Δοκιμή: Nissan Qashqai MHEV 1.3 και keep walking

Post date:

Author:

Category:

To Qashqai, ένα από τα σημαντικότερα μοντέλα της Nissan όλων των εποχών, επιστρέφει στο προσκήνιο ανανεωμένο με έναν και μοναδικό στόχο: την παραμονή στην κορυφή. Οι εντυπώσεις οδηγώντας την έκδοση DiG-T X-Tronic

Δοκιμή Nissan Qashqai 2024

Το Nissan Qashqai εδραίωσε μια και καλή στη συνείδηση του κοινού την κατηγορία crossover προσφέροντας αφειδώς ουσία


Από το 2006 μέχρι σήμερα, τέσσερα (4) εκατομμύρια Qashqai έχουν εγκαταλείψει το εργοστάσιο της Nissan στο Sunderland της Αγγλίας, έχοντας διανεμηθεί εμπορικά σε περισσότερες από εκατό αγορές ανά την υφήλιο

Παρ’ όλα αυτά, ασχέτως, οικονομικών δεικτών, εταιρικών ισολογισμών και ταμειακών αποθεμάτων, εμείς εστιάζουμε στο ότι το crossover της Nissan ξεπουλά σε κάθε γενιά του λόγω ουσιωδών προτερημάτων και όχι λόγω μάρκετινγκ ή μόδας.

Κάθε εκδοχή του αειθαλούς ιαπωνικού μοντέλου έχει τον τρόπο εδώ και 17 χρόνια να κερδίζει την προτίμηση του αγοραστικού κοινού με τη συνολική απόδοσή της.

Ολοκληρωμένα αυτοκίνητα, τα οποία μετακινούν με ασφάλεια μία σύγχρονη φαμίλια, καλύπτοντας αποτελεσματικά τις μεταφορικές ανάγκες της, όταν την ίδια ώρα στέκονται μία χαρά στο δρόμο όντας και ευχάριστα με τον τρόπο τους. Εκεί εντοπίζεται εντός του δικαίου κατά τη γνώμη μας η δημοφιλία και η διαρκής εμπορική επιτυχία έκαστης γενιάς Qashqai

Και, επιπλέον, για το ότι σέβεται και με το παραπάνω την οικογενειακή παράδοση της Nissan στους σημαντικότατους τομείς της υψηλής ποιότητας κατασκευής και της παροιμιώδους αντοχής και αξιοπιστίας.

Διαβάστε τη συνέχεια στο autotypos.gr πατώντας εδώ

Photo: Δημήτρης Μανώλαρος

Database
Κινητήρας1.3 lt, βενζινοκινητήρας, τρικύλινδρος, turbo, άμεσος ψεκασμός, ήπια υβριδικός 12V
ΚιβώτιοΑυτόματο CVT X-Tronic
ΜετάδοσηΣτον εμπρόσθιο άξονα
Ισχύς158 PS (συνδυαστική)
Ροπή270 Nm (συνδυαστική)
Επιτάχυνση0-100 km/h σε 9,2''
Τελική ταχύτητα199 km/h
Μέση κατανάλωση8,4 lt/100km
Βάρος1.422 kg
Τιμήαπό €32.990

Τάκης Θεοχαράκης Nissan

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει