Ο Alonso οδηγεί Toyota GR Yaris

Δείτε τι λέει ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής της Formula 1, Fernando Alonso, οδηγώντας το εκρηκτικό GR Yaris στην πίστα του Εστορίλ

Fernando Alonso Gr Yaris

Η Toyota συνεχίζει την επικοινωνία του νέου GR Yaris, αυτή τη φορά διά στόματος του Alonso. Ο Ισπανός πρωταθλητής περιγράφει την εμπειρία στην πίστα του Εστορίλ, εκεί δηλαδή που έλαβε χώρα η παρουσίαση του αυτοκινήτου, το Δεκέμβριο του 2019


Όπως ακούγεται να λέει στο βίντεο που ανέβασε σήμερα η Gazoo Racing, «το αυτοκίνητο έχει το σωστό συνδυασμό. Ένα σπορ αυτοκίνητο που μπορείς να το χρησιμοποιείς σε καθημερινή βάση, εύκολα ελεγχόμενο ακόμα και στις δύσκολες, υπό βροχή συνθήκες»

Ο Alonso σημειώνει πως σε κάθε αλλαγή, σε κάθε καμπή το GR Yaris υπερβαίνει αυτό που αναμένεις ενώ φαίνεται να εντυπωσιάζεται από τα φρένα. Και αρκούσαν μόνο δύο γύροι μαζί του για να δηλώσει ενθουσιασμένος.


GR Yaris

Να θυμίσουμε πως το GR Yaris έχει μαζεμένες διαστάσεις, τεχνογνωσία από το WRC, με τελευταίας γενιάς τετρακίνηση, 250 ίππους, 350 Nm ροπής και αποκλειστικά χειροκίνητο κιβώτιο. Εξ αρχής ταγμένο να ομολογκαριστεί για την επόμενη συμμετοχή της Toyota στο WRC. Ωραία, πειστική επιστροφή της απ΄τα χρόνια της Celica GT-Four.

Μικρό και με γονίδια προερχόμενα απ΄την αγωνιστική παρουσία της Toyota, σηματοδοτεί την επιστροφή της σε μια κατηγορία που οι θιασώτες της σπορ οδήγησης περιμένουν με σοβαρό ενδιαφέρον.

Μάλλον ο Alonso δεν έχει λόγους να υπερβάλλει για το GR Yaris – ανεξαρτήτως της συνεργασίας του με την Toyota.


Photo: Gazoo Racing

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει

Γιατί η Citroën δεν φτιάχνει ένα driver’s car;

Η Citroën έχει το ρόλο της αντισυμβατικής μπράντας που δεν φοβάται σχεδιαστικά αυτά που οι άλλοι δεν τολμούν. Αλλά χωρίς hot hatch

Ξεκινούν οι virtual αγώνες αντί των πραγματικών. WTF

Όλο το πράγμα μοιάζει με ένα παγκόσμιο πείραμα. Νέα ήθη, νέοι τρόποι συμμετοχής και πληρωμής, δουλειά απ΄το σπίτι, προέκταση του σώματος στον υπολογιστή. Coming soon on a screen near you

Χειροκίνητο vs Αυτόματο. Ένα από τα τελευταία διλήμματα του Π.Ο.

Θέλει μεγάλο θάρρος για να πάρει κανείς σήμερα ακριβό αυτοκίνητο. Και τόλμη για να το πάρει χειροκίνητο. Υπέρ, κατά, και μια οδηγοκεντρική προσέγγιση

Αυτές είναι οι 22 υπέροχες Porsche που βγαίνουν σε δημοπρασία

Ο κορωνοϊός φαίνεται δεν σταματά τις Porsche που βγαίνουν σε δημοπρασία απ΄τον οίκο RM Sotheby's μέσω ιντερνετικού μπινταρίσματος

Τι να γράψεις για αυτοκίνητα εν μέσω καραντίνας

Τα δημοσιογραφικά αυτοκίνητα πάνε πίσω, τα μπάτζετς αναθεωρούνται, ετοιμάζονται απολύσεις και ένα σωρό ωραία. Η οδήγηση εν μέσω καραντίνας

Το ηθικό δίδαγμα του Ayrton Senna. Ταπεινά

O Ayrton Senna «έφυγε» και δεν ξαναγυρνά. Αλλά αυτό που θα διαβάσεις είναι ό,τι καλυτερο μπορούμε να κάνουμε προς ανάμνησή του

Ανοίξτε τα διόδια. Τι περιμένετε, αστείοι;

Δηλαδή να 'σαι κλεισμένος στο «κουτί» επί κάποιες ώρες και να αναγκάζεσαι να έρχεσαι σ΄ επαφή με χρήματα, χέρια, κάρτες του καθένα; Και τι έγινε αν φοράς γάντια; Δεν μεταδίδεται, λένε, και στον επόμενο;

Η σύντομη ζωή του Suzuki Jimny. Τώρα και συλλεκτικό;

Τα καυσαέρια «σκοτώνουν» το Suzuki Jimny στην ευρωπαϊκή αγορά. Σπάνια ένα τόσο φρέσκο αυτοκίνητο να υφίσταται τόσο νωρίς την απόσυρσή του αλλά συμβαίνει