Το ήξερες ότι ο Jenson Button είναι στη μαύρη λίστα της Bugatti;

Post date:

Author:

Category:

Μπορεί να ακούγεται απίστευτο αλλά ο πρώην παγκόσμιος πρωταθλητής της Formula 1, o Jenson Button, είναι αποκλεισμένος απ΄το να αγοράσει μία Bugatti. Ακόμα κι αν την πληρώσει όσο-όσο

Jenson Button Bugatti

Ο Jenson Button δεν έχει και τόσο καλές σχέσεις με τη Bugatti. Και η ιστορία μεταξύ τους πάει λίγο πίσω


Ήταν όταν ο διάσημος οδηγός είχε αγοράσει την προσωπική του Bugatti Veyron, το 2006. Τότε, όσο κι αν ακούγεται παράδοξο, η συμφωνία ήταν ότι ο Jenson Button θα μπορούσε να περιληφθεί στη λίστα των αγοραστών αν έκανε διάφορα θετικά σχόλια στα κοινωνικά δίκτυα για το πόσο καλή ήταν η Veyron

Ο Button όντως απέκτησε τότε τη Veyron αλλά δε φάνηκε να την εκτίμησε δεόντως. «Έγραψε» μαζί της μόλις 1,500 χιλιόμετρα.


Λίγο μετά ο Button πούλησε τη Veyron για περίπου £900k – τιμή που για μια Veyron με τόσα λίγα χιλιόμετρα ήταν ευκαιρία. Προφανώς ασχολήθηκε και ελάχιστα για τα όποια ποσταρίσματα στα προσωπικά του social media

Bugatti Veyron

Η αντίδραση της Bugatti

- Διαφήμιση-

Η Bugatti δυσαρεστήθηκε με την κίνηση αυτή και έκτοτε οι μεταξύ τους σχέσεις διαταράχθηκαν. Η εταιρεία θεώρησε πως ο Button δε μεταχειρίστηκε σωστά το αυτοκίνητο στέλνοντας το λάθος μήνυμα στο κοινό.

Η όλη ιστορία θα μπορούσε να τελειώσει εκεί. Όμως η εταιρεία αποφάσισε πως στο εξής ο Jenson Button θα έμπαινε στη μαύρη λίστα. Δε θα είχε πρόσβαση σε κανένα προϊόν της εταιρείας.

Έκτοτε ο Jenson Button δεν ασχολήθηκε ποτέ ξανά. Και μάλλον ορθώς. Ίσως το λάθος του ήταν να θέσει τον εαυτό του σε φάση διαπραγμάτευσης για τη Veyron. Πολύ περισσότερο αφού, όπως γράφεται, έγινε κανονική αγορά εκ μέρους του.

Άλλωστε και μόνο η είδηση πως ένας παγκόσμιος πρωταθλητής της F1 (με την Brawn BGP 001, το 2009) θα οδηγούσε μία Bugatti θα μπορούσε να είναι ικανός λόγος προβολής της Veyron. Χωρίς καμία περαιτέρω συμφωνία για κοινωνικά δίκτυα. Τι λέτε;


Bugatti Chiron

Photo: Drivetribe

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει