4-2. Κείμενο συμπάθειας για τους δίτροχους

Post date:

Author:

Category:

bikes-4drives.gr

Ως «τετράτροχη» ιστοσελίδα τείνουμε να ξεχάσουμε την αφαίρεση. Μείον δύο, λοιπόν, για τους δίτροχους

Τα δίτροχα. Πεδίο δράσης η άσφαλτος. Πρωταγωνιστές ο καθείς εξ ημών. Λίγοι είναι εκείνοι που είναι «ουδέτεροι». Συνήθως, η καρδιά τους θα ανήκει ή στη μία ή στην άλλη πλευρά.

Συχνά δε κάποιοι είναι ορκισμένοι αντίπαλοι της έτερης πλευράς. Χωρίς, πολλές φορές, προφανή λόγο.

Τα μειονεκτήματα του κάθε στρατοπέδου, λίγο πολύ, γνωστά. Κλισέ αν θέλεις.Δεν θα τα αναλύσουμε εδώ (διάολε, οι αναγνώστες του 4Drivers έχουν και ένα επίπεδο). Ούτως ή άλλως δεν είμαστε εδώ για να χωρίσουμε άλλα για να ενώσουμε.

Τέινουμε χείρα φιλίας, λοιπόν. Απόλαυση παίρνεις και με τους δύο τρόπους. Προφανές. Προσωπικά, οπαδός των αυτοκινήτων – αν και στα φοιτητικά μου χρόνια έζησα κάμποσα χρόνια καβάλα σε δύο τροχούς.

Ας μου επιτράπει, λοιπόν, ως άδολος ερασιτέχνης, να πω λίγες κουβέντες. Φιλικές, υπεράσπισης. Λοξές ματιές ενδιαφέροντος, αν θέλετε.

Οι βαθμοί ελευθερίας στο δίκυκλο, ως γνωστόν, είναι περισσότεροι. Και αν το Λύκειο πέφτει λίγο μακρυά για να θυμάσαι Φυσική, δεν πειράζει. Θα το νιώσεις όταν ανεβάσεις το stand, βάλεις τα οπίσθια σου στη σέλα και γυρίσεις το γκάζι

motorcycle-news

Έντονη αίσθηση ελευθεριάς και αμεσότητας. Μικρό βάρος. Ευελιξία. Συμμετοχή. Λέξεις και αισθήσεις ξεχασμένες σε πολλά σύγχρονα αυτοκίνητα. Κάθε μικρή κίνηση μεταφράζεται σε αποτέλεσμα. Γέρνεις, κάθεσαι λίγο πιο μπροστά, σκύβεις. Όλα μετράνε

Στο διά ταύτα; Περνάς καλά. Γκάζι. «Χοντρό» γκάζι. Οι σύγχρονες 1000άρες είναι πραγματικοί πύραυλοι. Με χρήματα που αγοράζεις ένα μικρομεσαίο αυτοκίνητο, αγοράζεις ένα δίτροχο με αναλογία 1.1 kg/PS περίπου. Καλύτερα δεν γίνεται.

Και το soundtrack; Ηχομόνωση μηδέν και η ατμόσφαιρα στα καλύτερά της. Πώς είπατε; Turbo; Ευχαριστώ, δεν θα πάρω. Πιάσε μου 14.000 rpm και βλέπουμε.

Και ξέρεις ποια είναι η πλάκα. Άκομα και αν δεν έχεις την τρελή αναλογία kg/PS, πάλι διασκεδάζεις. Παρκάρεις εύκολα, ελίσσεσαι, βολεύεσαι βρε αδερφέ. Κάνεις την δουλειά σου.

Όταν βοηθάει ο καιρός το δίτροχο είναι «εργαλείο». Είναι και εκείνη η παράξενη αίσθηση αλληλεγγύης που κάνει τους δικυκλιστές να χαιρετιούνται στα road trips. Καραlike.

Σαν ένα τελευταίο θετικό θα προσθέσω εκείνη την ανεξήγητη έλξη που προκαλεί στο ωραίο φύλοΘες η αδρεναλίνη, θες η αύρα «αλητείας»; Συνήθως κάνει δουλειά. Στις μικρότερες ηλικίες, έστω.

Σύμφωνοι, δεν είναι όλα ρόδινα. Οι κίνδυνοι είναι πολλοί. Ε, ας βοηθήσουμε όλοι πίσω απ’ το τιμόνι. Το όποιο τιμόνι.

Δείχνουμε συμπάθεια, ένα χαμόγελο και λίγο περισσότερο σεβασμό στην συμπαθή τάξη των δυκυκλιστών. Μηχανοκίνητων και μη. Γιατί και τα ποδήλατα είναι το «τροχοφόρο» ισοδύναμο των πεζών. Δικά μας παιδιά είναι και αυτά. Να σέβεστε και εσείς όμως, παιδιά, ε;

Photo: Flickr

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει

Στέφανος Νταντάμης
Στέφανος Νταντάμης
Ζει και οδηγεί στην Καρδίτσα - με ό,τι σημαίνει αυτό. Παλαιότερα του άρεσε η γρήγορη οδήγηση. Τώρα του αρέσει η μυαλωμένη οδήγηση. Δεν του αρέσουν τα ηλεκτρικά πατίνια διπλής.

Texting: 21 μέτρα ρίσκου. Πόσο αξίζουν τα μηνύματα;

Κόφ'το, κλείσ' το, άσ' το για αργότερα το κινητό. Υπακοή και σεβασμός απ΄όλους μας, ειδικά τους σκεπτόμενους Πραγματικούς Οδηγούς που οφείλουν να θέτουν το παράδειγμα. 21 μέτρα ρίσκου είναι πολλά

Ο Τζέιμς Χαντ του καλοκαιριού

«Μόλις 45 χρόνια πρόλαβε να ζήσει ο Χαντ. Ήταν αρκετά για να τα κάνει όλα. Να κυνηγήσει το όνειρό του οδηγώντας στο απώγειο του σπορ, τη Φόρμουλα 1. Αλλά και να κοιμηθεί με περισσότερες από 5.000 γυναίκες»

Καθαρόαιμη Lancia Rally 037

Το αυτοκίνητο-σταθμός πουλήθηκε έναντι €770.000...

Γιατί δεν βλέπεις συχνά τις Lotus στο δρόμο;

«Όσο και να γκρινιάζουμε πως θέλουμε αγνά και παρθένα driver's car, όταν έρθει η ώρα να βγουν τα χρήματα απ' την τσέπη βγαίνει ο πιο ασφαλής εαυτός μας στην επιφάνεια. Ελαχίστων εξαιρουμένων. Κάποιων τολμηρών με Lotus, για παράδειγμα»

Citroën C5 Aircross. Το Citroën της δεκαετίας πάει «σφαίρα»

«Το Citroën C5 Aircross SUV μάλλον δικαιολογημένα μόλις έκανε επίδοση-ρεκόρ για τη μάρκα. Τολμηρό, άνετο, τόσο ποιοτικό όσο ποτέ και με χαρακήρα τυπικά Citroën»

Τρέχοντας με Radical. Η έξυπνη κίνηση της χαρντκορίλας

Η Radical θέλησε να μπει ως ένας άλλος ριζοσπάστης στο «χώρο» του εστιασμένου, πισταδόρικου motorsport