Πόσα θα έδινες για την 6-κύλινδρη Alfa Romeo GTV του Andretti;

Post date:

Author:

Category:

Η προσωπική Alfa Romeo GTV του θρύλου των αγώνων, Mario Andretti, μόλις βγήκε προς πώληση. Αλήθεια, πόσα πιάνει η κούκλα των ’80s;

Alfa Romeo GTV

Σ΄αυτό το υπέροχο δείγμα του ιταλικού gran turismo, τη GTV-6 σε Grigio χρώμα με μπεζ δέρματα, κάθισε κάποτε ο πιο γνωστός οδηγός αγώνων στις ΗΠΑ. Και τώρα είναι η ευκαιρία για κάποιον τυχερό


Η αλήθεια είναι πως ο γνωστός οίκος δημοπρασιών RM Sotheby’s, το 2020, δεν είχε καταφέρει να συγκεντρώσει το ποσόν που είχε στοχεύσει στην τότε δημοπρασία

Για την ακρίβεια, η GTV του Andretti συγκέντρωσε τότε μόλις $28,000. Τα θεώρησε λίγα.

- Διαφήμιση-

Σήμερα, πλέον, ένας dealer στη Φιλαδέλφεια των ΗΠΑ, η LBI Limited, που διαχειρίζεται το αυτοκίνητο δείχνει να μην πτοείται από το παραπάνω.

Η τιμή που έχει θέσει για την Alfa Romeo GTV του Andretti είναι $48,000 (περίπου €39,840).

Υποστηρίζει δε ότι στη συγκεκριμένη GTV-6 έχουν δαπανηθεί περισσότερα από $7,000 για να διατηρηθεί σε άριστη κατάσταση.

Alfa Romeo GTV


Η GTV του Super Mario

Ο Andretti οδήγησε για την ομάδα της Alfa Romeo στην F1 το 1981.

Εμφανίστηκε επίσης σε διαφημιστικό υλικό της εταιρείας που προωθούσε την Alfa Romeo GTV.

Μέρος της αμοιβής του -μπορεί και δώρο- ήταν η συγκεκριμένη που βλέπετε. Τα αρχικά έγγραφα του αυτοκινήτου επιβεβαιώνουν πως ο πρωταθλητής παρέλαβε το αυτοκίνητο με μόλις 280 χιλιόμετρα στο οδόμετρο.

Ο Andretti κράτησε στην ιδιοκτησία του τη GTV για ένα χρόνο. Σήμερα, ακριβώς σαράντα χρόνια μετά, η GTV-6 του Super Mario έχει διανύσει μόλις 58,000 χιλιόμετρα

Μία υπέροχη GTV, με τα επιβλητικά όργανα στο ταμπλό, τον ξύλινο λεβιέ και το V6 κινητήρα να βρυχάται. Όλα γνήσια δείγματα ιταλικής γραφής. Πόσα μπορεί πράγματι να αξίζει στο χρηματιστήριο των κλασικών εν έτει 2021;


Alfa Romeo 33/2 Coupé Speciale

Photo: LBI

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει