Να είσαι ο Akio Toyoda και να δέχεσαι κριτική από τους άσχετους;

Post date:

Author:

Category:

Ο άνθρωπος που χαρακτηρίστηκε φέτος ως ”2021 World Car Person of the Year”, ο Akio Toyoda, ένας από τους ελάχιστους που προσπαθεί να κρατήσει ανάχωμα στην ισοπεδωτική πολιτική της ηλεκτροκίνησης, δέχεται κριτική από τους μετόχους της εταιρείας. Ποιους ακριβέστερα; Να, από την Εκκλησία της Αγγλίας ή το Συνταξιοδοτικό Ταμείο της Νορβηγίας. Παρακαλούμε, μη γελάτε

Akio Toyota

Ο Akio Toyoda, CEO και πετρολχεντάς, ανήκει στην κάστα των ανθρώπων που προσπαθούν να δουν σφαιρικά την αυτοκίνηση, το καλό της χώρας του και όχι κατ΄ανάγκην την ατζέντα. Και τώρα έχει απέναντί του και τους «γνώστες» μετόχους


Επί το λαϊκότερον, η παροιμία που λέει «σηκώθηκαν τα πόδια να χτυπήσουν το κεφάλι» συμπυκνώνει αυτό που συμβαίνει τώρα στους διαδρόμους της ιαπωνικής εταιρείας

Αφορμή, σύμφωνα με το Reuters, η δήλωση του προέδρου της Toyota, Akio Toyoda, ως επικεφαλής της Ιαπωνικής Ένωσης Κατασκευαστών Αυτοκινήτων, με την οποία αμφισβήτησε την απόφαση της χώρας να απαγορεύσει νέα οχήματα εσωτερικής καύσης έως το 2035.

H επίμαχη δήλωση του Toyoda

«Αυτό που πρέπει να κάνει η Ιαπωνία τώρα είναι να επεκτείνει τις επιλογές της για την τεχνολογία. Πιστεύω ότι οι κανονισμοί και οι νομοθεσίες έπονται», δήλωσε θαρραλέα και με συνολική γνώση της κατάστασης ο Toyoda.

Ο πρόεδρος της Toyota συνέχισε να κρούει τον κώδωνα του κινδύνου λέγοντας πως «Η πολιτική που απαγορεύει τα βενζινοκίνητα ή ντίζελ αυτοκίνητα περιορίζει τις παραπάνω επιλογές και μπορεί επίσης να προκαλέσει απώλεια των δυνατοτήτων της χώρας»


Formula 1 κινητήρες

Tι λένε οι μέτοχοι

Οι επενδυτές ανησυχούν ότι ο Toyoda μπορεί να μη θέλει να συμμετέχει στα σχέδια της οριζόντιας ηλεκτροκίνησης.

«Ανησυχούμε πραγματικά ότι ο κ. Toyoda δεν φαίνεται να αντιλαμβάνεται τι διακυβεύεται εδώ», δήλωσε ο Jens Munch Holst, Διευθύνων Σύμβουλος της AkademikerPension. Ποιας, είπες;

Γκούγκλαρε τον αμέσως προηγούμενο σύνδεσμο και θα πάρεις μία ιδέα του τι σχέση έχει το συγκεκριμένο fund με κάποιον που κινεί τα νήματα της αυτοκίνησης από τα γεννοφάσκια του.

Το δανέζικων συμφερόντων fund δήλωσε πως επανεξετάζει τη θέση του ως μέτοχος της Toyota ή και θα μεταβιβάσει το μερίδιό του εάν δεν υπάρξει αλλαγή πλεύσης της Toyota.

Ο Toyoda υποστηρίζει ότι ναι μεν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα διαδραματίσουν μεγαλύτερο ρόλο στη μείωση των εκπομπών αλλά θα πρέπει να χρησιμοποιηθούν και άλλες λύσεις, όπως τα επιτυχημένα υβριδικά οχήματα ή τα οχήματα υδρογόνου



H πίεση του ανταγωνισμού και τα «παπαγαλάκια» της αυτοκίνησης

Με την πίεση που αυξάνεται στις αυτοκινητοβιομηχανίες να μειώσουν τις εκπομπές ρύπων, η Toyota προσπαθεί να παράγει ηλεκτρικά οχήματα που μπορούν να ανταγωνιστούν τις Tesla, Volkswagen, General Motors και Renault, καθώς και κινεζικές νεοσύστατες εταιρείες, όπως η Nio και η Xpeng.

Μεταξύ άλλων οι επενδυτές που σχολίασαν τη θέση του Akio Toyoda και πιστεύουν πως η πορεία της Toyota δεν θα ευνοηθεί, είναι το Storebrand Asset Management της Νορβηγίας, η Εκκλησίας της Αγγλίας και το KLP, το μεγαλύτερο συνταξιοδοτικό ταμείου της Νορβηγίας.

Όχι, πραγματικά, τι σχέση και πόσο βαθιά γνώση της αυτοκίνησης μπορεί να έχει το τελευταίο; Τα χρήματά τους βάζουν οι άνθρωποι, οι οργανισμοί, οι όποιοι. Αλλά μέχρι εκεί. Εδώ διακυβεύονται πολλά περισσότερα από ένα χαρτοφυλάκιο


TOYOTA SUPRA

Photo: toyota.com

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει