RIP Έντι Τζόρνταν. Ο τελευταίος garagista της F1

Post date:

Author:

Category:

Ο Έντι Τζόρνταν δεν είναι πια εδώ. In memoriam

Έντι Τζόρνταν

Ο Έντι Τζόρνταν, ο θρυλικός Ιρλανδός πρώην ιδιοκτήτης της ομάδας Jordan Grand Prix στη Formula 1, απεβίωσε στις 20 Μαρτίου 2025 σε ηλικία 76 ετών. Ο θάνατός του οφείλεται σε επιθετική μορφή καρκίνου του προστάτη και της ουροδόχου κύστης, μια διάγνωση που είχε αποκαλύψει δημόσια το 2024. Θάρρος παντού


Ιδιαίτερος, ενθουσιώδης, ικανός, γενναιόδωρος και ο άνθρωπος που έδωσε «βήμα» σε νέους οδηγούς, όπως οι Ντέιμον Χιλ, Φισικέλα, Φρέντζεν και άλλους.

Ο Τζόρνταν ίδρυσε τη δική του ομάδα, Jordan Grand Prix, το 1991, και την καθοδήγησε μέχρι το 2005, όταν πουλήθηκε και αργότερα εξελίχθηκε στην τωρινή Aston Martin.

Υπό την ηγεσία του, η Jordan ανέδειξε πολλούς σπουδαίους οδηγούς, όπως ο Μίκαελ Σουμάχερ, που έκανε το ντεμπούτο του στη Formula 1 με την ομάδα το 1991

Μετά την πώληση της ομάδας του, ο Τζόρνταν έγινε δημοφιλής τηλεοπτικός σχολιαστής στη βρετανική τηλεόραση, κυρίως στο BBC, και αργότερα δημιούργησε το podcast “Formula For Success” με τον πρώην οδηγό Ντέιβιντ Κούλθαρντ



O τελευταίος του αγώνας

 Τον Μάρτιο του 2024, αποκάλυψε ότι είχε διαγνωστεί με καρκίνο που είχε ήδη εξαπλωθεί στη σπονδυλική στήλη και τη λεκάνη του.

Παρά την ασθένειά του, παρέμεινε δραστήριος και χρησιμοποίησε τη δημοσιότητά του για να ευαισθητοποιήσει τον κόσμο σχετικά με τη σημασία των τακτικών ιατρικών εξετάσεων.

Ο Τζόρνταν θα μείνει στην ιστορία ως ένας από τους πιο εκρηκτικούς, χαρισματικούς και αγαπητούς ανθρώπους στον χώρο της Formula 1, με ένα μοναδικό μείγμα επιχειρηματικού πνεύματος, αγωνιστικού πάθους και έντονου χαρακτήρα

Ο κόσμος της F1 είναι πλέον πιο σιωπηλός μετά το θάνατο του φοβερού και τρομερού Έντι Τζόρνταν που «έφυγε» στα 76 του χρόνια. Κανονικά, όλα τα μονοθέσια στον επόμενο αγώνα θα πρέπει να ‘χουν και μία κίτρινη γραμμή προς τιμήν του. Κι όχι μαύρη

Έντι Τζόρνταν

Photo: f1.com


καπνιστές F1

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει