Πόσο κάνει σήμερα ένα Mazda RX-7 με μόλις 15,900 km;

Post date:

Author:

Category:

Ένας μόλις ιδιοκτήτης, μόλις 15,900 χιλιόμετρα και ένα εκθαμβωτικό μπλε Mazda RX-7 βγήκε προς πώληση στην ιαπωνική αγορά. Πόσο πάει το σύμβολο;


Mazda RX-7

Το «Mazda RX-7 Spirit R Type A», όπως αναγράφεται στην αγγελία του ντίλερ αυτοκινήτων πολυτελείας, σε κάνει να απορείς πώς κρατήθηκε αυτός ο Ιάπωνας μοναχός και σχεδόν δεν το ‘στρωσε


Για την ακρίβεια, η ένδειξη στο χιλιομετρητή του Mazda RX-7 που βλέπετε δείχνει 15,949 χιλιόμετρα. Τίποτα, «μηδέν». Το κόσμημα είναι σε μπλε και, δυστυχώς, δεξιοτίμονο

Τα Spirit R θεωρούνται τα πιο συλλεκτικά από τη γενιά των FD. Συγκεκριμένα, η ίδια η Mazda έγραφε στην εποχή του πως «το Spirit R είναι το απόλυτο RX-7 στην ιστορία».

- Διαφήμιση-

Οι εκδόσεις αυτές διέθεταν την αφρόκρεμα από τα έξτρα που είχαν τοποθετηθεί σε άλλα, προγενέστερα Mazda RX-7, όπως, για παράδειγμα, διάτρητους δίσκους φρένων.

Οι διαφορές των Spirit R

Μάλιστα, η Mazda παρουσίασε 3 επιμέρους υποεκδόσεις των Mazda RX-7 Spirit R: Το Type A, το Type B και το Type C. Το συγκεκριμένο που βλέπετε είναι Type A και αυτό σημαίνει πως είναι διθέσιο.

Το Type B, για παράδειγμα, ήταν 2+2, ενώ το Type C ήταν επίσης 2+2 αλλά με αυτόματο κιβώτιο.

Επίσης, το εικονιζόμενο διαθέτει τα στάνταρ κόκκινα Recaro – όχι, δεν πρόκειται για aftermarket επιλογή του ιδιοκτήτη.


Το σχέδιο του Tom Mantano, designer της Mazda αλλά και δημοσιογράφου αυτοκινήτου στα μετέπειτα χρόνια του, ζει και βασιλεύει

Μόλις 1504 Spirit R κατασκευάστηκαν συνολικά. Απ’ αυτά, τα 1044 ήταν Type A, κάποια 420 ήταν Type B and μόλις 40 ήταν Type C. Δικαιολογημένο το τελευταίο. Πρέπει να μην είχες καταλάβει το νόημα ενός RX-7 για να το πάρεις με 4άρι αυτόματο

Με σημερινή ισοτιμία, το Type A όταν είχε καινούργιο, το 2002, θα κόστιζε περί τα €439,780. Σήμερα, πάντως, το συγκεκριμένο RX-7 πωλείται έναντι €92,180. Ωραίο, ε;


Mazda RX-7

Photo: HK Motors / Contempo Concept

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει