Ο Alonso οδηγεί Toyota GR Yaris

Δείτε τι λέει ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής της Formula 1, Fernando Alonso, οδηγώντας το εκρηκτικό GR Yaris στην πίστα του Εστορίλ

Fernando Alonso Gr Yaris

Η Toyota συνεχίζει την επικοινωνία του νέου GR Yaris, αυτή τη φορά διά στόματος του Alonso. Ο Ισπανός πρωταθλητής περιγράφει την εμπειρία στην πίστα του Εστορίλ, εκεί δηλαδή που έλαβε χώρα η παρουσίαση του αυτοκινήτου, το Δεκέμβριο του 2019


Όπως ακούγεται να λέει στο βίντεο που ανέβασε σήμερα η Gazoo Racing, «το αυτοκίνητο έχει το σωστό συνδυασμό. Ένα σπορ αυτοκίνητο που μπορείς να το χρησιμοποιείς σε καθημερινή βάση, εύκολα ελεγχόμενο ακόμα και στις δύσκολες, υπό βροχή συνθήκες»

Ο Alonso σημειώνει πως σε κάθε αλλαγή, σε κάθε καμπή το GR Yaris υπερβαίνει αυτό που αναμένεις ενώ φαίνεται να εντυπωσιάζεται από τα φρένα. Και αρκούσαν μόνο δύο γύροι μαζί του για να δηλώσει ενθουσιασμένος.


GR Yaris

- Διαφήμιση-

Να θυμίσουμε πως το GR Yaris έχει μαζεμένες διαστάσεις, τεχνογνωσία από το WRC, με τελευταίας γενιάς τετρακίνηση, 250 ίππους, 350 Nm ροπής και αποκλειστικά χειροκίνητο κιβώτιο. Εξ αρχής ταγμένο να ομολογκαριστεί για την επόμενη συμμετοχή της Toyota στο WRC. Ωραία, πειστική επιστροφή της απ΄τα χρόνια της Celica GT-Four.

Μικρό και με γονίδια προερχόμενα απ΄την αγωνιστική παρουσία της Toyota, σηματοδοτεί την επιστροφή της σε μια κατηγορία που οι θιασώτες της σπορ οδήγησης περιμένουν με σοβαρό ενδιαφέρον.

Μάλλον ο Alonso δεν έχει λόγους να υπερβάλλει για το GR Yaris – ανεξαρτήτως της συνεργασίας του με την Toyota.


Photo: Gazoo Racing

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει

Το Mazda MX-30 έρχεται Ελλάδα. Οι τιμές και το τελευταίο οχυρό

Η Mazda δεν μπήκε νωρίς στην ηλεκτροκίνηση. Ίσως και να άργησε. Πρόκειται για μια εταιρεία που επενδύει ακόμα στους κινητήρες εσωτερικής καύσης. Κατά την ταπεινή μου γνώμη, στη Mazda πράττουν ορθώς. Δεν ξέρω πώς θα τους βγει εμπορικά αλλά τουλάχιστον ως εταιρική φιλοσοφία, οι άνθρωποι δεν τα ξεπουλάνε όλα στο βωμό του trend

Πόσο καλό μπορεί να είναι το νέο VW Golf GTi;

Ως πιο άμεσο ανταγωνιστή του νέου Golf GTI θα έβλεπα λιγότερο τα πιο εστιασμένα hot hatch και περισσότερο μία νέα «ποσότητα» στην κατηγορία, τη BMW 128ti. Για πρώτη φορά προσθιοκίνητη, επίσης με δίλιτρο τούρμπο, ελαφρώς ισχυρότερη αλλά και κατά τι βαρύτερη, στα 1,520 kg σε σχέση με τα 1,425 του Golf

Το Nissan Z Proto και ο σοφός Katayama

Ένα σπορ πισωκίνητο που περιμέναμε χρόνια. Ο αντικαταστάτης του 370Z, το νέο Nissan Z Proto είναι η σκυτάλη στην κληρονομιά ενός ανθρώπου που είχε δει το μέλλον

Ποιο είναι το καλύτερο FWD hot hatch όλων των εποχών;

Ιστορικά, οι Γάλλοι παραμένουν σταθερά στις κορυφαίες εκδόσεις των hot hatch, η Opel δείχνει ότι το προσπαθεί συνειδητά (αν και δεν έχει ακόμα την ωριμότητα στο σασί με τους πρώτους), η Ford παραδοσιακά ξέρει να φτιάχνει εξαιρετικά δείγματα. United colors of hot hatches

Ιερό τοτέμ. Επίσκεψη στα άδυτα της Autodelta

Για πρώτη φορά ένας alfista μοιράζεται ό,τι έζησε και φωτογράφισε το καλοκαίρι του 1972 πίσω απ΄ τους τοίχους του αγωνιστικού τμήματος της Alfa Romeo, της θρυλικής Autodelta

Το «Φρανκενστάιν» GR Yaris των 1,000 ίππων του Daigo Saito

Ένας κανονικός άνθρωπος θα ήταν πολύ ευχαριστημένος με το GR Yaris. Σωστά. Μόνο που Daigo Saito δεν είναι κανονικός. Είναι ο εξωγήινος του drifting και μόλις ξήλωσε ό,τι υπήρχε μέσα στο νέο hot hatch

Γιατί θέλω να σκίσει η Maserati MC20

Φαντάζομαι τη Maserati MC20 ως άξια διάδοχο της παράδοσής της. Μαζί με το αυτονόητο: να επιβιώσει οικονομικά, να βγει το στρατηγικό πλάνο για 13 νέα μοντέλα, να διαχωριστεί από την Alfa για να ξεμπερδεύουμε με το cross engineering και να αποκτήσει την αυτοδυναμία που απαιτεί το όνομά της

Βούτυρο, ψωμί και Cayman στην Αμερική

Τι σχέση έχει το πρωινό με μία 718 Cayman GTS στο Porsche Experience Center της Ατλάντα; Ένας αναγνώστης, Έλλην του εξωτερικού, έχει το στόρι

Τέλος ο ντίζελ από το Kodiaq vRS. Θα αλλάξει χαρακτήρα;

Οι ντιρεκτίβες καθορίζουν, πλέον, όλο το τζογάρισμα των αυτοκινητοβιομηχανιών. Και το Kodiaq vRS είναι το νέο πείραμα για την πορεία των πραγμάτων που έρχονται

Τα υπέροχα αυτοκίνητα που παρήλασαν στο φετινό Concours of Elegance (βίντεο)

Η εκδήλωση ήταν το πρώτο διεθνούς χαρακτήρα Concours of Elegance που έλαβε χώρα μετά την εξάπλωση του κορωνοϊού και τα κατά τόπους lockdown, από το Μάρτιο και εντεύθεν

Βγήκε η τιμή για το GR Yaris. Πόσο κοστίζει Ελλάδα;

Τα ωραία πράγματα ή παχαίνουν ή είναι ανήθικα ή είναι ακριβά. Και η τιμή του GR Yaris επιβεβαιώνει το ωραίον του πολυπόθητου πράγματος στα νέα χωράφια των hot hatch

Νέα Porsche 911 Turbo: 45 χρόνια στη σπορ κορυφή

Υπάρχει πάντα ένα μερίδιο κοινού που πάντα θα συνεχίσει να θέλει μία πιο δυνατή 911. Και εκεί η Porsche 911 Turbo θα συνεχίσει να τρέφει το σπορ ενδιαφέρον για το απόλυτα χρηστικό supercar