Ο Carlo Abarth και μία δίαιτα με αποτελέσματα

Post date:

Author:

Category:

H δίαιτα του Carlo Abarth. Μία διαφορετική αυτοκινητική ιστορία

Carlo Abarth στο γραφείο του

O Carlo Abarth ήταν παθιασμένος με την αυτοκίνηση. Αλλά και στο πώς θα γινόταν στιλάκι. Και έγινε με τη δίαιτα που μπορείς να διαβάσεις. Αν αντέχεις, κάν’ τη και συ


Όπως αναφέρει η επίσημη ιστοσελίδα της Abarth Greece, η ιστορία της ξεκίνησε απ’ αυτόν τον «άνδρα με τα ειδικά αυτοκίνητα που έχουν αφήσει το σημάδι τους στην ιταλική και διεθνή σκηνή»

Γεννημένος στις 15 Νοεμβρίου του 1908, ο Abarth άφησε τη δική του σφραγίδα στην αυτοκίνηση και διάλεξε το σύμβολο του ζωδιακού του κύκλου, τον σκορπιό, στο καπό των αυτοκινήτων του. Αν δείτε κάποιο 500 Abarth στους δρόμους της πόλης και εντοπίσετε το σήμα με το σκορπιό, θα είναι μια υπενθύμιση της ιστορίας που διαβάζετε.

Βέβαια, Αυστριακός ήταν ο άνθρωπος, όχι Ιταλός. Μάλιστα o Karl Albert Abarth παντρεύτηκε την κόρη του Anton Piëch, μεγαλοδικηγόρου της γνωστής οικογενείας και μεγαλομετόχων των Porsche και VW. Όμως, ταυτίστηκε τόσο με την ιταλική κουλτούρα και τα σπινταριστά της αυτοκίνητα που κατέληξε το “Karl’’ να το κάνει “Carlo’’.

Η δίαιτα του Carlo Abarth

Μέρες που είναι, στην καρδιά του καλοκαιριού, είναι ενδιαφέρον και το διαιτητικό στοιχείο του Abarth. Αν ανατρέξετε σε παλαιότερες φωτογραφίες του, μάλλον θα συναντήσει έναν όχι και τόσο λεπτό Carlo. Ήταν λίγο πριν ο Abarth αποφασίσει να μιμηθεί τα αυτοκίνητά του: ελαφριά, ευέλικτα – καμία σχέση με αμερικανικά «θωρηκτά» της εποχής. 

Τα μιμήθηκε, λοιπόν, κάνοντας δίαιτα. Μη φανταστείτε τίποτα περίπλοκο, μόνο ψητό κρέας και μήλα. Πολλά μήλα. Ο Abarth, μάλιστα, ήταν τόσο υπερήφανος για την αποτελεσματικότητα αυτής της γοητευτικής δυαδικότητας (μήλα-κρέας, κρέας-μήλα, επαναλάβατε) που δεν δίστασε να φωτογραφηθεί με ένα πανέρι μπροστά από τα αυτοκίνητα της νεότευκτης, τότε, εταιρείας του.

Φόρεσε πανταλόνια με στενή φόρμα, υιοθέτησε γνήσιο ιταλικό στυλ και μετέδωσε το καλό του γούστο σε κατασκευές που έγραψαν τη δική τους ιστορία.


 Ο Carlo Abarth ασχολήθηκε με μικρά, σπορ αυτοκίνητα, έχτισε τη δική του αυτοκρατορία, έκανε τρεις γάμους και φωτογραφήθηκε με τα μήλα του. Ωραίος

Ο Carlo Abarth στο κλασικό «Πριν & Μετά». Θα μπορούσε να είναι φωτό από διαφήμιση της εποχής. Δεν ήταν. Έγινε μοντέλο μόνος του


Ναι, ο Carlo Abarth ήταν και γενναίος: το 1965 έσπασε το ρεκόρ ταχύτητας στην πίστα της Monza, στην Ιταλία. Όπως και ανοιχτός σε συνεργασίες: τον Ιούλιο του 1975 πούλησε την εταιρεία του στη Fiat. Και αποφασιστικά αδύνατος. 

Μερικά από τα πανέμορφα κοσμήματα του Abarth. Συνεχίζουν να υπάρχουν ανάμεσά μας, σε κήπους, καλά στεγασμένα γκαράζ και εκδηλώσεις καλού γούστου


Photo: Abarth / Classic Driver

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει

DS 3 Crossback. Γενναιότητα σε ελληνική άσφαλτο

To DS 3 Crossback λέει πως «θέλει να αναδείξει τη δουλειά των καλύτερων τεχνιτών της βιομηχανίας». Δεν το ακούς συχνά αυτό στη σημερινή, παγκοσμιοποιημένη και πολλάκις κοπιαρισμένη αυτοκινητοβιομηχανία

Η απαγορευμένη διαφήμιση του Golf. Για τη μάνα σου

Η απαγορευμένη διαφήμιση του Golf πυροδότησε το ίντερνετ. Δεν έχει να κάνει με το αυτοκίνητο. Έχει να κάνει με τη μάνα μου, τη δική σου, τις μελλοντικές

Η ελευθερία τού να μην ανήκεις

«Αυτές τις μέρες συμπληρώνονταιι 8 χρόνια 4Drivers. Και αν έπρεπε ένα μόνο κείμενο να χαρακτηρίσει τη φιλοσοφία του, είναι αυτό. Μόνο freedom - που θα ´λεγε και ο Braveheart»

Texting: 21 μέτρα ρίσκου. Πόσο αξίζουν τα μηνύματα;

Κόφ'το, κλείσ' το, άσ' το για αργότερα το κινητό. Υπακοή και σεβασμός απ΄όλους μας, ειδικά τους σκεπτόμενους Πραγματικούς Οδηγούς που οφείλουν να θέτουν το παράδειγμα. 21 μέτρα ρίσκου είναι πολλά

«Βαρετό» Golf; Σηκώνει πολλή συζήτηση

Λίγο πριν την εμφάνιση του Golf Mk8, ας βάλουμε τα πράγματα σε μία ρεαλιστική τάξη

Μικρά αυτοκίνητα υπό απειλή. Ποια είναι;

«Ένα μικρό αυτοκίνητο οφείλει να είναι φτηνό. Αλλιώς δεν θα πουλήσει. Τα περιθώρια είναι πολύ στενά στα μίνι αυτοκίνητα. Μερικές φορές και στα υπερμίνι»

Ο Τζέιμς Χαντ του καλοκαιριού

«Μόλις 45 χρόνια πρόλαβε να ζήσει ο Χαντ. Ήταν αρκετά για να τα κάνει όλα. Να κυνηγήσει το όνειρό του οδηγώντας στο απώγειο του σπορ, τη Φόρμουλα 1. Αλλά και να κοιμηθεί με περισσότερες από 5.000 γυναίκες»