Η 5η θέση του 27χρονου Μαξ Βερστάπεν στo Grand Prix του Λας Βέγκας ήταν αρκετή για να του εξασφαλίσει τον τέταρτο τίτλο στο βιογραφικό του. Ο Μαξ δεν έχει και τις περισσότερες συμπάθειες, όμως, όπως έλεγε κι ένα παλιό ρητό, «πρέπει να ‘σαι λέρα για να κυβερνά γαλέρα». Κι, αν μη τι άλλο, ο Ολλανδός είναι οδηγάρα. Period
Μία εικόνα από το λαμπερό Λας Βέγκας. Δεξιά, στη λεπτομέρεια, ο Μαξ Βερστάπεν με το μονοθέσιο της Red Bull Racing
Εν μέσω μιας πίστας στο λαμπερό (ενίοτε και κιτς) Λας Βέγκας, ο Μαξ Βερστάπεν κατέκτησε με θριαμβευτικό τρόπο τον τίτλο του 2024, για τέταρτη συνεχόμενη φορά στην καριέρα του
Ο αγώνας χαρακτηρίστηκε από έντονη δράση, στρατηγικές κινήσεις και συναρπαστικές ανατροπές.
Κρίμα πάντως που, αν δεν είδατε τον αγώνα, το επίσημο κανάλι της F1 στο YouTube δεν επιτρέπει την επικόλληση βίντεο γενικώς σε ιστοσελίδες.
Αν πάντως δεν βαριέστε να ανοίξετε το σχετικό σύνδεσμο, είναι εδώ.
Για την ιστορία, την pole position στον αγώνα είχε ο Τζορτζ Ράσελ της Mercedes, με τον Βερστάπεν να ξεκινά τον αγώνα δυναμικά, παρά τις προκλήσεις που αντιμετώπισε από αντιπάλους όπως ο Λεκλέρκ (Ferrari), τον οποίο πέρασε στον 8ο γύρο.
Ο βρετανός κατάφερε να κρατήσει την 1η θέση από τον πρώτο μέχρι τον πεντηκοστό και τελευταίο κερδίζοντας τον αγώνα, σημειώνοντας την 3η νίκη στην καριέρα του. Στη δεύτερη θέση ο επίσης βρετανός Λιούις Χάμιλτον. Αμφότεροι με Mercedes. Στην τρίτη θέση του αγώνα ο Ισπανός Κάρλος Σάινθ τζούνιορ με Ferrari, παρά το «περίεργο» pit stop.
Ο Ολλανδός διατήρησε την ψυχραιμία του, κατάφερε να ξεπεράσει τον μονεγάσκο Λεκλέρκ με μια αποφασιστική προσπέραση και διατήρησε το ρυθμό ασφαλείας από τους υπόλοιπους διεκδικητές του αγώνα και κυρίως τον Λάντο Νόρις.
Αυτή η νίκη δεν ήταν απλώς άλλη μια προσθήκη στη «συλλογή» του Μαξ. Ο Ολλανδός οδηγός εδραίωσε τη θέση του ως ένας από τους σημαντικότερους στην ιστορία του αθλήματος. Η σταθερότητα και η επιθετική αλλά ελεγχόμενη οδήγησή του έχουν θέσει νέα πρότυπα επιτυχίας στην Formula 1.
Ειδικά μετά το βρεγμένο αγώνα στο Ιντερλάγος όπου έδωσε ρεσιτάλ οδήγησης, κάποιοι τον τοποθετούν σε αντίστοιχο βάθρο ικανοτήτων με τον αείμνηστο Άιρτον Σένα, ενώ, για παράδειγμα, ο Σκωτσέζος, πρώην οδηγός της F1, Ντέιβιντ Κούλθαρντ, δήλωσε πως η οδήγησή του «ήταν σε ένα άλλο επίπεδο» καθώς ο Βερστάπεν είχε ξεκινήσει από την «ουρά» της εκκίνησης για να κερδίσει τελικά τον αγώνα στη Βραζιλία
Ο Βερστάπεν εξέφρασε την ευγνωμοσύνη του προς την ομάδα του, αναγνωρίζοντας τον κομβικό της ρόλο στην επιτυχία του.
Στις δηλώσεις του, τόνισε πως η νίκη αυτή ήταν ιδιαίτερη, καθώς συμβολίζει την ολοκλήρωση μιας από τις πιο επιτυχημένες σεζόν στην καριέρα του.
Να θυμίσουμε, πάντως, και την πρόσφατη δήλωσή του πως «δεν θέλει να φτάσει μέχρι τα σαράντα του χρόνια και να τρέχει ακόμη στην F1», προσθέτοντας πως «η ζωή είναι μικρή» για να κάνεις μόνο αυτό
Με τον τέταρτο τίτλο του ο Μαξ Βερστάπεν συγκαταλέγεται πλέον μεταξύ των λίγων που επίσης το έχουν κατακτήσει ισάριθμες φορές, όπως οι Αλέν Προστ και Σεμπάστιαν Φέτελ. Οι οδηγοί με τα περισσότερα παγκόσμια πρωταθλήματα, οκτώ στο σύνολο, παραμένουν οι Μίκαελ Σουμάχερ και Λιούις Χάμιλτον
Ο Μαξ Βερστάπεν αμέσως μετά το πέσιμο της καρό σημαίας
Photo: Red Bull
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.