Η Lotus Evija X των 2.011 ίππων στην εκκίνηση του Festival of Speed, στο Goodwoοd, αυτοτραυμάτισε την προσπάθεια που χτίζει η εταιρεία επί της ηλεκτρικής της μετάβασης και «έγινε» καπνός τρακάροντας μέσα σε ελάχιστα μέτρα. Με εντυπωσιακά αρνητικό τρόπο και χωρίς οδηγικό λάθος
Κρίμα να αποκτάς δημοσιότητα με άσχημο τρόπο στο πιο φημισμένο motoring garden party στον κόσμο. Συνέβη χθες στο Goodwood της Αγγλίας, λίγα μέτρα μετά την εκκίνηση
Τις προάλλες η Lotus Evija X των £2 εκατ. έγινε το δεύτερο πιο γρήγορο ηλεκτρικό αυτοκίνητο στο Νίρμπουργκρινγκ. Και χθες, στο Festival of Speed, δεν κατάφερε ούτε για 10 δευτερόλεπτα να παραμείνει αρτιμελής
Με έκπληξη οι θεατές στη διάσημη καλοκαιρινή εκδήλωση για τους φίλους του αυτοκινήτου είδαν τη Lotus Evija X να γεμίζει καπνούς χωρίς λάθος του οδηγού και τελικά το αυτοκίνητο να τρακάρει στις αχυρόμπαλλες, λίγα μόλις μέτρα μετά την εκκίνηση.
Οι σχολιαστές είπαν πως πιθανόν πρόκειται για «πρόβλημα του λογισμικού» και προκάλεσε εντύπωση ότι ένας από τους τροχούς φαινόταν να συνεχίζει να γυρνά ακόμα και μετά από το σημείο όπου προφανώς ο οδηγός είχε αφήσει το πόδι του από το γκάζι. Στη συνέχεια υπήρξε «ποταμός» σχολίων για το απογοητευτικό θέαμα
Τα σχόλια
Κάποιοι έγραψαν πως «αυτά παθαίνεις όταν αφήνεις έναν υπολογιστή να ρυθμίζει τα πάντα», άλλος πως «αυτό δε θα συνέβαινε ποτέ σε μία ”κανονική” Lotus», άλλος περιπαικτικά μετέφρασε το ίδιο το όνομα της Lotus σε ”Lots of Troubles Usually Serious”, ένας άλλος πως «κατασκευασμένο με ηλεκτρονικά από το Aliexpress», κάποιος άλλος για το πώς «εξαφανίζεις 2 εκατ. λίρες σε ελάχιστα δευτερόλεπτα» και άλλος «θέλω τώρα ένα ηλεκτρικό».
Σε κάθε περίπτωση, το πλήγμα είναι αισθητό για τη Lotus, μία βρετανική εταιρεία με τεράστιο παρελθόν (ανήκει στην κινεζική Geely), σε ένα event επί βρετανικού εδάφους με διεθνή απήχηση και, κυρίως, με έναν τρόπο που άφησε στον αέρα πολλά ερωτηματικά.
Μαζί με πολύ καπνό.
Δείτε το σχετικό βίντεο.
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.