Μάρει: «Είναι δυσκολότερο να κερδίσεις το Le Mans από την F1»

Post date:

Author:

Category:

Σε μία συνέντευξή του ο Γκόρντον Μάρει δήλωσε το παραπάνω. Δεν υπάρχουν πολλοί γκουρού αυτού του επιπέδου στην αυτοκίνηση. Ας τον ακούσουμε τι έχει να πει

McLaren F1 Le Mans

To επαναστατικό ΜcLaren F1 σε αγωνιστική έκδοση για το Le Mans. Πνευματικό «παιδί» του Γκόρντον Μάρει. Ζωντανός θρύλος της παγκόσμιας αυτοκίνησης


Δενν υπάρχουν πολλοί τύποι όπως ο Μάρει στον κόσμο της αυτοκινητοβιομηχανίας. Για την ακρίβεια, δεν υπήρξαν ποτέ πολλοί σαν αυτόν εξαρχής

Ο πρώην μηχανικός και γκουρού της Formula 1, ο άνθρωπος πίσω από το θρυλικό McLaren F1 και GMA T.50 τα έχει κάνει όλα.

Έτσι, όταν ο Mάρει κάθισε με το βρετανικό Top Gear για να μιλήσει για τη ζωή του και την αυτοκινητική του καριέρα, είχε μερικά συναρπαστικά πράγματα να πει.

Όπως, για παράδειγμα, το πόσο πιο δύσκολο είναι να κερδίσεις το Le Mans από το να κερδίσεις ένα πρωτάθλημα της F1.

Αναφερόμενος στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο, προσέθεσε πως «είναι ακόμα πιο σημαντικό το ότι δεν είχαμε την αρχική πρόθεση να συμμετέχουμε στο Le Mans»



Επαναστατικό McLaren

Επίσης ο Μάρει φρέσκαρε τη μνήμη μας καθώς το ΜcLaren F1 ήταν το πρώτο αυτοκίνητο δρόμου με πλαίσιο από ανθρακόνημα, επίσης το πρώτο με αεροδυναμικό σχεδιασμό Ground Effect (όπως μονοθέσια της Formula 1), το πρώτο με ανθρακονημάτινο συμπλέκτη άνθρακα και πολλά άλλα. «Ήταν τόσο διαφορετικό», είπε ο Mάρει.

«Εκείνη την εποχή, τα Μέσα ενημέρωσης εστίασαν στο γεγονός ότι μπορούσε να πιάσει ταχύτητα 387 χιλιομέτρων την ώρα. Κι όμως, αυτό δεν με ενδιέφερε καθόλου. Ποτέ δεν με ενδιέφερε»

McLaren F1 Le Mans

Ευρηματικός, γεμάτος νέες ιδέες, ευφυής, κινητή εγκυκλοπαίδεια, γνήσιος petrolhead. Όλα ωραία και τιμημένα.

O Mάρει, πάντως, ξέρει. Λοιπόν; Le Mans ή F1;

Photo: RM Sotheby’s


T50s Brands Hatch πίστα

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει