Μόλις 499 Ferrari Monza SP1 θα παραχθούν. O πρώην παγκόσμιος πρωταθλητής της Formula, Nico Rosberg, οδηγεί το πανάκριβο εξωτικό, ανοιχτό, εγωιστικό μονοθέσιο. Σόλο εμπειρία

Χωρίς καν παρμπρίζ, θέση μόνο για έναν και κάποια 1,5 εκατομμύρια ευρώ για τη Ferrari Monza SP1. Το εξωτικό γκρι που βλέπετε (δεν μιλάμε για την άσφαλτο) είναι μέρος μιας νέας περιορισμένης σειράς κονσεπττικού χαρακτήρα αυτοκινήτων της Ferrari. Λέγεται Icona. Δηλαδή, icon, σύμβολο. Μάλλον έχουν δίκιο
Υπάρχει ζωή μετά τη Formula 1; Ο Nico Rosberg αφού άφησε πίσω του, ίσως και σχεδόν άρον-άρον, την καριέρα του στην F1, ζει τα καλά του του τίτλου του. Μέσα από το κανάλι του στο Tube, απολαμβάνει τις ιδιαίτερες στιγμές χωρίς το άγχος, την πίεση, αν θέλετε και το ρίσκο του motorsport
Εν προκειμένω, βρέθηκε στην έδρα της Ferrari, στο Μαρανέλο, για να οδηγήσει τη νέα Ferrari Monza SP1. Σε δρόμο, στις γύρω βουνίσιες διαδρομές και στην πίστα, στο γνωστό Φιοράνο. Όσο για τη Ferrari Monza SP1, η ίδια η εταιρεία την τοποθετεί, μαζί με την SP2, σε μία νέα, ιδιαίτερη σειρά αυτοκινήτων της.
Όπως λέει η εταιρεία, απευθύνεται σε ήδη πελάτες της και συλλέκτες – στρατηγική που είναι γνωστή και στο παρελθόν. Εξασφαλίζει έτσι τον έλεγχο τού πού πηγαίνει το «προϊόν» (sic) και διατηρεί το λεγόμενο desirability για κάτι μοναδικό. Πιθανόν να επιζητούν και οι συλλέκτες μια τέτοια προσέγγιση

Μοναδικό μονοθέσιο με αύρα τού χθες
Σχεδιαστικά μιλώντας, η Ferrari Monza SP1 εκφράζει την πρόθεση της εταιρείας να χρησιμοποιήσει σύγχρονες φόρμες που να ενσωματώνουν μερικές από τις πιο εμβληματικές στιγμές στην ιστορία της. Εξ ου και το «Series Icona» που λέγαμε στην αρχή.
Εντυπωσιακή εξωτερικά, παραπέμπει σε αγωνιστικές φόρμες τού χθες. Το μυαλό ανατρέχει στις 750 Monza, 250 Testarossa και 166 ΜΜ. Η διαμόρφωση τύπου speedster είναι εμφανής.
Στο εσωτερικό θέση για έναν. Κόκπιτ επικεντρωμένο στον οδηγό, στενές φόρμες, μονομπλόκ κάθισμα από ανθρακόνημα, reset στην αρχιτεκτονική που ξέρουμε. Μάλλον αξίζει να κάνετε και την ψηφιακή περιήγηση στην ειδικά αφιερωμένη ιστοσελίδα της Ferrari – κίνηση για μη τεμπέληδες εδώ.
Τόσο η Monza SP1 όσο και η SP2 (η δεύτερη είναι διθέσια) κινούνται από τον ατμοσφαιρικό των 6,5 λίτρων με απόδοση 810 ίππους και 719 Nm. Κατά 10 ίππους ισχυρότερος, είναι ο ίδιος που συναντά κανείς στην 812 Superfast. Στην οποία βασίζεται και μέρος του πλαισίου.
Πάντως, οι επιδόσεις θα γεμίζουν το κράνος με πολλά μυγάκια σε μια ακόμα μάχη μεταξύ φύσης και ταχύτητας. Τα 0-100 έρχονται σε μόλις 2,9 δευτερόλεπτα και η τελική αγγίζει τα 299. Ούτε καν 300
Μ’ αυτά και μ΄αυτά, ο Nico Rosberg περνά τις μέρες του, έκανε επίσκεψη στο Μουσείο της Ferrari, έστησε τις Go Pro και «ανέβασε» άλλο ένα βίντεο στο κανάλι του. Dolce Vita αλά ιταλικά.
- Διάβασέ το: Η Ferrari SF90 Stradale και οι τυχοδιώκτες
Info/Photo: ferrari.com
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.