Γνώμες

Το οδηγικό fun των χαμηλών ταχυτήτων

Στο οδηγικό fun χαμηλών ταχυτήτων δεν παίζουν και τόσο ρόλο τα άλογα. Αρκεί ο συντελεστής τριβής στην άσφαλτο να μην είναι σμυριδόπανο. Που είναι και προαπαιτούμενο

Αυτά τα λίγα μιλιγκράμ φόβου. Τα χρειαζόμαστε;

Θέλω να πιστεύω, έστω και ως ψευδαίσθηση, πως όσο διατηρούμε ακόμα αυτά τα μιλιγκράμ φόβου, μας κάνουν πιο ικανούς, πιο προσαρμοστικούς, πιο ανθεκτικούς, τελικά, ανθρώπους. Ίσως και καλύτερους οδηγούς

Όσο πιο αρχαίο τόσο πιο δύσκολο. Νόμος

Χοντρό μπουφάν, κότσια και πολλές προσευχές μην τυχόν «γυρίσει» το Knox Type R του 1911 και σε δαγκώσει. Θεός φυλάξει

Ο βλαμμένος petrolhead στις αγγελίες αυτοκινήτου

Πόσο μπορείς να καις τα μάτια σου στις αγγελίες αυτοκινήτου; Για πόσες ώρες, για πόσες μέρες; Η απάντηση του βλαμμένου petrolhead είναι «για πολλές»

«Μουλάρι», αυτό το άξιο που αντέχει

Όλα, ακόμα και τα πιο μέτρια αυτοκίνητα, εξυπηρέτησαν ένα στόχο. Μπορεί να μη λένε τίποτα στον Πραγματικό Οδηγό. Όμως δεν είναι όλοι Πραγματικοί Οδηγοί για να τους ειπωθεί κάτι

Το λίθιο, η Sigma και το ηλίθιο

Όσο κι αν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα γίνονται η νέα τάση, πιστεύω πως αξίζει να αναρωτηθούμε: πόση αξία έχουν οι καθαρές Βρυξέλλες ή ακόμα και η καθαρή Ευρώπη όταν γίνεται η χλαπαταγή στον υπόλοιπο πλανήτη; Το 'φαγαμε το παραμύθι, Γκρέτα

Η αιώνια επικαιρότητα τού «Μπαμπά, μην τρέχεις»

Το «Μπαμπά, μην τρέχεις» είναι αστείο, κλισέ και ξεχασμένο. Όμως, συχνά, δυο χιλιοστά λιγότερο γκάζι είναι αρκετά για να σε σώσουν. Θυμήσου το αυτό

Νέο Audi A3 Sedan. Που παίζει να ‘ναι πιο ωραίο κι από Α4

Προσωπικά, ήδη απ' την προηγούμενη γενιά, η σεντάν εκδοχή του Α3 με κέρδισε αισθητικά. Περισσότερο απ΄το Sportback. Μπορεί να 'ναι της ηλικίας. Ή μπορεί και όχι. Αλλά έχω την αίσθηση πως η Audi ξέρει να δουλεύει καλά τους τρεις όγκους σε κόμπακτ αναλογίες