Αφοπλιστικά απλός: ο «μαέστρος» Marcello Gandini on camera

Ο διάσημος Ιταλός σχεδιαστής, ο άνθρωπος που ζωγράφισε τη Lamborghini Miura, ο Marcello Gandini, ένας από τους 25 που συγκαταλέγονται στους «Σχεδιαστές Αυτοκινήτου του Αιώνα», στα 80 του χρόνια πλέον, ανοίγει το βιβλίο της ζωής του στην κάμερα του Davide Cironi. Το λες και επιτυχία

Τι να πρωτοπεί κανείς για τον Marcello Gandini. Τα λόγια είναι περιττά για κάποιον που είδε τόσο μπροστά από την εποχή του, που κατείχε τόση αισθητική αντίληψη ώστε να ανήκει στην ολιγομελή κάστα των μεγάλων καλλιτεχνών της αυτοκίνησης. Είναι μετρημένοι στα δάχτυλα.

Μια ματιά και μόνο στο βιογραφικό του αρκεί: Miura, Alfa Romeo Montreal, Autobianchi A112, Lancia Stratos είναι λίγα μόνο από τα τεχνουργήματα που σχεδίασε.

GANDINI-DESIGNER-4DRIVER.GR

Το video της συνέντευξης που δόθηκε στον Davide Cironi, έναν ιταλό petrolhead που κάνει τη δικη του αξιόλογη προσπάθεια στον φηφιακό ωκεανό, είναι εξ ορισμού ενδιαφέρον αλλά και σημειολογικά σημαντικό.

Ο Marcello Gandini αποκαλύπτει πώς μπορείς να είσαι ένας από τους ανθρώπους που επηρέασαν όσο λίγοι την αυτοκίνηση και  ταυτόχρονα να μιλάς ακομπλεξάριστα για τον εαυτό σου ή και τους άλλους σημαντικούς ανθρώπους που γνώρισες.

Photo: Google 

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει

Θα αγόραζες το Opel Corsa-e; Ήρθε Ελλάδα

Η τελική ταχύτητα του Opel Corsa-E δεν είναι υψηλή. Στα 150 Km/H και τέλος. Όμως, προς το παρόν τουλάχιστον, αυτό δεν είναι ίσως το ζητούμενο για ένα μικρό ηλεκτρικό αυτοκίνητο το οποίο απαλάσσει τον οδηγό του απ΄το βενζινάδικο

Τελικά, να πάρω ντίζελ; Είμαι μπερδεμένος

Το θέμα του ντίζελ είναι, κατά την ταπεινή μου άποψη, ζήτημα περισσότερο πολιτικό. Έχει να κάνει με την απεξάρτηση του δυτικού κόσμου απ΄την παντοδύναμη, αλλά μεσαιωνική, Μέση Ανατολή

Το νέο Skoda Octavia και το κορίτσι με το μπαλόνι

Μεταξύ μας, το νέο Skoda Octavia ίσως δείχνει πιο όμορφο κι από Audi Α4. Χωρίς μεταξύ μας, εισάγει νέες τεχνολογίες καθώς είναι και το πρώτο plug-in hybrid μοντέλο στην ιστορία της εταιρείας

Tesla εναντίον όλων. Πού πάμε, κύριοι;

Με το ηλεκτρικό δεν χρειάζεται να τρέξει καύσιμο, να γίνει η μεγάλη έκρηξη στο πιστόνι, να κατεβάσει σχέση το κιβώτιο, να υπερνικηθούν οι τριβές, δεν χρειάζεται να γίνει όλο το μηχανολογικό κονσέρτο για να νιώσεις την επιτάχυνση. Mπαμ και κάτω. Σφαίρα. Αρκεί;

BMW M2 CS. Το μέγεθος το σωστό στην πιο επιθετική εκδοχή

Δύσκολα να μην γοητευτείς προκαταβολικά με τη νέα BMW M2 CS. Με 450 ίππους και επιλεκτικές αναβαθμίσεις μοιάζει να είναι όσο Μηχάνημα Οδήγησης χρειαζόμαστε

Οδηγούμε Κia ΧCeed. Ωραίος ο νέος

Το στοίχημα στην Κορέα φαίνεται να ´χει ήδη κερδηθεί. Θέλω να πω ότι αν, δηλαδή, το πρώτο σκαλοπάτι ανόδου των ΚΙΑ / Hyundai ήταν να ξεπεραστεί η αντίληψη ότι τα αυτοκίνητά τους ήταν απλώς γερά, «τίμια» και «value for money», αυτό είναι τετελεσμένο. Πάμε για το επόμενο. Το XCeed είναι αυτό ακριβώς

Συμφωνία πριν το χάος. Για το «γάμο» PSA και FCA

Θυμάστε που κάποιοι έλεγαν πως στο τέλος θα μείνουν ελάχιστες εταιρείες; Ίσως και λιγότερες απ' τα δάχτυλα των δύο χεριών; Οδεύουμε προς τα εκεί

MX-5 ND vs MX-5 NC. Οδηγούμε τις διαφορές του θρύλου

Το Mazda MX-5 είναι η μπαλαρίνα των δρόμων. Πανάλαφρο, ευκίνητο, ζωηρό. Μια διαφορετική περίπτωση στη σύγχρονη αυτοκίνηση

Κλέβοντας εκκλησία με το Hyundai i30 Fastback N

Με το Hyundai i39 Fastback N το μόνο που μένει είναι να ξεπεράσεις την κόμπλα τού να λες «έδωσα €30,000 για Hyundai». Αν την έχεις ακόμη. Γιατί αν έχεις απαλλάξει τον ψυχισμό σου από τέτοια κλισέ, θα ξέρεις ήδη πως η ευχαρίστηση είναι ακόμα περισσότερη όταν κλέβεις εκκλησία