Πώς είναι να είσαι ο (άγνωστος) γιος του Ένζο Φεράρι;

Post date:

Author:

Category:

Λέγεται Πιέρο Φεράρι, είναι 76 ετών, δεν τον είχε αναγνωρίσει ο πατέρας του, ο μεγάλος Ένζο, και έχει πολλά λεφτά (sic)

Πιέρο Φεράρι

Η σημερινή περιουσία του Πιέρο Φεράρι, σύμφωνα με τη λίστα του Forbes για το 2021, εκτιμάται στα $4,7 δις


Και, βέβαια, έχει το πιο ακριβοθώρητο επώνυμο στην παγκόσμια αυτοκίνηση

Ακόμα και στις πέτρες να συστηθείς ως «Πιέρο Φεράρι», το πιθανότερο είναι πως θα κάτι θα ραγίσει απ΄την ψυχρή τους ακαμψία τους.

- Διαφήμιση-

Επί οικονομικής βάσης, ο γιος του Ένζο φιγουράρει ως ένας από τους πλουσιότερους Ιταλούς επιχειρηματίες, με την περιουσία του να εκτιμάται στα $4,7 δις.

Και, σύμφωνα με τη λίστα του Forbes για φέτος, βρίσκεται στη 705η θέση ανάμεσα στους πλουσιότερους ανθρώπους στον κόσμο

Enzo Ferrari black and white
Ένζο Φεράρι

Για την ιστορία, o Πιέρο Φεράρι κατέχει το 10% της Ferrari S.p.A. του πιο επίζηλου ονόματος στο «χώρο» του αυτοκινήτου –  της εταιρείας που έφτιαξε με την τρέλα, την επιμονή και το πάθος του για αγώνες ο πατέρας του

Piero Ferrari

Ο Πιέρο Λάρντι Φεράρι είναι, πλέον, ο μοναδικός εν ζωή γιος του ιδρυτή της Ferrari, του μεγάλου Ένζο. Είναι καρπός της εξωσυζυγικής σχέσης του τελευταίου


Ήταν ακόμη η εποχή που οι άνθρωποι που έβαλαν τα σκαριά σε μερικές από τις μεγαλύτερες αυτοκινητοβιομηχανίες τις βάφτιζαν με το επίθετό τους.

Το ίδιο, για παράδειγμα, έκαναν οι Λουί Ρενό, Αντρέ Σιτροέν, Καρλ Όπελ ή Φέρντιναντ Πόρσε. 

Παρόλα αυτά, ο Πιέρο Φεράρι δεν είχε αναγνωριστεί από τον πατέρα του μέχρι το 1978


Ferrari 375 MM in Rome

O παράνομος έρωτας του Ένζο Φεράρι

Ήταν, βλέπετε, καρπός του έρωτα του Ένζο με την ερωμένη του, τη Λίνα Λάρντι.

Ο Ένζο την είχε γνωρίσει στα τέλη της δεκαετίας του ’30, όταν εκείνη εργαζόταν στην Carrozzerie Orlandi, έναν κατασκευαστή αμαξωμάτων, στην ίδια γειτονιά, τη Μόντενα της Ιταλίας, εκεί όπου και ο Ένζο είχε πριν λίγα χρόνια στήσει το δικό του εργοστάσιο.

Ο παράνομος δεσμός τους διατηρήθηκε μέχρι και το θάνατό του, το 1988.

Όμως, στην αυστηρών ηθών καθολική Ιταλία, το διαζύγιο δεν επιτρεπόταν και το «παράνομο» παιδί τους, ο Πιέρο Φεράρι, μέχρι και το 1978, όταν δηλαδή, πέθανε η σύζυγος του Ένζο, η Λάουρα Ντομίνικα Γκαρέλο, δεν είχε αναγνωριστεί

Ο πρόωρα χαμένος «Ντίνο»

Με την Γκαρέλο, τη γυναίκα του, είχαν αποκτήσει κάποτε ένα παιδί, το 1932, τον Αλφρέντο «Ντίνο» Φεράρι – αρκετά χρόνια αργότερα πριν τη γέννηση του «εξώγαμου», Πιέρο.

Όμως δεν πα να λέγεσαι «Φεράρι», αν η ζωή δε σου σταθεί και λίγο τυχερή, τα πράγματα δεν είναι εύκολα.

Ο Ντίνο, όπως ήταν το χαϊδευτικό του, πέθανε το 1956 από μυϊκή δυστροφία Duchenne, μια ασθένεια που αφορά κυρίως αγόρια, με αναλογία 1:3,500 γεννήσεις ετησίως παγκοσμίως και τα συμπτώματά της μπορεί να γίνουν εμφανή από τις ηλικίες 3 -5 ετών. Στην περίπτωση του Ντίνο, η ασθένεια διαγνώστηκε σε μεγαλύτερη ηλικία. Και πέθανε νέος, σε ηλικία μόλις είκοσι τεσσάρων ετών

Ντίνο Φεράρι

Ο πρόωρα χαμένος, σε ηλικία 24 ετών, γιος του Ένζο, Ντίνο Φεράρι. Πέθανε από μυική δυστροφία


Ferrari F40 David Gilmour

Η αναγνώριση του «εξώγαμου»

Μετά απ΄όλα αυτά τα δράματα και τις κρυφές σχέσεις, ο Πιέρο Λάρντι Φεράρι, σε ηλικία πλέον τριάντα πέντε ετών, μπόρεσε να αποκτήσει πρόσβαση στην περιουσία του πατέρα του.

Πέρα από το ποσοστό του στη Ferrari, έχει επίσης μερίδιο και στη γνωστή εταιρεία κατασκευής πολυτελών σκαφών, Ferretti. Κάποιοι τις θεωρούν ως τις «Φεράρι της θάλασσας».

Όπως και να ‘χει, ο δευτερότοκος και μοναδικός, πλέον, γιος του Φεράρι, έχει πάθος με τη θάλασσα, συνεχίζει να ζει στην ίδια περιοχή που βρίσκεται το εργοστάσιο, στη Μόντενα, είναι παντρεμένος με ένα παιδί και, στα εβδομήντα έξι του πλέον, παππούς.

Και κάπου στην άκρη του γκαράζ του, ίσως υπάρχει και εκείνη η Dino 246 GT, το υπέροχο διθέσιο που κατασκεύαζε η Ferrari, από το 1967 έως το 1974, για να του θυμίζει τον πρόωρα χαμένο, ετεροθαλή του αδελφό

Dino Ferrari

Η Dino GT, το διθέσιο με το V6 κινητήρα, που κατασκεύαζε η Ferrari. Ονομάστηκε έτσι προς τιμήν του γιου του Φεράρι


*Αρχική δημοσίευση Protagon / Photo: ferrari.com

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει