Ασφάλιση αυτοκινήτου: κάτι μαζικό ή κατόπιν παραγγελίας;

Post date:

Author:

Category:

tailor-made-asfalisii-aftokinitou-sure.gr

Οι ηλεκτρονικές πλατφόρμες ασφάλισης αυτοκινήτου έχουν εκρηκτική ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια. Μήπως, όμως, η απρόσωπη και άγνωστη σε σένα τηλεφωνήτρια δεν θα είναι εκεί, όταν και όπως ακριβώς πρέπει, αν προκύψει η ανάγκη;

«Η αλήθεια είναι πως λατρεύω το junk food. Τόσο γρήγορο, νόστιμο και φθηνό που φαντάζει αδιανόητο! Τι κιι αν οιπερισσότεροι το αποκαλούν«σκουπίδι», εγώ θα συνεχίσω να το υπερασπίζομαι. Ωστόσο, αν θες τη συμβουλή μου για το πού θα φας το Σάββατο, σου προτείνω το παραδοσιακό ταβερνάκι, απέναντι απ’ το γραφείο μου. Είναι κάπως κρυμμένο αλλά μόλις μπεις μέσα φώναξε την κυρία Δήμητρα και θα φροντίσει να κάνει το καλύτερο για σένα…».

Ο παραπάνω υποθετικός διάλογος ίσως απεικονίζει ένα μέρος του διλήμματος μεταξύ της απρόσωπης online ασφάλισης και ενός έμπειρου ασφαλιστή που γνωρίζει επακριβώς, tailor-made, τις δικές σου ανάγκες.

Είναι, φυσικά, γεγονός πως εν μέσω οικονομικής δυσχέρειας και σωρείας  πληροφοριών, η αναζήτηση της γρήγορης και φθηνής λύσης στην αντιμετώπιση των καθημερινών προβλημάτων αποτελεί πρωταρχικό μέλημα.

Η, κατά τα άλλα χρήσιμη αλλά ραγδαία, διαδικτυακή ανάπτυξη εταιρειών παροχής υπηρεσιών, καταλαμβάνει ήδη ένα μεγάλο μέρος της ελεύθερης αγοράς. Ως εκ τούτου, τα τελευταία χρόνια, δεδομένης της αυξημένης ζήτησης των ασφαλιστικών- επενδυτικών προϊόντων, ιδιωτικές επιχειρήσεις εκδηλώνουν μεγάλο ενδιαφέρον και εισβάλλουν στην ασφαλιστική αγορά παρέχοντας online πλατφόρμες πώλησης ασφαλιστηρίων συμβολαίων, παραμερίζοντας έτσι τον ιδιαίτερα σημαντικό ρόλο των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών.

Το ερώτημα, όμως, είναι κατά πόσο μπορεί η νέα τάση του «self-service» να αντικαταστήσει έναν έμπειρο ασφαλιστή.

Στα 25 χρόνια παρουσίας μας στον ασφαλιστικό κλάδο, είμαι σε θέση να γνωρίζω πως το σημαντικότερο συστατικό μιας επιτυχημένης και μακροχρόνιας σχέσης με τον πελάτη είναι η εμπιστοσύνη και η σιγουριά που μόνο ο επαγγελματίας, προσωπικός σου ασφαλιστής καταφέρνει να δημιουργήσει

Επιπλέον, ο επαγγελματισμός, η εξειδίκευση καθώς και η σωστή διαχείρηση της πληροφορίας που εγγυάται την καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη, δεν θα μπορούσε επ’ ουδενί να αντικατασταθεί απο οποιονδήποτε απρόσωπο, online μεσίτη που παρέχει τυποποιήμενα προϊόντα.

Ένας από τους λόγους που οι ασφαλιστές παραμένουν αναγκαίοι, είναι πως μπορούν να καταλάβουν τις προσωπικές σου ανάγκες και να καταλήξουν στη βέλτιστη λύση.

Προσωπικά, θέλω να τονίσω πως για εμένα ασφαλιστής είναι ο άνθρωπος που θα σηκώσει το τηλέφωνό του τα ξημερώματα, θα σε συμβουλεύσει,θα κατευνάσει την αγωνία σου όταν θα χρειάζεσαι νοσοκομειακή περίθαλψη ή η επιχείρησή σου βρίσκεται σε κίνδυνο.

Ή και το πιο απλό; Όταν τυχόν προκύψει ένα τροχαίο. Είναι αυτός που θα σε καθοδηγήσει σωστά, και στο τέλος θα είναι εκεί για να σε αποζημιώσει.

Αν είναι σωστός επαγγελματίας, θα είναι εκεί. Όχι μόνο γιατί πρέπει, αλλά γιατί η μεγαλύτερη ανταμοιβή του είναι η εμπιστοσύνη που του έδειξες.

Αυτά εν ολίγοις είναι μοναδικά χαρακτηριστικά και οφέλη που μόνο η προσωπική σου επσφαφή μπορεί δημιουργήσει. 

Έως ότου, λοιπόν, ο απρόσωπος online μεσίτης και η άγνωστη, για σένα, τηλεφωνήτρια αποκτήσουν αύτες τις ιδιότητες, μήπως θα ‘ταν καλύτερα να μη βάζεις την τύχη της οικογένειας, περιουσίας, υγείας ή και του αυτοκινήτου σου στον αυτόματο;

Λοιπόν; Κάτι μαζικό ή κατόπιν παραγγελίας;

Ο κ. Παναγιώτης Ποντίκης είναι συνειδητοποιημένος petrolhead, θιασώτης του M division, επί δεκαετίες αναγνώστης του ειδικού Τύπου και έμπειρος ασφαλιστής. Είναι, επίσης, διαθέσιμος για οποιαδήποτε πληροφορία επί ασφαλιστικών θεμάτων στην ηλεκτρονική διεύθυνση sure.gr

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει