Αρρώστια με ALFA κεφαλαίο

Post date:

Author:

Category:

Γιατί ένας alfista παραμένει »αθεράπευτος»;

Σ’ αυτόν τον ένα αιώνα και κάτι της αυτοκίνησης έχουν υπάρξει φίρμες που στο άκουσμα του ονόματός τους και μόνο, μπορούν να γεμίσουν βιβλία αυτοκινητικής ιστορίας.

Ξεφεύγοντας από ρηχούς οπαδισμούς, η κάθε φίρμα κρύβει πίσω της συναίσθημα, όραμα, τεχνολογία και την αρχή των όλων, τους ανθρώπους πίσω απ΄το μηχάνημα

Σαν τον Soichiro Honda, τον Enzo Ferrari και τόσους άλλους των οποίων τα επώνυμα βάφτισαν την ίδια την εταιρία. Αλλά και σχεδιαστές, μηχανικούς, οδηγούς αγώνων. Ο καθένας έχει βάλει τη μικρή ή μεγάλη υπογραφή του.

Οι Ιταλοί, ειδικά, καθώς είναι μεσογειακή και, κατά συνέπεια, πιο συναισθηματική ράτσα, εκπέμπουν αυτό το κάτι παραπάνω και η σύνδεση είναι αναπόφευκτη. Ειδικά για όσους είναι ένα τσικ πιο ρομαντικές προσωπικότητες. 

Πώς να προσεγγίσεις μια οποιαδήποτε Ferrari, μια Lancia Delta Integrale, μια Alfa Romeo 1750 GTV, σαν ένα μάτσο άψυχα μέταλλα, όταν τα γονίδια κρύβουν μέσα τους τεχνογνωσία, ιστορία αλλά και το πάθος των Ιταλών για το καλαίσθητο;

Προσωπικά μιλώντας, είναι αυτή η αγιάτρευτη «οξεία αλφίτιδα», όπως έλεγε κάποιος φίλος, που με «μόλυνε» από παιδί. Είναι σαν τον έρωτα, όπου δεν μπορείς να δώσεις μορφή με λόγια σ`αυτό που νιώθεις.

alfa romeo virus

Δεν έχουν σημασία οι αριθμοί ή οι επιδόσεις, όσο το κατά πόσο σε εκφράζει αυτό που οδηγείς και πόση ικανοποίηση σου προσφέρει. Είναι ριζωμένο μέσα σου και το χρειάζεσαι. Το ναρκωτικό του βενζινοκέφαλου. Αρρώστια με ALFA κεφαλαίο.

Οι Petrolicious το περιγράφουν τέλεια, για μια ακόμη φορά.

Photo: Petrolicious / Google

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει

Γιώργος Δημόπουλος
Γιώργος Δημόπουλος
Γεννημένος στην Καλαμάτα. Αγάπησε την ταχύτητα και τους τέσσερις τροχούς από τότε που θυμάται τον εαυτό του. Μεγαλώνοντας εθίστηκε στην αλήθεια και συνδέθηκε καρμικά με τον αριθμό 27 και μία Alfa 75, με την οποία έγιναν αχώριστοι και μοιράζονται την απέχθειά τους για την κίνηση σε ευθεία γραμμή. Κατά περιόδους, προσπαθεί να «παγιδεύσει» στιγμές με την φωτογραφική μηχανή.

Texting: 21 μέτρα ρίσκου. Πόσο αξίζουν τα μηνύματα;

Κόφ'το, κλείσ' το, άσ' το για αργότερα το κινητό. Υπακοή και σεβασμός απ΄όλους μας, ειδικά τους σκεπτόμενους Πραγματικούς Οδηγούς που οφείλουν να θέτουν το παράδειγμα. 21 μέτρα ρίσκου είναι πολλά

Ο Τζέιμς Χαντ του καλοκαιριού

«Μόλις 45 χρόνια πρόλαβε να ζήσει ο Χαντ. Ήταν αρκετά για να τα κάνει όλα. Να κυνηγήσει το όνειρό του οδηγώντας στο απώγειο του σπορ, τη Φόρμουλα 1. Αλλά και να κοιμηθεί με περισσότερες από 5.000 γυναίκες»

Καθαρόαιμη Lancia Rally 037

Το αυτοκίνητο-σταθμός πουλήθηκε έναντι €770.000...

Γιατί δεν βλέπεις συχνά τις Lotus στο δρόμο;

«Όσο και να γκρινιάζουμε πως θέλουμε αγνά και παρθένα driver's car, όταν έρθει η ώρα να βγουν τα χρήματα απ' την τσέπη βγαίνει ο πιο ασφαλής εαυτός μας στην επιφάνεια. Ελαχίστων εξαιρουμένων. Κάποιων τολμηρών με Lotus, για παράδειγμα»

Υπερβολικά ηδονιστικό. Για το Miami του ’90

Αυτοκίνητα με γωνίες που μπορούσαν να σουβλίσουν αμνοερίφια, bodybuilders, ηδονισμός και ναρκωτικά. Το Miami της δεκαετίας του ’90 ξαναζεί μέσα από τις σελίδες ενός νέου βιβλίου

Έχουμε καύσωνα. Αλλά πόσους βαθμούς έχει μέσα το αυτοκίνητό σου;

Αν δεν έχετε κλειστό γκαράζ, ακόμα και μία απλή ηλιοπροστασία κάνει τη δουλειά της