Ο αμερικανός που θέλησε τη Ferrari 458 έτσι όπως δε βγαίνει πλέον από το Μαρανέλο: με ένα πεντάλ επιπλέον και κλασική «χτένα»
Μερικές φορές η προσκόλληση στις παραδοσιακές αξίες της οδήγησης έρχεται από εκεί που δεν το περιμένεις. Όπως στην Αμερική όπου ένας ρομαντικός θέλησε να μπει στη διαδικασία να βάλει χειροκίνητο σε μία Ferrari 458
Εκεί ακριβώς που η Ferrari δεν παράγει πλέον άλλο αυτοκίνητό της με χειροκίνητο κιβώτιο, ένας αμερικανός βελτιωτής αναλαμβάνει να το κάνει. Συγκεκριμένα, σε μία Ferrari 458 Italia.
Κι όμως, οι αμερικανοί πιέζουν τις καταστάσεις
Στο ίδιο μήκος κύματος, κάποιοι ίσως θα θυμούνται όταν η BMW, κατόπιν έντονης πιέσης αμερικανών πελατών της, αποφάσισε να τοποθετήσει χειροκίνητο κιβώτιο στην αποκλειστικά ημιαυτόματη Μ5 (Ε60).
Αλλά κι ίσως ακόμα λιγότεροι γνωρίζουν ότι ο βασικός λόγος που διασώθηκε η Porsche 911, την εποχή που το εργοστάσιο είχε αποφασίσει να παράγει πιο «ορθόδοξα» αυτοκίνητα, όπως οι 928, 944 και 928, και να εγκαταλείψει τη διάταξη του «όλα πίσω», ήταν τα αμερικανικά Porsche Owners Club που επέμειναν να διατηρηθεί η 911 στην παραγωγή.
Ο μέσος αμερικανός οδηγός μπερδεύει τα μπούτια του όταν βλέπει τρία πεντάλ εκεί, στό βάθος. Αλλά υπάρχει και η εξαίρεση. Και λέγεται petrolhead αμερικανός ανθρωπότυπος
Πόσο νόημα έχει μία Ferrari 458 με μετατροπή κιβωτίου;
Ο μέσος οδηγός στις ΗΠΑ έχει μία απόσταση από την αιχμή των ευρωπαϊκών τεχνολογικών εξελίξεων.
Καθώς η σπορ παιδεία του αμερικανού οδηγού συχνά εξαντλείται σε μπρουτάλ Dodge Viper και πειραγμένες Corvette, είναι αυτός που συχνά επιμένει στις πιο παραδοσιακές λύσεις. Και επειδή η συγκεκριμένη αγορά μετράει πολύ για τους κατασκευαστές, μερικές φορές τα σχέδιά τους αλλάζουν
Φυσικά και έχει ελάχιστο νόημα να έχεις μία Ferrari 458 Italia με χειροκίνητο.
Αλλά μερικές φορές η αίσθηση ότι με αυτό τον τρόπο διατηρείς ακόμα το ρομαντισμό της οδήγησης, είναι αρκετή για να σε κάνει να μπεις στη διαδικασία του ράβε-ξήλωνε.
Μεράκι με τρία πεντάλ από την άλλη όχθη του Ατλαντικού.
Photo: European Auto Group
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.