Μπέρδεμα: Η νέα BMW M2 δεν θα ‘χει σχέση με τη M2 Gran Coupe

Post date:

Author:

Category:

Το πιο οδηγοκεντρικό μοντέλο των βαυαρών, η νέα BMW M2, είναι ήδη στα σκαριά. Θα βασίζεται στο σασί της Supra αλλά δεν θα ΄χει σχέση με τη M2 Gran Coupé. Αλλά καμία, λέμε. Ουφ, τι μπέρδεμα με τις BMW τελευταία

BMw M2 Competition

Η βασίλισσα της πλαγιολίσθησης, το μέγεθος το σωστό, το πιο σωστά τοποθετημένο μοντέλο στη γκάμα. Όλα τα παραπάνω για την αναμενόμενη BMW M2 που θα ‘χει έναν επιπλέον λόγο να ξεχωρίζει. Ως πισωκίνητη. Read more, please


Ποιος το περίμενε. Να μιλάμε για τη BMW και όλο και πιο συχνά να γίνεται η χρήση του ”FWD”. Κοινώς, κίνηση στους εμπρός τροχούς

Επιτρέψτε μου μισό λεπτό να καταπιώ. Ύστερα απ’ τη Σειρά 1 ήρθε και η Σειρά 2. Mε τη φρέσκια αλλά σχεδιαστικά αμφιλεγόμενη Gran Coupé.

- Διαφήμιση-

Αυτήν που κινείται περιστρέφοντας τους εμπρός τροχούς. Εξαίρεσή της; Η έκδοση Μ235i xDrive η οποία λειτουργεί ως τετρακίνητη.

Τι θα γίνει όμως στο μέλλον με τις κορυφαίες M της Σειράς 2; Θα ξαναδούμε κάτι από το M Division για να υποκλιθούμε; Όπως κάναμε με τη BMW Μ2 Competition ; 


BMW M2 και M2 Gran Coupe

Σύμφωνα με το βρετανικό Autocar, η δεύτερη γενιά της BMW Μ2 θα παρουσιαστεί το 2022 – όπως και η Μ2 Gran Coupe. Και κάπου εδώ ξαναρχίζει το μπέρδεμα. Γιατί; Διότι θα βλέπουμε ως Μ2, δύο εντελώς διαφορετικά μοντέλα. Δύο μοντέλα που ουσιαστικά δεν θα έχουν κανένα κοινό σημείο οδηγικά


Η Μ2 Gran Coupé, πατώντας στο ίδιο πλαίσιο με των απλών εκδόσεων, θα τοποθετηθεί απέναντι στο Audi RS3, ως μια grand turismo επιλογή, φορώντας το xDrive και με ιπποδύναμη στην περιοχή των 400 ίππων. 

Η Μ2 η σωστή. Η πισωκίνητη

Πάμε παρακάτω τώρα. Η «αθλητική» Μ2, η σωστή, η «κανονική» και αντρίκια, η δίθυρη, που μεταφέρει πλήρως της φιλοσοφία του γράμματος Μ, θα φέρει πλέον τον κωδικό G87 και  θα βασίζεται στο πλαίσιο της Supra (ή της Ζ4 αν προτιμάτε).

Ένα πλαίσιο το οποίο μπορεί να υποστηρίξει μόνο πισωκίνητη μετάδοση. Συνεχίζοντας, δηλαδή, την παράδοση που ξεκίνησε η BMW Μ2 Competition, κάτω από το καπό θα υπάρχει ο 6κύλινδρος twin-turbo κινητήρας των Μ3/Μ4 (S58).


BMW M2 logo

Οι πληροφορίες λένε ότι ο κινητήρας της νέας M2 θα περιστρέφεται έως τις 7,200rpm – όχι και τόσο συνηθισμένη τιμή για υπερτροφοδοτούμενο σύνολο. Λένε επίσης πως θα αποδίδει περί τους 420 ίππους και 550Nm


Aυτά τα χαρακτηριστικά, θα της προσφέρουν αναμενόμενα τελική ταχύτητα κοντά στα 280Km/h, το οποίο σημαίνει ότι θα είναι 20Km/h ταχύτερη του τωρινού μοντέλου Μ2 Competition, κάτι το οποίο η BMW δεν επιβεβαιώνει ακόμη. Προφανώς μιλάμε για limited τιμές και όχι με απενεργοποίηση του κόφτη τελικής ταχύτητας.

Και πώς γίνεται η τρέχουσα M2 Competition να είναι πιο αργή απ΄τη Supra;

Θεωρητικά, θα περίμενε κανείς πως η τρέχουσα BMW M2 Competition, ως πιο ισχυρή, θα ήταν ταχύτερη σε έναν ενδεικτικό γύρο απ΄την Toyta Supra. Και δεν τη συγκρίνουμε με τη Z4 γιατί η ιαπωνική παραλλαγή είναι ήδη ταχύτερη απ΄το roadster της BMW.

Το παρακάτω βίντεο απ΄το αμερικανικό Motor Trend έρχεται να ανατρέψει το προβάδισμα ισχύος.

Η απάντηση, λοιπόν στο ερώτημα του μεσότιτλου έχει να κάνει με το σασί. Παρά τη σημαντική διαφορά ισχύος μεταξύ τους (M2 vs Supra) φαίνεται πως η δεύτερη έχει το προβάδισμα. Ε, αυτό θα είναι ουσιαστικά το σασί στο οποίο θα βασιστεί η αναμενόμενη M2


Ξεκαθαρίζοντας το τοπίο

Η αλήθεια είναι ότι η BMW μάς έχει δημιουργήσει μια σχετική σύγχυση τα τελευταία χρόνια με τις επιλογές της. Τόσο στο σχεδιαστικό κομμάτι (βλ. αναμενόμενη Σειρά 4), όσο και σε επιλογές μετάδοσης κίνησης και ονοματοδοσίας.


Εκεί έξω, υπάρχει κόσμος που οδηγεί μια τελευταίας γενιάς BMW Σειράς 1 και πιστεύει πως είναι πισωκίνητη. Ρωτήστε όσους την πήραν ως εταιρικό. Been there, done that


Ε, εδώ φαίνεται ότι έρχεται να προστεθεί άλλος ένας γρίφος. Το επόμενο πραγματικό driver’s car της BMW, θα βασίζεται στο πλαίσιο της Ζ4, δεν θα έχει καμία σχέση εμφανησιακά με τα υπόλοιπα μοντέλα της σειράς 2-ούτε και της Ζ4-, αλλά θα λέγεται Μ2. Ή μήπως όχι;     


BMW M4 CS

Photo: bmw.gr

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει