Όλη την παραγωγή των Cybertruck ανακαλεί η αμερικανική εταιρεία για ελαττωματικό δεξί πεντάλ. Το σενάριο ακούγεται επικίνδυνο
Σύμφωνα με την ανακοίνωση, υπάρχει κίνδυνος να κολλήσει το γκάζι στο κατώτατο σημείο του εκτοξεύοντας το διαστημικό pick-up με όλη του την ισχύ. Τρομακτικό
Το Tesla Cybertruck ανακλήθηκε επίσημα για ελαττωματικό πεντάλ γκαζιού που θα μπορούσε να κολλήσει σε μια πιεσμένη θέση, εκτοξεύοντας το ηλεκτρικό pick-up σε πλήρη ταχύτητα
Έγγραφα από την αμερικανική Εθνική Υπηρεσία Ασφάλειας Οδικής Κυκλοφορίας (NHTSA) αποκαλύπτουν ότι εκτιμάται πως το προβληματικό πεντάλ υφίσταται και στα 3.878 Cybertruck που κατασκευάστηκαν και παραδόθηκαν από τον περασμένο Νοέμβριο έως τις 4 Απριλίου.
Αυτό σημαίνει ότι η Tesla φέρεται να αναγνώρισε το ελάττωμα και διέκοψε τις πωλήσεις του Cybertruck.
Το NHTSA περιγράφει το ζήτημα λεπτομερώς, λέγοντας ότι το αλουμινένιο κάλυμμα του πεντάλ γκαζιού μπορεί να αποκολληθεί όταν «ασκείται υψηλή πίεση» και να παγιδευτεί μερικώς κάτω από την πλαστική επιφάνεια που υπάρχει στο κάτω μέρος του εσωτερικού
Όταν συμβεί αυτό, ολόκληρο το πεντάλ μπορεί να παραμείνει πατημένο, οδηγώντας σε ακούσια επιτάχυνση το Cybertrack, κατάσταση που προφανώς είναι δύσκολο να ελεγχθεί από τον οδηγό.
Σώζεται με το φρένο;
Η διαπίστωαη εξηγεί ότι εάν ο οδηγός ταυτόχρονα πατήσει το πεντάλ φρένου, θα μειώσει μεν τη ροπή του Cybertruck επιτρέποντάς του να το επιβραδύνει, ωστόσο εάν ο οδηγός αφήσει το πεντάλ του φρένου πριν σβήσει το διακόπτη του Cybertruck, το EV θα επιστρέψει ακαριαία στο «τέρμα ανοιχτό» γκάζι, εφόσον το πεντάλ είναι ακόμα παγιδευμένο.
Ο κίνδυνος ακούσιας επιτάχυνσης σε ένα όχημα τόσο μεγάλο, βαρύ και ισχυρό όπως το Cybertruck είναι πράγματι ανησυχητικός και το NHTSA ενεπλάκη αφού το θέμα έγινε viral στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Το Cybertruck αποδίδει 834 ίππους και μπορεί να επιταχύνει από 0-60 (μίλια) σε μόλις 2,6 δευτερόλεπτα ενώ ζυγίζει περί τα 3.100 κιλά.
Photo: Tesla
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.