Μπροστά μοτέρ, πισωκίνητο, προσιτή τιμή. Ποιο θα διάλεγες;

Post date:

Author:

Category:

Η κλασική συνταγή που συχνά λείπει είναι το πισωκίνητο με κινητήρα εμπρός και, τουλάχιστον για τα ευρωπαϊκά δεδομένα, χαμηλό κόστος

Toyota GT86

Το πισωκίνητο έχει άλλη γλύκα. Λέγεται συμμετοχικότητα. Αρκεί να μη χρειάζεται να βάλεις υποθήκη το σπίτι για να το αποκτήσεις, Τα διλήμματα του petrolhead της διπλανής πόρτας


Στα οποία διλήμματα φαίνεται πως τις περισσότερες απαντήσεις τείνουν τα τελευταία χρόνια τις διαθέτουν οι Ιάπωνες. Μιλώντας πάντα για οδηγοκεντρικές προτάσεις

Αυτοκίνητα όπως το Toyota GT 86, το Mazda MX-5 και η ιταλική παραλλαγή του που ακούει στο όνομα Abarth 124 Spider, είναι τρεις από τις πιο πρόσφατες προτάσεις.

- Διαφήμιση-

Σαφώς και η φρέσκια Alpine ήταν ιδιαίτερα σημαντικό πισωκίνητο αυτοκίνητο. Όμως δε θα μπορούσε να είναι στη λίστα καθώς είναι κεντρομήχανη, σε άλλη κατηγορία τιμής και μάλλον εκτός πλέον γραμμής παραγωγής.


mazda-mx5-124-spider-toyota-gt-86
mazda-mx5-124-spider-toyota-gt-86

Όμορφη, κλασική φόρμα. Σε roadster ή σε «κλειστό». Μαθήματα προσιτού RWD σε ιαπωνική εκδοχή


Η παραπάνω τριάδα είναι πραγματικό σχολείο οδήγησης. Με παιχνιδιάρικη συμμετοχική διάθεση του πίσω άξονα και κλασικό χειροκίνητο κιβώτιο. Η αλήθεια είναι πως το αυτόματο του GT86 υπολείπεται αισθητά του συνόλου.


Με το πισωκίνητο μαθαίνεις να οδηγείς, να «τοποθετείς», να ελέγχεις. Σύμφωνοι, με τα σημερινά δεδομένα, ένα αντίστοιχης ιπποδύναμης καλοστημένο προσθιοκίνητο, συχνά είναι πιο γρήγορο, ακόμa και σε δρόμους με καμπές

Λίγα χιλιοστά λιγότερου ελαστικού στο πισωκίνητο και μένεις με αισθητά λιγότερη πρόσφυση. Η οποία, στις υψηλές τουλάχιστον ταχύτητες, δεν εμπνέει και τη μεγαλύτερη εμπιστοσύνη


Η αλήθεια είναι όμως πως δύσκολα εξελίσσεσαι πέραν κάποιου σημείου οδηγώντας μια ζωή ένα προσθιοκίνητο. Λοιπόν, πoιο θα διάλεγες; Ανεξαρτήτως των παραπάνω επιλογών.


Impreza McRae

Photo: Γ. Κούτος / 4Drivers / evo

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει