Η ζωή μετά το Mitsubishi Evo. Αυτόπτης μάρτυς

Post date:

Author:

Category:

Είχα το Mitsubishi Evo. Το έδωσα. Θέλετε να μάθετε πώς είναι η επόμενη μέρα;

Για το Mitsubishi Lancer Evo έχουν γραφτεί διθύραμβοι. Nαι, για όλες τις γενιές που όσοι τυχεροί είχαν την επαφή. Για το πώς στρίβει, επιταχύνει, πόσο γρήγορα καταβροχθίζει τη βενζίνη, πόσο πάει το μαλλί, πόσο πολύ βελτιώνεται και η κουβέντα δεν έχει τέλος. 

Όλοι μιλούν με τα καλύτερα λόγια για ένα απ’ τα τελευταία γνήσια 

- Διαφήμιση-

αγωνιστικά δρόμου που πάτησαν τη γη. Το 9άρι ήταν απ’ τα εξαιρετικά δείγματα του pure racing. Στη συνέχεια, τα περισσότερα αυτοκίνητα θυσιάστηκαν στο βωμό της, σχεδόν επιβεβλημένης ασφάλειας, lane change control, ραντάρ απόστασης απ’ τον μπροστινό, κάμερες και στους καθρέπτες. 

Πώς όμως είναι η ζωή μετά από ένα τέτοιο ειδικό αυτοκίνητο; Θεωρητικά, όταν το δώσεις πας σε κάτι καλύτερο, θα πρέπει δηλαδή να κοιτάξεις ανάμεσα σε Nissan GT-R ή Porsche 911 Turbo. Εντάξει, θεωρητικά μιλάμε. 

Τα παραπάνω απαιτούν και ένα σοβαρό νόυμερο με μπόλικα μηδενικά στο τέλος για την αγορά και την συντήρησή τους που στις μέρες μας είναι πολύ λίγοι οι προνομιούχοι που τα διαθέτουν.

Απ’ την άλλη μπορεί και να έχεις κουραστεί να είσαι αιμοδότης καυσίμων. 

Λες να πάρουμε κανένα πετρέλαιο που είναι και της μόδας; Καλά. Λέμε, τώρα.

Γιατί όταν είσαι petrolhead έχεις ”θέμα”. Διότι τι μπορεί να σε ικανοποιήσει, έστω και στο ελάχιστο, όταν πουλήσεις ένα Evo; Πώς θα βρεις με πολύ λιγότερα χρήματα κάτι που θα σε φτιάχνει;

Εδώ λοιπόν είσαι, φίλε μου. Αφού, λοιπόν, το πούλησα, ζύγισα τις επιλογές μου.  Αρχικά, κοίταξα για Clio Sport 182 που έχει το πλεονέκτημα του χαμηλού κόστους, είναι στριφτερό αλλά δεν βρήκα κάποιο γνήσιο.

Εν συνεχεία κοίταξα για Polo GTi με DSG. Aπερρίφθη με συνοπτικές διαδικασίες. Πολύ βαρετό. Έχει και τσιμπημένη τιμή.

Μετά, (ξανα)είδα για Focus RS MK1. Nαι, το είχα για τρία χρόνια, πριν πάρω το Evo. Αλλά ”τράβηξα” πολλά, όσο ξεχωριστό κι αν ήταν. Τέλος, δοκίμασα ένα Honda Integra Type-R αλλά δεν μου έκανε το κλικ, όσο κι αν σκύλιαζε στις 9,000 rpm. Kοντολογίς, δεν μπορούσα να βρω με τίποτα αυτοκίνητο που να με γεμίζει. Ευχή και κατάρα να ψάχνεις αμάξι όπως είχε γράψει ο Γιάννης(*), ειδικά μετά από Evo.

Mε τα πολλά κατέληξα σε κάτι τελείως cult. Ένα Nissan Sunny GTI-R, τετρακίνητο με τον αειθαλή τούρμπο τετραπετάλουδο SR20DET, βελτιωμένο γύρω στους 500 ίππους.

Nissan Sunny GTI-R

 To GTI-R είναι μια πραγματική μηχανή παραγωγής αδρεναλίνης. Δεν δαμάζονται εύκολα τόσα άλογα και πρέπει να είσαι συνεχεία σε εγρήγορση μη σου φύγει η μούρη η ο κώλος απ’ το απότομο ξέσπασμα της τουρμπίνας όταν μπαίνει στο φάσμα των στροφών της. 

Τίμιο, γρήγορο και προσιτό. Κάτι σαν το Sunny που ‘χαν οι μπαμπάδες μας στις αρχές των 90’s. Λες να περάσω ανέπαφος απ΄το hang over;

Υ.Γ. Με την αλλαγή του χρόνου πήρα και ένα Peugeot 106 Rallye, το ”δεκατριάρι”, το 8V, το πρώτο το καλό. Θα το κάνω ”έπιπλο” και θα το κρατήσω για πάντα. Ένας youngtimer έρωτας ξαναγεννιέται.

Photo: Bill Taoul

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει