Ursula von der Trabarifa, η μεγάλη αφέντρα

Post date:

Author:

Category:

Η Ούρσουλα και η Ευρώπη στο ζύγι. Ένα κείμενο για τα πρόστιμα-γκιλοτίνα, τη ζημιά στην αυτοκινητοβιομηχανία και το σουρεάλ τοπίο που ζούμε

Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν

Η Ούρσουλα σε ρόλο εργολάβου ενός πράσινου φασισμού. Παρά την επιμονή της, δεν πάει και τόσο καλά αυτό


Σόρι, αλλά κανονικά έτσι θα ‘πρεπε να μετονομαστεί η κυρά-αφέντρα της Κομισιόν. Ναι, Ursula von der Trabarifa

Μετά τα κρυφά μηνύματα της Ursula von der Leyen με την Pfeizer για το «κλείσιμο» των συμφωνιών, μετά από αναβρασμό δημοσιεύσεων για δισεκατομμύρια κάτω από το τραπέζι, μετά το χαμό για τις ασφυκτικές, έως καρωτίδας, πιέσεις προς τους ευρωπαίους κατασκευαστές αυτοκινήτων, μετά την απειλή χρεωκοπιών, μετά τις απώλειες θέσεων εργασίας, μετά τα περιβόητα πρόστιμα-γκιλοτίνα των €95 ανά γραμμάριο εκπομπών ανά πουλημένο αυτκίνητο και μετά το άνοιγμα της κερκόπορτας προς τους Κινέζους και το χαρακίρι σε πολλές παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανίες, η κυρία άρχισε τις κυβιστήσεις.

Η κωλοτούμπα

Η κωλοτούμπα είναι κλασική άσκηση διατήρησης θέσης. Λέγεται και έτσι στο πιο κομψό.

Η νεότερη πληροφορία είναι ότι, όπως ανέφερε η Ευρωπαϊκή Ενωση Προμηθευτών Αυτοκινήτων (CLEPA) σε ανακοίνωση που εξέδωσε μετά από σχετική ψηφοφορία στο Κοινοβούλιο, το ισχύον πλαίσιο παραμένει αναντίστοιχο με την πραγματικότητα της αγοράς.

Πες το απλά: πόσο θες να πας κόντρα στην αγορά; Για ποιο λόγο ακριβώς; Όταν όλο το σύστημα αξιοπιστίας τρίζει συθέμελα, με μία Κομισιόν να αποφασίζει και να διατάσσει αδιαφορώντας για το παλιρροϊκό κύμα παρενεργειών, μη μου πεις ότι «κόβονται» τόσο χοντρά για το περιβάλλον. Για τράβα στην Κίνα να δεις τι επιβαρύνσεις τρώει αυτό


τροχόσπιτα

Σόρι, αλλά δεν πείθεται πολύς κόσμος πλέον, όχι μόνο ο γράφων

Και ξέρεις, ακόμα περισσότερος κόσμος στον κλάδο του αυτοκινήτου βλέπει διά γυμνού οφθαλμού ότι η περιβόητη Κομισιόν πρώτα έκανε τη ζημιά και τώρα, με μεγάλη καθυστέρηση και με τον κίνδυνο να είναι ήδη αργά, ξηλώνει βήμα-βήμα την καταστροφική νομοθεσία της. Δεν τα λέω εγώ αυτά.

Το γνωστό Politico τα γράφει. Πιο συστημικό, πεθαίνεις. Αλλά μερικές φορές η αλήθεια «βγάζει τόσο μάτι», που το μόνο που μένει είναι να αλλάξεις όνομα.

Κρίμα. Και δυο φορές κρίμα γιατί η μόνη, η πιο διαχρονικά αποδεκτή Ούρσουλα που ξέραμε ήταν η Άντρες. Αυτή που ήξερε να αναστατώνει τους άντρες. Και τρεις φορές κρίμα να βγαίνει στο γκουγκλάρισμα πρώτο το όνομα της Ursula Trabarifa που ξέρει να αναστατώνει μια διεθνή αγορά αυτοκινήτου

H Oύρσουλα Άντρες αναδυόμενη εκ της θαλάσσης στην πρώτη ταινία του Τζέιμς Μποντ (Dr No). Ένεκα του ρόλου της εβραβεύθη με τη Χρυσή Σφαίρα, το 1964. Άξια

*Από τη στήλη του Γ. Κωνσταντόπουλου στην ελληνική έκδοση του περιοδικού Quattroruote / Photo: Aziz Inan


Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει