Γνώμες

Η ελευθερία τού να μην ανήκεις

«Αυτές τις μέρες συμπληρώνονταιι 8 χρόνια 4Drivers. Και αν έπρεπε ένα μόνο κείμενο να χαρακτηρίσει τη φιλοσοφία του, είναι αυτό. Μόνο freedom - που θα ´λεγε και ο Braveheart»

Γράμμα στη Μόνικα

Διαβάζω ότι η Μόνικα Μπελούτσι είναι αυτές τις μέρες στην Αθήνα για να ερμηνεύσει επιστολές της Μαρίας Κάλλας. Kαι αν θα ‘πρεπε να μετακινηθεί με ένα αυτοκίνητο, θα ήταν αυτό: η τελευταία ιταλίδα θεά με το ποιητικό όνομα ‘’Alfa Romeo 8C Competizione’’. Πολύ όμορφη, πολύ γρήγορη, πολύ σπάνια, όχι τόσο άρτια

Ό,τι άσχετα διάβασα για το θάνατο του Mad Clip

Γράφτηκαν πολλά για το θάνατο του Mad Clip. Και πολλά απ' αυτά είναι ό,τι πιο άσχετο συνέβη. Ταυτόχρονα; Παραβλέποντας ένα από τα πιο βασικά

Δηλαδή πώς κατάφερε η Cupra να πουλάει πιο πολύ από την Alfa Romeo;

Πόσοι, αλήθεια, πιστοί alfisti θα πάρουν αύριο μία Alfa ως badge engineering μιας Peugeot; Απ΄την άλλη, η Cupra, έχοντας πίσω της βαθιά εμπορική γνώση της αγοράς στο γκρουπ της VW, το καταφέρνει

Πόσο αξιόπιστες είναι οι σύγχρονες Alfa Romeo;

Η φήμη ότι οι Alfa Romeo δεν είναι αξιόπιστες πλανάται ακόμη σε ένα σημαντικό μέρος της ευρωπαϊκής αγοράς. Μόνο που τα πράγματα έχουν αλλάξει. Αρκούν για να διαφοροποιήσουν και την εμπορική απήχηση της μάρκας;

Δηλαδή πόσα «άλογα» είναι το πραγματικά δυνατό;

Τριακόσια; Τετρακόσια; Πεντακόσια; Πόσα; Πόσα «άλογα» χρειάζεσαι για να πεις «φτάνει, είναι αρκετά»;

Γιατί στις δημοσιογραφικές παρουσιάσεις δε μιλούν πια για επιδόσεις;

Επιστρέφεις από άλλη μία δημοσιογραφική παρουσίαση αυτοκινήτου. Μόνο που σπάνια ακούς πια για επιδόσεις. Οι οθόνες νίκησαν

Γιατί η Citroën δεν φτιάχνει ένα driver’s car;

Η Citroën έχει το ρόλο της αντισυμβατικής μπράντας που δεν φοβάται σχεδιαστικά αυτά που οι άλλοι δεν τολμούν. Αλλά χωρίς hot hatch