RIP Πώς σκοτώνεσαι για πλάκα σε track day

Post date:

Author:

Category:

Ακόμα και η πίστα μπορεί να μην είναι ασφαλές περιβάλλον, ειδικά αν πατήσεις, έστω για λίγο, γρασίδι. RIP Κάρλο Ολιβέιρα

Το κόκκινο 911 GT3 RS μόλις έχει προσκρούσει σε σταθερό στοιχείο της πίστας. Δυστυχώς ο 72χρονος οδηγός έχασε τη ζωή του


Τα διάφορα βίντεο από το δυστύχημα κυκλοφόρησαν τις τελευταίες ημέρες στο διαδίκυο

Ο οδηγός Κάρλος Ολιβέιρα συμμετείχε με το κόκκινο GT3 RS του σε track day, στην πίστα Rubén Dumot, στην Παραγουάη.

Το αυτοκίνητο κινούνταν κανονικά και λίγα μόλις δευτερόλεπτα πριν φαινόταν πως ετοιμαζόταν να μπει στη δεξιά ανοιχτή καμπή που οδηγούσε στη μεγάλη ευθεία της πίστας.

Χωρίς να έχει κάποιο αυτοκίνητο μπροστά του κατά την έξοδό του προς την ευθεία, έχοντας ωστόσο προσπεράσει κάποιο άλλο λίγο πριν, η αριστερή πλευρά του GT3 RS πάτησε, όπως ίσως φαίνεται, για λίγο έξω από τα όρια της πίστας, στο γρασίδι.

Ό,τι επακολούθησε διαδραματίστηκε σε ελάχιστο χρόνο, ένα-δύο δευτερόλεπτα.

Ήταν αρκετά για να χτυπήσει, εκτός ελέγχου, στο τσιμεντένιο στηθαίο της πίστας, δυστυχώς προς την πλευρά του οδηγού.

Παρά τις προσπάθειες του ιατρικού προσωπικού και των ανθρώπων της πίστας, ο έμπειρος, όπως γράφεται, Κάρλος Ολιβέιρα έχασε τη ζωή του.

Carlos Oliveira

Στη συνέχεια εκδόθηκε η παρακάτω ανακοίνωση:

It is with great sadness that we announce the death of our great friend and driver Carlos Oliveira. Despite medical efforts, he was unable to overcome his serious injuries after the accident at the Track Day race.” the statement began. “Today, we bid farewell to a brave competitor and an exceptional person. We express our condolences to his family and friends, and we are grateful for the solidarity of those who are with us at this difficult time.”

Η στιγμή του δυστυχήματος αποτυπώθηκε στο παρακάτω ερασιτεχνικό βίντεο.

Photo: Google


Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει