Ήταν σα σήμερα, στις 21 Οκτωβρίου 2021, όταν ο Κίμι Ραϊκόνεν, στο Ιντερλάγος της Βραζιλίας, στέφθηκε Παγκόσμιος Πρωταθλητής της Formula 1

Η σαμπάνια έχει άλλη γεύση όταν συνοδεύεται από το στέμμα του Παγκόσμιου Πρωταθλητή. Φήμες λένε πως είναι καλύτερη από βότκα…
Ο οδηγός της Ferrari, Κίμι Ραϊκόνεν, κατέκτησε το πρώτο και μοναδικό του Πρωτάθλημα Οδηγών στο Ιντερλάγος με ένα βαθμό διαφορά, μπροστά από τις McLaren των Λιούις Χάμιλτον και Φερνάντο Αλόνσο σε ένα δραματικό φινάλε της σεζόν.
Ήταν μία εξαιρετική ανατροπή σε μία από τις πιο εκπληκτικές σεζόν στα 58 χρόνια, μέχρι τότε, του σπορ, και αυτό αποδείχθηκε στο Ιντερλάγος.
Ο πρωτοεμφανιζόμενος στην F1, Χάμιλτον, μπήκε στο Grand Prix Βραζιλίας έχοντας πρωτοπορεία για το πρωτάθλημα, με τον τίτλο σχεδόν στα χέρια του.
Ωστόσο, μία κακή εκκίνηση τον είδε να πέφτει στην 4η θέση, με τις Ferrari και τον teamate του, Αλόνσο, να προηγούνται. Σε μία προσπάθεια να προσπεράσει τον Αλόνσο από την εξωτερική, ο Χάμιλτον βγήκε από την πίστα και έπεσε στην 8η θέση.
Τα πράγματα επιδεινώθηκαν για τον Βρετανό όταν η McLaren του έχασε για λίγο την ισχύ της, ρίχνοντάς τον στην 18η θέση. Αν και ο Χάμιλτον προσπάθησε να τερματίσει έβδομος, αυτό δεν ήταν αρκετό, καθώς ο Ραϊκόνεν κέρδισε τον αγώνα και τον τίτλο.
Ο teammate του Ραικόνεν, Φελίπε Μάσα, τερμάτισε δεύτερος με τη Ferrari να κάνει το 1-2 και τον Aλόνσο στην 3η θέση.
Για την ιστορία, στο συγκεκριμένο αγώνα επιτράπηκαν για τελευταία φορά αυτοκίνητα με σύστημα ελέγχου πρόσφυσης. Επίσης, συνέπεσε να είναι και ο τελευταίος αγώνας για τον Ραλφ Σουμάχερ, ο οποίος τερμάτισε στην 11η θέση για την Toyota

Ο Ράικονεν, μιλώντας -ναι, σπάνια περίπτωσηπ για το πρωτάθλημά του, το χαρακτήρισε επίτευγμα όλων στη Ferrari, συμπεριλαμβανομένου του Μάσα. Ο Φινλανδός δήλωσε: «Δεν ήμασταν στην ισχυρότερη θέση σε ορισμένα σημεία της σεζόν, αλλά πάντα πιστεύαμε ότι μπορούσαμε να ανακάμψουμε και να κάνουμε καλύτερη δουλειά από τον ανταγωνισμό».
Mπορείτε να δείτε στιγμιότυπα από τον αγώνα εδώ.
Photo: f1.com
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.




































