Τι θα αγόραζες με όριο τα €30.000; Εκφράσου ελεύθερα

Post date:

Author:

Category:

best-cars-2019-4drivers.gr

Στα προ ύφεσης χρόνια, με €30.000 οριακά έπαιρνες κάτι πολύ καλό. Ως καινούργιο. Όχι ότι έχει αλλάξει αυτό το όριο και σήμερα. Απλώς, σήμερα, η κίνηση τού να καταθέσεις αυτό το ποσό προκύπτει μακράν πιο δύσκολα. Λοιπόν; Τι μας μένει;

Το χόμπι της αναζήτησης αγγελίας καλά κρατεί στην κατεχόμενη φορολογικά Ελλάδα. Μιλώντας για μεταχειρισμένο. Εκεί, δηλαδή, που με €20.000 – €30.000 μπορείς να ψωνίσεις κάτι που μέχρι πριν λίγα χρόνια είχε τριπλάσια έως και τετραπλάσια τιμή.

Για παράδειγμα, η περίπτωση Cayman S που γράφαμε χθες, συναντάται σήμερα με τιμές περί τις €25.000, που αν το σκεφτείς είναι λίγα χρήματα για μια Porsche που με καλό εξοπλισμό «ανέβαινε» κάποτε κοντά στο κατοστάρικο. 

Αλλά, βλέπεις, τα κυβικά εκατοστά είναι προπατορικό αμάρτημα στη χώρα της φαιδράς πορτοκαλέας και λίγοι τολμούν. Και σε επίπεδο μεταχειρισμένου, το δίλιτρο είναι, ως φαίνεται, το ανώτατο όριο

Από ΄κει και πέρα, για όσους μπορούν να διαθέσουν αυτό το ποσό, μένει η αγορά του καινούργιου. Είναι αλήθεια πως το downsizing επέτρεψε να έχεις ένα αξιόμαχο, οδηγοκεντρικό αυτοκίνητο ακόμα και κάτω από το όριο των €30.000 – που το βάλαμε, έτσι, περισσότερο ως οικονομική παύλα ψυχολογική μπάρα στο άρθρο.

Περιπτώσεις μικρών σε μέγεθος τύπου »GTi», από Fiesta ST μέχρι μεσαίων hatchback που κεντρίζουν το ενδιαφέρον, όπως τα Hyundai i30 Ν και Leon Cupra που είχαμε οδηγήσει (εδώ και εδώ, αντίστοιχα) καταφέρνουν να κλέβουν τις καρδιές μας χωρίς να εκτελούν τον προϋπολογισμό. 

Αλλά αν θες να έχεις πρόσβαση στην αφρόκρεμα της αγοράς, βλέπε από Type R μέχρι M2 και Boxster 718, πρέπει να πουλήσεις όργανα, σπέρμα και να βάλεις υποθήκη το πατρικό.

Υπέρογκα ποσά σε μια αγορά που μετά βίας θα αγγίξει φέτος τις 100.000 μονάδες με τις περισσότερες από αυτές να μην προέρχονται από την υγιή, λιανική πώληση. Τα περισσότερα στελέχη της αγοράς συμφωνούν σε αυτό. Υγεία πωλήσεων δεν είναι το εταιρικό, το leasing ή το «πινακιδωμένο». Τεσπά, ξεφύγαμε…

Επανέρχομαι στο θέμα αφού την ίδια στιγμή, με τα δεδομένα χρήματα του τίτλου μπορείς να αποκτήσεις το όνειρο ή ένα λάβαρο της περασμένης δεκαετίας. Από STi και Evo μέχρι S2K – μαζί με την παλαιότητα, τη φθορά του χρόνου, τα υψηλά τέλη κυκλοφορίας και την όποια κατανάλωση. Αλλά να σου μείνουν και ρέστα. Δεν μπορείς να ξεφύγεις, Έλληνα πετρολχεντά. Από κάπου θα σε τσιμπήσει το σύστημα…

Μπορείς, επίσης, να πάρεις και ένα διαμέρισμα. Ή να ζήσεις «έξω καρδιά» για κανα δυο χρόνια – χωρίς υπερβολές, έτσι; Λοιπόν; Τι θα έπαιρνες μέχρι το τριαντάρι; Φίλε οδηγέ, εκφράσου ελεύθερα.

Photo: Γιώργος Δημόπουλος / V27 Photography

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει

Η απαγορευμένη διαφήμιση του Golf. Για τη μάνα σου

Η απαγορευμένη διαφήμιση του Golf πυροδότησε το ίντερνετ. Δεν έχει να κάνει με το αυτοκίνητο. Έχει να κάνει με τη μάνα μου, τη δική σου, τις μελλοντικές

Texting: 21 μέτρα ρίσκου. Πόσο αξίζουν τα μηνύματα;

Κόφ'το, κλείσ' το, άσ' το για αργότερα το κινητό. Υπακοή και σεβασμός απ΄όλους μας, ειδικά τους σκεπτόμενους Πραγματικούς Οδηγούς που οφείλουν να θέτουν το παράδειγμα. 21 μέτρα ρίσκου είναι πολλά

Ο Τζέιμς Χαντ του καλοκαιριού

«Μόλις 45 χρόνια πρόλαβε να ζήσει ο Χαντ. Ήταν αρκετά για να τα κάνει όλα. Να κυνηγήσει το όνειρό του οδηγώντας στο απώγειο του σπορ, τη Φόρμουλα 1. Αλλά και να κοιμηθεί με περισσότερες από 5.000 γυναίκες»

Ford Ranger Raptor. Bad ass με καρότσα

«Η εμπειρία με το Ford Ranger Raptor ήταν ικανή να σε κάνει να βλέπεις ένα pick-up ως κύριο αυτοκίνητο. Αδρεναλίνη με καρότσα. Δεν σου τυχαίνει και κάθε μέρα»

Καθαρόαιμη Lancia Rally 037

Το αυτοκίνητο-σταθμός πουλήθηκε έναντι €770.000...

Γιατί δεν βλέπεις συχνά τις Lotus στο δρόμο;

«Όσο και να γκρινιάζουμε πως θέλουμε αγνά και παρθένα driver's car, όταν έρθει η ώρα να βγουν τα χρήματα απ' την τσέπη βγαίνει ο πιο ασφαλής εαυτός μας στην επιφάνεια. Ελαχίστων εξαιρουμένων. Κάποιων τολμηρών με Lotus, για παράδειγμα»