Hyundai i30 N Project C. Τα πράγματα σοβαρεύουν

Post date:

Author:

Category:

Το Hyundai i30 N Project C είναι η επιβεβαίωση πως οι Κορεάτες έχουν αποφαίσει να χτυπήσουν στο δόξα πατρί των hot hatch. Εκεί όπου το βάρος είναι εχθρός και το σασί ο σύμμαχος

Hyundai i30 N Project C

Αυτό είναι το πιο σκληροπυρηνικό Hyundai που έχει ποτέ παραχθεί. Η ισχύς παραμένει η ίδια αλλά το μειωμένο βάρος και ο ακόμα πιο εστιασμένος χαρακτήρας σε ανάρτηση και ρυθμίσεις φανερώνει πως οι Κορεάτες μαθαίνουν εξαιρετικά γρήγορα το δρόμο το σωστό


Για μία εταιρεία που μέχρι πρότινος ήταν απόλυτα συνυφασμένη με φτηνά και αξιόπιστα αυτοκίνητα είναι σημαντικό να βλέπεις το πόσο γρήγορα εξελίσσεται σε βασικό παίκτη των hot hatch εξελίξεων. Το Hyundai i30 N Project C είναι το νέο παράδειγμα

Το αμάξωμά του είναι το ίδιο με αυτό του «απλού» i30 N που οδηγήσαμε στην πίστα των Μεγάρων. Σύμφωνοι, υπάρχουν κάποιες μικρές λεπτομέρειες που το αετίσιο μάτι του ενημερωμένου petrolhead θα εντοπίσει. Τροχοί, αεροδυναμικές λεπτομέρειες και μερικές καλοδεχούμενες στρώσεις από αλκαντάρα στο εσωτερικό.

Το Hyundai i30 N Project C δείχνει να ξέρει και το παιχνίδι της διακριτικής σημειολογίας. Αυτής που κάνει ένα προϊόν να ξεχωρίζει.

Οι σημαντικότερες αλλαγές, ωστόσο, έχουν να κάνουν με μία ελαφρύτερη κατασκευή με χαμηλότερο κέντρο βάρους και πιο επιθετικό χαρακτήρα.



Οι βασικές διαφορές

Σημειώστε τα επίμαχα: Το Hyundai i30 N Project C είναι 50 kg ελαφρύτερο – για την ακρίβεια, 50.004 kg. «Κάθεται» 6 mm χαμηλότερα στο δρόμο. Το κέντρο βάρους του είναι κάποια 8.8 mm επίσης χαμηλότερα σε σχέση με το i30 N. Και αν το περιτρυγυρίσεις, βλέπεις μέρη από ανθρακόνημα (CFRP).

Οι τροχοί 19 ιντσών της OZ μειώνουν το βάρος κατά 22 kg. To CFRP μειώνει το βάρος του καπό κατά -7.2 kg ενώ τα καθίσματα της Sabelt κατά -7.5 kg το καθένα ενώ χαμηλώνουν και τη θέση οδήγησης.

Η απόδοση παραμένει στους 275 ίππους και η ροπή αγγίζει τα 378 Nm. Τιμές, δηλαδή, ακριβώς αυτούσιες με αυτές της έκδοσης Performance Package.

Το αυτοκίνητο εξελίχθηκε στην πίστα της Namyang R&D, στο τμήμα με την επωνυμία »Area C» αλλά και στο Nürburgring. Είναι η συναισθηματική επιλογή ενός αυτοκινήτου που μπαίνει για τα καλά στα «χωράφια» των ειδικών hot hatch.

Με έναν τρόπο άρτια στρατηγικό. Με αξιοπιστία που σκαρφαλώνει στους σχετικούς δείκτες. Και, πλέον, με ένα αυτοκίνητο που επενδύει όχι στις απόλυτες, αβανταδόρικες τιμές αλλά στην ουσία της υπόθεσης για τον Πραγματικό Οδηγό. Λέγεται σασί. Σύμφωνοι, και μερικές επενδύσεις από αλκαντάρα βοηθούν το ψυχολογικό state του οδηγού.

Hyundai i30 N Project C, καλώς ήλθες στο «χώρο» το σωστό.



Photo: Hyundai

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει

DS 3 Crossback. Γενναιότητα σε ελληνική άσφαλτο

To DS 3 Crossback λέει πως «θέλει να αναδείξει τη δουλειά των καλύτερων τεχνιτών της βιομηχανίας». Δεν το ακούς συχνά αυτό στη σημερινή, παγκοσμιοποιημένη και πολλάκις κοπιαρισμένη αυτοκινητοβιομηχανία

Η απαγορευμένη διαφήμιση του Golf. Για τη μάνα σου

Η απαγορευμένη διαφήμιση του Golf πυροδότησε το ίντερνετ. Δεν έχει να κάνει με το αυτοκίνητο. Έχει να κάνει με τη μάνα μου, τη δική σου, τις μελλοντικές

Η ελευθερία τού να μην ανήκεις

«Αυτές τις μέρες συμπληρώνονταιι 8 χρόνια 4Drivers. Και αν έπρεπε ένα μόνο κείμενο να χαρακτηρίσει τη φιλοσοφία του, είναι αυτό. Μόνο freedom - που θα ´λεγε και ο Braveheart»

Texting: 21 μέτρα ρίσκου. Πόσο αξίζουν τα μηνύματα;

Κόφ'το, κλείσ' το, άσ' το για αργότερα το κινητό. Υπακοή και σεβασμός απ΄όλους μας, ειδικά τους σκεπτόμενους Πραγματικούς Οδηγούς που οφείλουν να θέτουν το παράδειγμα. 21 μέτρα ρίσκου είναι πολλά

«Βαρετό» Golf; Σηκώνει πολλή συζήτηση

Λίγο πριν την εμφάνιση του Golf Mk8, ας βάλουμε τα πράγματα σε μία ρεαλιστική τάξη

Μικρά αυτοκίνητα υπό απειλή. Ποια είναι;

«Ένα μικρό αυτοκίνητο οφείλει να είναι φτηνό. Αλλιώς δεν θα πουλήσει. Τα περιθώρια είναι πολύ στενά στα μίνι αυτοκίνητα. Μερικές φορές και στα υπερμίνι»

Ο Τζέιμς Χαντ του καλοκαιριού

«Μόλις 45 χρόνια πρόλαβε να ζήσει ο Χαντ. Ήταν αρκετά για να τα κάνει όλα. Να κυνηγήσει το όνειρό του οδηγώντας στο απώγειο του σπορ, τη Φόρμουλα 1. Αλλά και να κοιμηθεί με περισσότερες από 5.000 γυναίκες»