Ανέκαθεν το Spa ήταν μια από τις πίστες εκείνες που διαχώριζαν τα αγόρια από τους άντρες. Κάποτε

Πνιγμένο μέσα στο Δάσος των Αρδεννών, με έναν εναλλασσόμενο καιρό στα όρια του διπολικού, όλη αυτή η καταπληκτική διαδρομή έκανε το Grand Prix του Spa ένα απ’ τα πιο ξεχωριστά την σεζόν
Χθες, επί κάμποση ώρα, περιμέναμε να στεγνώσει κάπως η πίστα στο Spa. «Είναι θέμα ορατότητας», έλεγαν οι «επαΐοντες».
Θα μου επιτρέψετε να πω, ότι ήταν θέμα άκρατου προστατευτισμού.
Ο Σένα, ο «Βασιλιάς της Βροχής», θα γελούσε. Κι όχι μόνο αυτός, όλοι οι μεγάλοι άντρες του σπορ
Η F1 ανέκαθεν εξέφραζε το ακραίο. Το ακραίο σήμαινε και τον κίνδυνο. Είναι μέρος του σπορ.
Όταν πλέον αυτό αλλοιωθεί σε βαθμό φλεγμονής, το σπορ πλέον δεν είναι αυτό που οφείλει by default.


Σκεφτείτε μόνο να ακυρωθούν ειδικές διαδρομές στο WRC επειδή θα γλιστρά πολύ. Θα γελάνε και τα δέντρα
O προστατευτισμός στον κόφτη
Ωστόσο, πλέον, ζώντας σε μία γενικότερη εποχή άκρατου προστατευτισμού, από μικρά παιδιά που ακούν συνεχώς «μη και μη» μέχρι ενήλικες που φοβούνται να πάρουν ρίσκα αν δεν πάρουν έγκριση από το app, ακόμα και η F1 πλέον ζει στο πνεύμα μιας εποχής αγοριών που ναι μεν μπορεί να είναι πολύ γρήγορα στην πίστα αλλά απέχουν παρασάγγας από τα «κιλά» προσωπικότητας που διέθεταν οι άντρες του σπορ.
Ο Λάουντα, ο Χάκινεν, ο Αντρέτι, ο Μάνσελ, ο Χαντ, ο Νουβολάρι και τόσοι, μα τόσοι άλλοι.
Καθήστε και δείτε το γύρω-γύρω. Με εξαίρεση ελαχίστων (σ.σ. βάζω μέσα τον, αντιπαθή για πολλούς, αλλά τόσο, μα τόσο κορυφαία καλό, Μαξ), το θέαμα με αφήνει τις περισσότερες φορές αδιάφορο.
Το Spa είναι ήδη μία καταπληκτική πίστα (έχει τύχει να πάω κάποιες φορές) αλλά γίνεται ακόμα πιο καταπληκτική, όταν βρέχει και δεν ξέρεις αν θα βγάλεις τον επόμενο γύρο.
Κύριοι, προσαρμοστείτε στην ορατότητα, όπως προσαρμόζονταν οι μεγάλοι του σπορ σε όποιες συνθήκες τύχαινε στο διάβα τους.
Αυτό σημαίνει κορυφαίο επίπεδο. Να κάνεις αυτό που δεν μπορούν να κάνουν οι άλλοι. Όσο κι αν είναι το σπρέι
Photo: f1.com
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.






































