Γνώμες

Γιατί η Citroën δεν φτιάχνει ένα driver’s car;

Η Citroën έχει το ρόλο της αντισυμβατικής μπράντας που δεν φοβάται σχεδιαστικά αυτά που οι άλλοι δεν τολμούν. Αλλά χωρίς hot hatch

Για τα αυτοκίνητα που αγαπάμε. Ζητούνται ομοϊδεάτες

Αυτοκίνητο που αγαπάμε. Μέταλλα με ιστορία και χαρακτήρα που σημαίνουν κάτι. Κάτι σημαντικό, μεγάλο και ωραίο. Ζητούνται ομοϊδεάτες

Ήθελε δεκαοχτάρα, καλά να πάθει

Αν οι Ferrari και οι McLaren τού σήμερα και των 700 έως και 1,000 ίππων ίππων φορούν δικαιολογημένα έως και 21 ίντσες, συνεχίζει να είναι άσκοπο, ματαιόδοξο και οδηγικά περιττό να βάζεις δυο ίντσες λιγότερες ίσα-ίσα για τα πήγαινε-έλα της πόλης με ένα απλό υπερμίνι

Θα είχε τύχη ένα ηλεκτρικό S2000;

Είναι τέτοιο το ειδικό βάρος του S2000, μαζί με όλην την αφοσίωση που δημιούργησε στην κοινότητα των petrolheads, είναι τόσο βαριά η φανέλα, που εμπεριέχει σοβαρό ρίσκο το αν ένας αμιγώς ηλεκτρικός διάδοχος θα αντικαθιστούσε το αρχέτυπο στις καρδιές του κοινού

Ευπειθώς αναφέρω: Πώς είναι να είσαι δημοσιογράφος αυτοκινήτου σήμερα;

Πρώτα έπαιρνες το Αθηνόραμα για να δεις τι παίζει στην πόλη. Τους 4Τροχούς για να διαβάσεις πρώτος. Ή και το Playboy, αν είχες κάψες. Προς τι ο λόγος σήμερα; Όλα απέχουν ένα κλικ. Το χαρτί έμεινε για ειδικές, πολυτελείς εκδόσεις. Εκεί όπου δικαιολογείται και το κόστος

Elon, λυπήσου μας. Το τιμόνι Yoke και το γελοίον του πράγματος

Το Yoke (ζυγός) στο Tesla Model S καταργεί ό,τι ξέρουμε για το πώς είναι να στρίβεις με κάτι κυκλικό. Κανονικά λέγεται «τιμόνι». Και εδώ έχουμε τη διαφορετικότητα για τη διαφορετικότητα. Και μόνο. Μη σου πω και την επικινδυνότητα του πράγματος