Ο αρχηγός του μπασκετικού Παναθηναϊκού και ηγέτης στην κατάκτηση της Euroleague 2023-2024, Κώστας Σλούκας, ήταν ο MVP του μεγάλου τελικού με την ομάδα της Ρεάλ Μαδρίτης. Και πέρα από το μπάσκετ αγαπά και τα αυτοκίνητα
Στις αρχές Ιουλίου του 2023 είχε γίνει η μεγάλη μεταγραφή από τον Ολυμπιακό στον Παναθηναϊκό. Λιγότερο από ένα χρόνο μετά, ήρθε και το 7ο αστέρι στην πορεία του Παναθηναϊκού στα ρετιρέ της Euroleague, στο Βερολίνο
Ήταν τότε η αθλητική είδηση της ημέρας. Αλλά και αυτή που έδωσε τροφή νέες αγάπες, από την πλευρά του Παναθηναϊκού. Αντίστοιχα, περιττά μίση από μερίδα φιλάθλων του Ολυμπιακού που κάποιοι εξ αυτών είδαν τότε τη μεταγραφή του Κώστα «Σλούκι Λουκ» Σλούκα ως «προδοσία»
Αυτό που, ως συνήθως, διαφεύγει είναι ότι σε ηλικία 33 ετών δεν απομένουν άπειρα χρόνια δράσης για έναν παίκτη που υπερβαίνει σώμα και ψυχή κάθε εβδομάδα.
Το σπορ είναι επαγγελματικό, οι ομάδες είναι ανώνυμες εταιρείες, το συμβόλαιο είναι εγγυημένο τριετές, τα τρία εκατομμύρια ετησίως είναι νούμερο που κολάζει και πάει λέγοντας.
Τα αποζημίωσε όλα αυτά ο Κώστας Σλούκας στο Βερολίνο καθώς αναδείχθηκε σε κεντρικό πρόσωπο στον τελικό με τη Ρεάλ Μαδρίτης
Μιλώντας για αυτοκίνητα
Ο Κώστας Σλούκας είναι σταθερός «οπαδός» της αυτοκίνησης, χωρίς «μετακινήσεις» σε διχασμένα «στρατόπεδα».
Κατά κάποιον τρόπο, το ενδιαφέρον του μοιράζεται ανάμεσα σε δύο ξεχωριστούς εκπροσώπους. Αφενός, των SUV πολυτελείας και, αφετέρου, των ξεκάθαρα σπορ κατασκευών.
Επί του πρώτου, μετακινείται συχνά με ένα Range Rover του 2017.
Συγκεκριμένα, πρόκειται για τη 2η γενιά του βρετανικού SUV που, ως γνωστόν, διακρίνεται και για τις off-road ικανότητές του καθώς συνδυάζει την πολυτέλεια, τις αναπαυτικές -επιπέδου καναπέ Chesterfield- με τις δυνατότητες να σε βγάλει ασπροπρόσωπο εκεί όπου τελειώνει ο δρόμος και αρχίζει η λασπουριά.
Στο άλλο άκρο, βρίσκεται στο γκαράζ του, κάτι τελείως σπορ και αειθαλές, ένα Porsche 911 4S (992.1). Επίσης τετρακίνητο, κάτι σα βασιλιάς των autobahnen και πάσης Εθνικής οδού.
Δυνατό, αποκλειστικά αυτόματο με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (PDK) και σαφώς ένα από τα πιο γρήγορα αυτοκίνητα στο να ενώνει το υποθετικό σημείο «Α» με το σημείο «Β», αυτό που συχνά λέγεται ως «point to point jumior supercar».
Photo: Google / 4Drivers
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.