Στην πολυετή ιστορία του Ράλλυ Ακρόπολις ο ιερός βράχος και συνώνυμό του ήταν η αφετηρία. Ιστορικά, σημειολογικά και εθνικά, αν θέλετε. Η αντίφαση, οι απόψεις, το διακύβευμα

Οι Καρυάτιδες στο Ερέχθειο δεν έχουν πλέον θέα στο Ράλλυ Ακρόπολις. Σύνδεση με Λαμία. Μαζί με υπόνοιες για ευνοϊκό περιβάλλον αναθέσεων
Υπάρχουν δύο τρόποι να αντιμετωπίσεις το Ράλλυ Ακρόπολις. Μπορεί και περισσότεροι, αλλά ας για οικονομία κειμένου ας μείνουμε στους παρακάτω:
Ο ένας είναι το αμιγώς αγωνιστικό κομμάτι.
Ως θέαμα, ανταγωνισμός, τεχνολογική αφρόκρεμα, μεγάλοι Έλληνες και ξένοι οδηγοί, αντροπαρέα και μία αίσθηση μίνι-περιπέτειας για τους θεατές.
Προφανώς διαφορετικά τα δεδομένα του Ράλλυ Ακρόπολις στο μεταμιλένιουμ και άλλα εκείνα που ίσχυαν στα χρόνια της αθωότητας, τότε που τα πληρώματα όργωναν απ’ άκρο σ’ άκρο τη χώρα και η σκόνη έμενε για εβδομάδες στις τσέπες.
Επίσης τελείως άλλα τα δεδομένα της επικοινωνίας.
Το «διαβατήριο» προβολής της χώρας ήταν χωρίς Wi-Fi.
Παρθένο και βουκολικό, με φωτογραφίες, αυτόπτες μάρτυρες και ιστορίες τύπου «Ήμουν κι εγώ εκεί. Με τους θεούς». Πλέον βλέπεις live την ειδική από το κινητό. Πού να τρέχεις, τώρα;

Part 2
Ο δεύτερος τρόπος προσέγγισης του Ράλλυ Ακρόπολις είναι να το έχεις συνδέσει στο μυαλό σου με κάτι αυτονόητο.
Τουλάχιστον, αυτονόητο μέχρι «χθες».
Το αυτονόητο λέγεται «Ακρόπολη». Ως βαφτιστικό του ίδιου του αγώνα; Ως ταυτόσημο με το ίδιο το ”brand’, αν θέλετε; Ναι, και μ’ αυτό. Με τον διεθνή ιστορικά συσχετισμό μιας σκυτάλης που, είτε τη δεις συναισθηματικά είτε επικοινωνιακά, συνιστά ένα βαθύτερο σεβασμό; Μαζί με μια υπενθύμιση τρομερής αντίθεσης: κάτω από ένα τελείως στατικό μνημείο δύο χιλιάδων ετών κυματίζει μια καρό σημαία που εκκινεί κάτι γαμημένα γρήγορο. Κρίνετε κατά βούληση


Μέρος 3ο και λύσιμο χειροφρένου
Αν επιτρέπετε, υπάρχει γενικώς μια αντιστροφή του αυτονόητου. Γενικώς, ειδικώς και με αποσιωπητικά.
Ίσως, λοιπόν, το να γράφεις για το «1ο Ράλλυ Ακρόπολις αλλά χωρίς την Ακρόπολη» να είναι ένας απολιθωμένος εναγκαλισμός με την σημειολογία μιας χώρας. Μιας σημειολογίας που πιθανόν να αφορά όλο και λιγότερους. Ίσως να είναι και κόντρα στο χαβαλέ μιας πιο απλοϊκής κερκίδας. Γνώμη

Α, μην ξεχάσω.
Σε σύνδεση με τον πρόλογο και τους δύο τρόπους αντιμετώπισης του Ράλλυ Ακρόπολις, ίσως υπάρχει και ένας τρίτος. Λιγότερο ευαισθητοποιημένος και σε ορισμένες περιπτώσεις αδιαφανής. Μάλλον φήμες θα ‘ναι, δεν μπορεί.
Ούτως ή άλλως όταν θα κάτσει ο κουρνιαχτός, θα έχει ξεχαστεί κι αυτό το διακύβευμα. Ελλάδα.
ΥΓ Καλό αγώνα σε όλους! Οι οδηγοί και οι ομάδες θα κάνουν αυτό που αγαπούν. Κάποιοι άλλοι;
Photo / Illustration: 4Drivers.gr
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.