Να είσαι ο Ακίο Τογιόντα και να δέχεσαι κριτική από τους άσχετους;

Post date:

Author:

Category:

Ο Ακίο Τογιόντα, ένας από τους ελάχιστους που προσπαθεί να κρατήσει ανάχωμα στην ισοπεδωτική πολιτική της ηλεκτροκίνησης, είχε δεχθεί κριτική από τους μετόχους της εταιρείας. Ποιους; Να, από την Εκκλησία της Αγγλίας ή το Συνταξιοδοτικό Ταμείο της Νορβηγίας. Παρακαλούμε, μη γελάτε

Ακίο Τογιόντα

Ο Aκίο Τογιόντα, μέγιστος πετρολχεντάς και κορυφαίο στέλεχος της αυτοκινητοβιομηχανίας, ανήκει στην κάστα των ανθρώπων που προσπαθούν να δουν σφαιρικά την αυτοκίνηση, το καλό της χώρας του και όχι κατ΄ανάγκην την ατζέντα. Έστω κι αν έχει «απέναντί» του «γνώστες» μετόχους. Στη φωτό, στη συνέντευξη Τύπου, στο TGR (Toyota Gazoo Racing) 2024


Επί το λαϊκότερον, η παροιμία που λέει «σηκώθηκαν τα πόδια να χτυπήσουν το κεφάλι» συμπυκνώνει αυτό που είχε συμβεί στους διαδρόμους της ιαπωνικής εταιρείας

Αφορμή η δήλωση του, τότε CEO, της Toyota, Ακίο Τογιόντα, ως επικεφαλής της Ιαπωνικής Ένωσης Κατασκευαστών Αυτοκινήτων, με την οποία αμφισβήτησε την απόφαση της χώρας να απαγορεύσει νέα οχήματα εσωτερικής καύσης έως το 2035.

H επίμαχη δήλωση του Toyoda

«Αυτό που πρέπει να κάνει η Ιαπωνία τώρα είναι να επεκτείνει τις επιλογές της για την τεχνολογία. Πιστεύω ότι οι κανονισμοί και οι νομοθεσίες έπονται», δήλωσε θαρραλέα και με συνολική γνώση της κατάστασης ο Τογιόντα.

Ο Τογιόντα συνέχισε να κρούει τον κώδωνα του κινδύνου λέγοντας πως «Η πολιτική που απαγορεύει τα βενζινοκίνητα ή ντίζελ αυτοκίνητα περιορίζει τις παραπάνω επιλογές και μπορεί επίσης να προκαλέσει απώλεια των δυνατοτήτων της χώρας»


Formula 1 κινητήρες

Tι λένε οι μέτοχοι

Οι επενδυτές ανησυχούν ότι ο Τογιόντα μπορεί να μη θέλει να συμμετέχει στα σχέδια της οριζόντιας ηλεκτροκίνησης.

«Ανησυχούμε πραγματικά ότι ο κ. Τογιόντα δεν φαίνεται να αντιλαμβάνεται τι διακυβεύεται εδώ», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της AkademikerPension. Ποιας, είπες;

Γκούγκλαρέ το και θα πάρεις μία ιδέα του τι σχέση έχει το συγκεκριμένο fund με κάποιον που κινεί τα νήματα της αυτοκίνησης από τα γεννοφάσκια του.

Akio Toyota

Ο Toγιόντα υποστηρίζει σταθερά ότι ναι μεν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα διαδραματίσουν μεγαλύτερο ρόλο στη μείωση των εκπομπών αλλά θα πρέπει να χρησιμοποιηθούν και άλλες λύσεις, όπως τα επιτυχημένα υβριδικά οχήματα ή τα οχήματα υδρογόνου


Fast Test: Ταράζοντας λιμνάζοντα ύδατα με το νέο Skoda Kodiaq

H πίεση του ανταγωνισμού και τα «παπαγαλάκια» της αυτοκίνησης

Με την πίεση που αυξάνεται στις αυτοκινητοβιομηχανίες να μειώσουν τις εκπομπές ρύπων, η Toyota προσπαθεί να παράγει ηλεκτρικά οχήματα που μπορούν να ανταγωνιστούν τις Tesla, Volkswagen, General Motors και Renault, καθώς και κινεζικές νεοσύστατες εταιρείες, όπως η Nio και η Xpeng.

Μεταξύ άλλων, οι επενδυτές που σχολίασαν τη θέση του Τογιόντα και πιστεύουν πως η πορεία της Toyota δεν θα ευνοηθεί, είναι το Storebrand Asset Management της Νορβηγίας, η Εκκλησίας της Αγγλίας και το KLP, το μεγαλύτερο συνταξιοδοτικό ταμείου της Νορβηγίας.

Όχι, πραγματικά, τι σχέση και πόσο βαθιά γνώση της αυτοκίνησης μπορεί να έχει το τελευταίο; Τα χρήματά τους βάζουν οι άνθρωποι, οι οργανισμοί, οι όποιοι. Αλλά μέχρι εκεί. Εδώ διακυβεύονται πολλά περισσότερα από ένα χαρτοφυλάκιο

Photo: toyota.com


Δοκιμή Mazda 2 Hybrid: Υβριδική απόλαυση

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει