Ο Alonso οδηγεί Toyota GR Yaris

Δείτε τι λέει ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής της Formula 1, Fernando Alonso, οδηγώντας το εκρηκτικό GR Yaris στην πίστα του Εστορίλ

Fernando Alonso Gr Yaris

Η Toyota συνεχίζει την επικοινωνία του νέου GR Yaris, αυτή τη φορά διά στόματος του Alonso. Ο Ισπανός πρωταθλητής περιγράφει την εμπειρία στην πίστα του Εστορίλ, εκεί δηλαδή που έλαβε χώρα η παρουσίαση του αυτοκινήτου, το Δεκέμβριο του 2019


Όπως ακούγεται να λέει στο βίντεο που ανέβασε σήμερα η Gazoo Racing, «το αυτοκίνητο έχει το σωστό συνδυασμό. Ένα σπορ αυτοκίνητο που μπορείς να το χρησιμοποιείς σε καθημερινή βάση, εύκολα ελεγχόμενο ακόμα και στις δύσκολες, υπό βροχή συνθήκες»

Ο Alonso σημειώνει πως σε κάθε αλλαγή, σε κάθε καμπή το GR Yaris υπερβαίνει αυτό που αναμένεις ενώ φαίνεται να εντυπωσιάζεται από τα φρένα. Και αρκούσαν μόνο δύο γύροι μαζί του για να δηλώσει ενθουσιασμένος.


GR Yaris

Να θυμίσουμε πως το GR Yaris έχει μαζεμένες διαστάσεις, τεχνογνωσία από το WRC, με τελευταίας γενιάς τετρακίνηση, 250 ίππους, 350 Nm ροπής και αποκλειστικά χειροκίνητο κιβώτιο. Εξ αρχής ταγμένο να ομολογκαριστεί για την επόμενη συμμετοχή της Toyota στο WRC. Ωραία, πειστική επιστροφή της απ΄τα χρόνια της Celica GT-Four.

Μικρό και με γονίδια προερχόμενα απ΄την αγωνιστική παρουσία της Toyota, σηματοδοτεί την επιστροφή της σε μια κατηγορία που οι θιασώτες της σπορ οδήγησης περιμένουν με σοβαρό ενδιαφέρον.

Μάλλον ο Alonso δεν έχει λόγους να υπερβάλλει για το GR Yaris – ανεξαρτήτως της συνεργασίας του με την Toyota.


Photo: Gazoo Racing

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει

Honda Civic Type R Limited Edition. Η δίαιτα του πολεμιστή

Ελαφρωμένο Honda Civic Type R. Κυκλοφορεί σπανίως και μόνο σε Sunshine Yellow. 100 κομμάτια και όποιος πρόλαβε τον πολεμιστή είδε

Golf GTi. Η εμπειρία πριν και μετά. Γιατί οι καιροί αλλάζουν

Το Golf GTi παραμένει το gran turismo injection του σκεπτόμενου ανθρώπου. Δεν είναι bungee-jumping στην αδρεναλίνη, δεν θα σε κάνει να βιώσεις την οδηγική σου εξέλιξη, αλλά είναι η ώριμη σχέση για όσους θέλουν να πηγαίνουν πολύ, αλλά πραγματικά πολύ γρήγορα

Μεγάλη του γένους σχολή: Για τα δυνατά Megane

Αν έπρεπε να διαλέξω θα ψήφιζα τη δεύτερη γενιά των ειδικών Megane RS. Όχι απαραίτητα το γυμνό Trophy-R αλλά σίγουρα από το face lift και εντεύθεν. Και πάντα, μα πάντα σε έκδοση Cup. Με το μηχανικό μπλοκέ που σου τραβάει τη μούρη βαθιά μέσα στο apex και τα «μάγουλα» του Recaro να σου σφίγγουν τα πλευρά. Και τρίθυρο, τώρα ειδικά που μας «τελειώνει» στην κατηγορία

Αυτά είναι τα 10 πιο αξιόπιστα αυτοκίνητα

Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, η Porsche 911 σημείωσε το καλύτερο σκορ από οποιοδήποτε άλλο μοντέλο. Αν έμενε κανείς στα αποτελέσματα της JD Power, τότε πρόκειται για το πιο αξιόπιστο αυτοκίνητο της αγοράς

Ποιος κορωναϊός; Έζησα το όνειρο ζωής στο Τόκιο

Αν, όπως λένε, το περπάτημα κάνει καλό, το Tokyo Auto Salon 2020 είναι το μέρος όπου αξίζει να ξεθεωθείς. True story

Ψηφιακή επίσκεψη στο ιερό της Lamborghini

Η Lamborghini ήταν και είναι βιομηχανικό κόσμημα, εστία αδρεναλίνης, άφθονη ιταλική ιστορία. Μεγάλη η χάρη της Sant' Agata

Απόδραση. Με την Alfa 75 στον Όλυμπο

Ανακαλύπτοντας το «Βουνό των Θεών» από την όχι και τόσο γνωστή πλευρά του. Με την Alfa 75 στον Όλυμπο

Η BMW M4 CS των 460 ίππων. Μία άποψη πριν τη νέα γενιά της Μ4

Το exclusivity, η μοναδικότητα μιας έκδοσης, είναι το καύσιμο της ματαιοδοξίας μας. Κι αν μπορείς οικονομικά, το τρέφεις. Μόνο που θα φανεί στο χρόνο αν η M4 CS διεκδικήσει επάξια τη θέση της στην ιστορία των πιο εμβληματικών BMW

Ο παλαιότερος «Σκαραβαίος» στον κόσμο επανήλθε στη ζωή

Με αριθμό σασί #00003 αυτός ο «Σκαραβαίος», ένα VW Beetle του 1939, βρέθηκε καμμένος και σε άθλια κατάσταση. Αυτό είναι το photo story της αποκατάστασης

Πόσο έχει η νέα Corvette C8; Ανταπόκριση από Κεντάκι

Το 2020 οι πωλήσεις των σπορ αυτοκινήτων συνεχίζουν να πέφτουν σταθερά, σαν χειμερινό ψιλόβροχο. Σε αντίθεση, τα SUV, ανατέλλουν εμπορικά όλο και περισσότερο. Θα βγάλει χρήματα η GM από τη νέα Corvette; Είναι αμφίβολο. Αλλά το προσπαθούν.

Οδηγούμε Mazda2. Ο επιμένων ιαπω-νικά

Με το Mazda2 ξαναορίζεις τη σχέση σου, ακόμα και με ένα μικρό αυτοκίνητο που δεν θα γίνει «μαϊντανός». Η Mazda επιμένει ιαπωνικά. Και για κάποιους, έστω και αν ανήκουν στη μειοψηφία, αυτό είναι μόνο νίκη.

Αυτές είναι οι αλλαγές για το Renault Megane RS (2020)

Το νέο Renault Megane RS στοχεύει να διαχωρίσει κατά τι το κοινό στο οποίο απευθύνεται. Αφενός για κάποιον που προτιμά τον πιο ενδοτικό χαρακτήρα του Sport και αφετέρου για τον πιο «ειδικό» οδηγό που επιμένει στο μπλοκέ και τις πιο σφιχτές ρυθμίσεις. Τις οποίες και θα πληρώσει.

Πού πάει η αυτοκίνηση; Η συνομιλία με τον Τ. Θεοχαράκη

Όπως λένε και στο Facebook, η σχέση «είναι περίπλοκη». Κάποιοι θα επενδύουν στο ντίζελ (καθώς κατεβάζει τους μέσους όρους εκπομπών διοξειδίου). Και οι περισσότεροι στην ηλεκτροκίνηση (καθώς τους κατεβάζει στο «υπόγειο»). Όμως η εξέλιξη κοστίζει και η υποδομή, σε χώρες όπως είναι η Ελλάδα, βρίσκεται ακόμη στα σπάργανα