Η BMW λέει πως το MINI JCW GP βλέπει την «Πράσινη Κόλαση» της πίστας του Nürburgring ως «παράδεισο». Αυτές είναι οι πληροφορίες για το πιο σκληροπυρηνικό MINI που υπήρξε ποτέ. Έστω κι αν δεν ανακοινώνεται με ακρίβεια ο σχετικός χρόνος στην πίστα
Το νέο MINI John Cooper Works GP με περιορισμένη παραγωγή 3.000 μονάδων είναι το ταχύτερο, το ισχυρότερο μοντέλο στην ιστορία της μάρκας που έχει λάβει έγκριση για χρήση στο δρόμο
Δίλιτρο, με 306 ίππους, 450 Nm ροπής, επιτάχυνση από 0-100 km/h σε 5,2”, τελική 265 km/h, 8τάχυτο κιβώτιο Steptronic, μηχανικό μπλοκέ και ενισχύσεις εκεί όπου απαιτούνται
Το MINI John Cooper Wokrs GP φαίνεται να είναι το επιθετικό επιστέγασμα πριν την ηλεκτρική αναθεώρηση των πάντων.
Τρεις χιλιάδες μόνο κομμάτια. Όποιος προλάβει. Έχει και έγκριση τύπου για το δρόμο. Θα μπορούσες να το πεις και μελλοντικό κλάσικ.
Το γυρολόγιο στο Ring
Σύμφωνα με την επίσημη ενημέρωση, «προάγει τη διασκεδαστική οδήγηση ενός MINI σε εντελώς νέα επίπεδα. Οι οδηγοί δοκιμών κατάφεραν να ολοκληρώσουν την πίστα των σχεδόν 21 km με ένα πρωτότυπο του MINI JCW GP σε λιγότερο από οκτώ λεπτά, καταρρίπτοντας τον καλύτερο χρόνο του προκατόχου του κατά μισό λεπτό περίπου».
Χωρίς, ωστόσο, να ανακοινώνεται με ακρίβεια, ως συνηθίζεται σε ανάλογες περιπτώσεις.
Οι σφιχτές βάσεις του κινητήρα, η εξαιρετικά άκαμπτη δομή του αμαξώματος και η έδραση αλλά και η τεχνολογία της ανάρτησης βελτιωμένα με την αγωνιστική εμπειρία της John Cooper Works βοηθούν το νέο MINI John Cooper Works να προσφέρει εντυπωσιακή ακρίβεια διεύθυνσης.
To MINI JCW GP διασχίζει ταχύτατα τα γεμάτα στροφές τμήματα της πίστας, μετά τις Fuchsröhre και Adenauer Forst διατηρώντας σχεδόν αβίαστα την αγωνιστική γραμμή ακόμα και στη στροφή Klostertal και στο Caracciola carousel.
Τα μεγάλα μετατρόχια και οι αυξημένες τιμές κάμπερ (ειδικά για το μοντέλο) στους εμπρός και πίσω τροχούς βελτιώνουν την εγκάρσια πρόσφυση ώστε οι πλευρικές επιταχύνσεις να πετυχαίνουν πλέον εκπληκτικές τιμές
Στο πρόγραμμα GP mode, που ενεργοποιείται μέσω ενός διθέσιου διακόπτη, τα όρια παρέμβασης του συστήματος Dynamic Stability Control (DSC) έχουν επίσης αυξηθεί για να προσφέρουν στον οδηγό ακόμα περισσότερα περιθώρια ελιγμών όταν πλησιάζει τα όρια της πρόσφυσης
Η αεροδυναμική
Στα 265 km/h και στην τελική ευθεία μεταξύ Galgenkopf και Döttinger Höhe, γίνεται εμφανές ότι το MINI JCW GP παραμένει σταθερό ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες.
Εκτός από την εμπρός ποδιά, κυρίως η χαρακτηριστική αεροτομή οροφής διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στη μείωση της άντωσης. Σύμφωνα με τη MINI, «εγγυάται αεροδυναμική ισορροπία ακόμα και όταν το όχημα στρίβει με πολύ υψηλές ταχύτητες».
Ωστόσο, η αναγκαία λειτουργικά και εντυπωσιακή διπλή πτέρυγα στο πίσω τμήμα του νέου John Cooper Works GP χρησιμοποιείται άτυπα και ως τραπεζάκι πικνίκ από τους οδηγούς της Nordschleife στο μεσημεριανό τους διάλειμμα.
Info/Photo: bmw hellas
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.