση της Toyota.
Μάλιστα, πριν κάμποσα χρόνια, είχα την τιμή να του πάρω μία συνέντευξη στη Νίκαια της Γαλλίας, αν θυμάμαι καλά, με αφορμή τη δημοσιογραφική παρουσίαση της Corolla TS.
Αντιπαθής φυσιογνωμικά, τουλάχιστον στα δικά μου μάτια, αλλά με αυτή τη συμπαγή στόφα ενός ανώτατου στελέχους του οποίου ο λόγος είναι προσεκτικά διατυπωμένος.
Αυτές τις μέρες πάντως έδωσε και μία πολύ ενδιαφέρουσα συνέντευξη για τη συγχώνευση μεταξύ των Honda και Nissan, εδώ.
Μεταξύ άλλων, εξέφρασε τις επιφυλάξεις του για τον «γάμο», τον οποίο τον χαρακτήρισε κίνηση πανικού.
Όμως να πώς τα φέρνουν οι διεθνείς εξελίξεις και το όνομα του φιγουράρει ξανά ως το πρόσωπο το οποίο θα αναλάβει τον ηγετικό ρόλο στον όμιλο της Stellantis μετά την αποχώρηση του Κάρλος Ταβάρες. Αν τελικά προκύψει, μάλλον θα είναι η πιο σημαντική διοικητική μεταγραφή της αυτοκίνησης για το 2025. Και ίσως αυτός που θα ξανασώσει μία μεγάλη εταιρεία στο «χώρο»
ΥΓ. Δεν ξέρω πού απευθύνεται το δάχτυλο της δεξιάς παλάμης του Γκον στη φωτό, αλλά πάντως να ξέρετε δεν είναι φωτοσοπιά
Photo: Automotive News
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.