Ποιος είναι ο Τζον Τζιαναντρέα πίσω απ΄το αυτοκίνητο της Apple;

Post date:

Author:

Category:

Το δαγκωμένο μήλο θα είναι και στο καπό. Και υπάρχει ένας ελληνικής καταγωγής 54χρονος, ο Τζον Τζιαναντρέα, που ετοιμάζει το Project Titan

Τζιαναντρέα

To Project Titan είναι για την Apple τόσο σημαντικό όσο εννοεί ο κωδικός του. Τιτάνιο εγχείρημα για το αυτοκίνητο που θέλει όλοι να θέλουν να οδηγούν. Ο Τζιαναντρέα είναι το μυαλό πίσω απ΄αυτό


Υπάρχει μια απειλή, μεγάλη απειλή, για τους παραδοσιακούς κατασκευαστές. Δεν είναι οι κλασικοί, αναμενόμενοι «απέναντι» – βάλτε όποια μάρκα σας έρχεται στο μυαλό, δεν έχει σημασία.

Η απειλή είναι τα αυτοκίνητα που ήρθαν απ΄το αυτοκινητικό πουθενά, αυτά των ψηφιακών κολοσσών, της Google, της Microsoft, της Apple.

Μετά την Tesla του Μασκ που ήρθε μέσα σε μιάμισυ δεκαετία για να ταράξει το status quo του «χώρου», η πιο αδιόρατη επίθεση οργανώνεται συστηματικά από την Apple.

Η λέξη «αδιόρατη» έχει νόημα: ενώ για τα άλλα projects ξέρουμε μερικά πράγματα (το αυτόνομο της Goofle ήδη κυκλοφορεί αλλά δεν έχει βρει τα σωστά πατήματα, για το αυτοκίνητο που ετοιμάζει η Apple γνωρίζουμε ελάχιστα. 


Αυτοκίνητο της Google

Επισήμως σιγή

Ακόμα και η ίδια η Apple δεν επιβεβαιώνει ότι εργάζεται εντατικά στο νέο μέγκα-πρότζεκτ.

Μόνο που και το ίδιο το όνομά του, ‘’Project Titan’’,  δείχνει τα πράγματα είναι σοβαρά.

Είναι πάγια τακτική της Apple να διατηρεί πέπλα μυστηρίου όσον αφορά τα νέα της προϊόντα. Και το αυτοκίνητο που ετοιμάζει είναι το σημαντικότερο απ’ αυτά. Ωστόσο, υπάρχει κάποιος που φαίνεται να ξέρει όλα τα μυστικά της υπόθεσης. Ο 54χρονος Τζον Τζιαναντρέα, γεννημένος στη Σκωτία αλλά ελληνικής καταγωγής, και μηχανικός λογισμικού στο επάγγελμα, είναι το όνομα που ακούγεται όλο και περισσότερο στους ψηφιακούς διαδρόμους

Μία ψηφιακή απεικόνιση τού πώς ίσως θα είναι ο πρώτος καρπός του Project Titan

Η Apple τον κυνήγησε

Kαι κατάφερε να τον πάρει από τη Google στην οποία ο Τζιαναντρέα εργαζόταν επί οκτώ χρόνια σερί, μέχρι το 2018.

Ήταν υπεύθυνος για την εξέλιξη αυτού που κοινώς λέμε «γκουγκλάρισμα», της λειτουργίας της μηχανής αναζήτησης της Google καθώς και της Τεχνητής Νοημοσύνης.

Η μεταγραφή του θύμισε εκείνες των μεγάλων σταρ του ποδοσφαίρου όπου εν μία νυκτί ο παίκτης δέχεται την τελική προσφορά και την επόμενη πρωΐα ήδη δοκιμάζει πώς του πάει η νέα φανέλα. 

Η αλλαγή ψηφιακού στρατοπέδου πήρε διαστάσεις τίτλων και ο διάδοχος του πρόωρα χαμένου Στιβ Τζομπς, ο νυν CEO της Apple, Τιμ Κουκ, έσπευσε να χρίσει τον Τζιαναντρέα στη θέση του αντιπροέδρου στο τμήμα Στρατηγικής Τεχνητής Νοημοσύνης του ομίλου όπως επίσης στις τεχνολογίες Siri και στην εκμάθηση μηχανών.


Τσιτσιπάς Tesla

Δεν υπάρχει καπνός χωρίς φωτιά

Μπορεί λοιπόν η Apple να αρνείται τα πάντα αλλά δε γίνεται να προσλαμβάνεις περί τους 5,000 υπαλλήλους χωρίς λόγο – τόσους, για παράδειγμα, απασχολεί η Hyundai στις ΗΠΑ.

Επίσης η Apple φρόντισε να πατεντάρει μια ευρεσιτεχνία που δίνει τη δυνατότητα στον οδηγό να αλλάζει το βαθμό σκίασης στα κρύσταλλα του αυτοκινήτου – ανάλογα με την ιδιωτικότητα που θα θέλει.

Όπως επίσης εργάζεται πυρετωδώς για να συμπιέσει το κόστος των μπαταριών και να αυξήσει τη διάρκειά τους.

Ως γνωστόν, σ’ αυτό το δίπτυχο βρίσκεται μεγάλο μέρος τού ποιος θα καθορίσει τα αυτοκινητικά πράγματα. Και η Tesla, προς το παρόν, δείχνει το δρόμο.

Ο Τζιαναντρέα χειρίζεται μαεστρικά τα νήματα του Project Titan.

Και θέλει το αυτοκίνητο της Apple απλώς να κάνει την επανάσταση σε τέσσσερις τροχούς.

Άλλωστε, όπως ο ίδιος έχει πει, «δεν είναι εντυπωσιασμένος από τη μέχρι τώρα ευφυία των υπολογιστών, πιστεύει πως για την ώρα είναι σαν ένα τετράχρονο παιδί και πως είναι χαζοί». Ίσως το ίδιο να πιστεύει και για την αυτοκίνηση


*Aρχική δημοσίευση Protagon

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει