Ωμά, badass, αντρικά αυτοκίνητα. Ή πώς να την αφήσεις χήρα

Post date:

Author:

Category:

Η λίστα με το Top 5 των (εν δυνάμει) επικίνδυνων αυτοκινήτων. Tα badass είναι περιεχόμενο ακατάλληλο για χήρες και ορφανά

Ωμά, badass, αντρικά αυτοκίνητα. Ή πώς να την αφήσεις χήρα

Yπερτροφοδοτούμενο 930 από το παρελθόν. Θα μπορούσε να είναι ο ορισμός του ”widow maker”;


Η παραγωγή χηρών είναι μια διαδικασία πιο πνευματική απ’ όσο φαίνεται. Ξεκινάς ως πραγματικός petrolhead. Αυτό σχεδόν μαθηματικά σε οδηγεί στο να σου αρέσουν αυτοκίνητα που προκαλούν σασπένς

Αυτά, δηλαδή, που είναι σχετικά έως πολύ δυσκολοδήγητα. Αυτά που ‘χουν πιο παρθένες αντιδράσεις, αφήνοντάς σου την ελευθερία χειρισμού. Είναι τα λεγόμενα «αντρικά» – ο όρος χωρίς παρεξήγηση

Είναι τα αυτοκίνητα με τα οποία περνάς στην αναζήτηση ορίων. Μαζί τους οι προοπτικές είναι ξεκάθαρες: ή γίνεσαι καλύτερος οδηγός τιθασεύοντά ή την αφήνεις χήρα. Σημείωση: αυτή είναι μια υποκειμενική λίστα. Μαζί και άλλη μία, στο πιο σύντομο, στο τέλος


Honda S2000 AP1 – Ο εκδημοκρατισμός του ρίσκου

Honda S2000

Η πρώτη γενιά των S2K (όπως είναι η συντομογραφία του) αντιμετωπίστηκε αρχικά εξαιρετικά αφελώς από μέρος του ελληνικού Τύπου ως «το πιο φιλικό πισωκίνητο που έχουμε οδηγήσει». Κάποιοι το πίστεψαν. Κρίμα


Στη συνέχεια πολλά από τα S2000 AP1 που κυκλοφόρησαν στην Ελλάδα βρέθηκαν αγκαλιά με πεζοδρόμια, όμορα οικόπεδα και κουφάλες – δένδρων, εννοείται

Οι μηχανικοί της Honda, σε μια προσπάθεια να μεταφέρουν καθαρόαιμη φιλοσοφία σε ένα αυτοκίνητο παραγωγής, είχαν σχεδιάσει το μπροστινό για ελάχιστο dive (βύθιση) και πιο ευέλικτο το πίσω μέρος.

Ο συνδυασμός ενός αχόρταγου για σ.α.λ. εκπληκτικού κινητήρα με απότομο και έντονο «σκαλοπάτι» του VTEC δημιουργούσε ένα σύνολο που, αν μεσούντος του apex έμπαινε σε λειτουργία, η ουρά σε προσπερνούσε πριν καν προλάβεις να προφέρεις «S2000».  

Τα AP2 με επανασχεδιασμένη πίσω ανάρτηση, μεγαλύτερους τροχούς και 1.000 σ.α.λ. λιγότερες, το έκαναν πιο φιλικό και προβλέψιμο. Μέχρι τότε κάποια κορίτσια έμειναν με τον αρραβώνα στο χέρι


Mazda RX-7 FD – Βρέχει; Κλείδωσέ το

Ωραίες παρουσίες στο Περιστέρι Upper Class 2024 photo 18

To 1992 ήταν μια σημαντική στιγμή για την αυτοκίνηση. Το 3ης γενιάς RX-7 είχε προσγειωθεί από τον τεχνολογικό γαλαξία της Mazda με την αυτοπεποίθηση του Μπάτμαν την ώρα που σώζει την ανθρωπότητα


Με κατανομή βάρους στο ιδανικό 50:50, την πρώτη ευρείας παραγωγής τοποθέτηση διπλού turbo από γιαπωνέζο κατασκευαστή και ένα αεροπλανικό κόκπιτ σε αγκάλιαζε μέσα του

Αποτέλεσμα; Αρνιόσουν πεισματικά να βγεις από μέσα.

Ταυτόχρονα το RX-7 προσέφερε απίστευτες ποσότητες οδηγικής απόλαυσης αλλά και άγνοιας κατανάλωσης. Ήταν αλλιώς τα πράγματα το ’92.

Στο στεγνό ένας οδηγός με δυνατότητες (και αυτοπεποίθηση μεγαλύτερη του Μπάτμαν) μπορούσε να ισοπεδώσει ό,τι έβρισκε. Εντάξει, εκτός από μια Integrale στα στροφιλίκια

Έχοντας 255 ίππους σε 1.310 kg, τεράστιο φάσμα ροπής από τις 1.800 σ.α.λ. όπου έμπαινε σε λειτουργία με 0.7 bar η πρώτη τουρμπίνα (μέχρι τις 4.500 σ.α.λ. που έμπαινε η δεύτερη) και χαμηλό κέντρο βάρους, το RX-7 ήταν μια υπενθύμιση των αγωνιστικών εμπειριών της εταιρείας.

Στο βρεγμένο το RX-7 ήταν ένα δίκοπο μαχαίρι σε μια εποχή που ο περισσότερος κόσμος δεν ήταν εξοικειωμένος με εκρηκτικά πισωκίνητα. Κάποιοι «έφυγαν», άλλοι τρόμαξαν και το πούλησαν. Μερικοί διασώθηκαν. Οι πιο σώφρονες, απλώς, το κλείδωναν στο γκαράζ με την πρώτη ψιχάλα. Μερικοί σοφότεροι τα κράτησαν σα θησαυρό. Η συνομοταξία των badass μόλις είχε βρει ένα επίτιμο μέλος


UBB Widow Maker 1100 Mustang – Όνομα και πράμα

Ο παραπάνω τίτλος δεν είναι δικός μας. Έτσι λέγεται. Κανονικά και με το νόμο. Το Widow Maker Mustang «καθαρίζει» κόσμο με μία βελτιωμένη έκδοση που γνώρισε τις δικές της δόξες στις ΗΠΑ


Όταν αποδίδεις 1.100 PS από έναν 5.4 lt V8 σε ένα σασί που όσο προκλητικά δύσκολο κι αν είναι δεν μπορεί να ανταγωνιστεί την ευρωπαϊκή και ιαπωνική αφόκρεμα, σημαίνει πως έχεις εισέλθει στη ζώνη του λυκόφωτος

Παραμένει, ωστόσο, άγνωστη η χρησιμότητα του Widow Maker 1100 σε μια χώρα που κινδυνεύεις να βρεθείς με τη μούρη στο καπό αν υπερβείς τα 65 μίλια. Αυτά, όμως, είναι εσωτερικές υποθέσεις των Αμερικανών.

Γιατί να χαλάσουμε χατίρι; Αφού στις χήρες ταιριάζουν τα μαύρα. Όπως και στο UBB Widow Maker 1100 Mustang


Porsche 911 GT2 (996) – To 911 στην πιο δύσκολη οδηγικά εκδοχή τoυ 

Το GT2, το γένος 996, ήταν ο πιο πειστικός τρόπος να κάνεις ένα 911 Turbo να φανεί εύκολο


Το GT2 χωρίς την προστατευτική τετρακίνηση, χωρίς ηλεκτρονικά και με ωμή, ξερή δύναμη από τον θρυλικό κινητήρα του Χανς Μέζγκερ είναι το πρώτο supercar που διεκδίκησε με σοβαρές αξιώσεις τον τίτλο «παραγωγής» μιας νέας χήρας κάθε τρίτη βόλτα του συζύγου

Εξ ορισμού ιδιαίτερο αυτοκίνητο λόγω αρχιτεκτονικής, συχνά με αναβαθμίσεις της E.C.U. σε 600, 700 (και βάλε) ίππους και με μια πάνσκληρη ανάρτηση στην προσπάθεια να παλαίψει με τους δαίμονές του.

Με μικρό μεταξόνιο μόλις 2,36 μέτρα, το GT2 είναι ο ορισμός του «αντρικού» αυτοκινήτου.

Όπως επίσης του καταπελτικά γρήγορου με 0-160 σε 8,2”, τελική στα 319 και βουνό ροπής 65.2 kgm.

Το GT2 είναι δύσκολο, προκαλεί κότσια, επαναπροσδιορίζει το θάρρος. Ή το σέβεσαι ή γνωρίζεις από κοντά τον Κύριο. Badass που έμεινε στην ιστορία. Συγκριτικά, ένα νέο Porsche 992 μπροστά του είναι «γατάκι»


Dodge Viper SRT – Καζίνο στην Πάρνηθα

Dodge Viper δοκιμή

Mε τον 10κύλινδρο να θυμίζει ζώο δεμένο σe κλουβί και μια τεράστια μουσούδα να προσπαθεί να χωρέσει στα στενά, ήξερα πως αυτό εδώ δεν ήταν άλλη μια «αμερικανιά». Been there, done that


Με ειδικό ταμπελάκι στο μασπιέ της πόρτας για να μην ακουμπήσεις το πόδι σου αφού οι εξαμτίσεις έβγαιναν στο πλάϊ, βαρύ συμπλέκτη, ακόμα πιο μπρούτο επιλογέα και απουσία ηλεκτρονικών, το Viper «φώναζε» να προσέχεις. Για να έχεις

Στο ανέβασμα για Πάρνηθα, το παραμικρό βαθύ πάτημα του δεξιού πεντάλ ήταν ικανό για να νικήσει την πρόσφυση.

Όσο για το 1g πλευρικής επιτάχυνσης που είχε καταγραφεί σε αμερικάνικες πίστες, ήταν υπεραισιόδοξο για την άμοιρη ελληνική άσφαλτο.

Μετά από μερικά ανεβοκατεβάσματα, το μοτέρ να αντιλαλεί στην καταπράσινη (τότε) Πάρνηθα και κάμποσες λήψεις, έφτασα ιδρωμένος στην κορυφή. Ήταν μια υπενθύμιση πως το Καζίνο δεν έχει τελικά και τόσο ρίσκο όσο λένε

Dodge Viper

  • Μερικά ακόμα badass αυτοκίνητα. Προσθέστε κατά βούληση

AC-Shelby 427 Cobra

1967 Pontiac GTO

1969 Mustang Boss 429

1969 Chevrolet Camaro ZL1

1970 Plymouth Hemi Cuda

Γενικώς σχεδόν οποιοδήποτε muscle car από τη δεκαετία του ’50 και εντεύθεν

«Σκαραβαίος» στο βρεγμένο

Photo: Naveed Yousufzai / Modified Concepts / PRDX / Porsche / Γ.Κούτος /



Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει