Οι έντεκα ξεχασμένες BMW 5 Series στη Βουλγαρία. Αξίζουν;

Post date:

Author:

Category:

barn-find-bmw-5-series-bulgaria-4drivers.gr

Άλλο ένα barn find, όπως λέγονται οι όλο και περισσότερες ανακαλύψεις ξεχασμένων αυτοκινήτων, εμφανίστηκε αυτές τις μέρες. Οι έντεκα ξεχασμένες BMW 5 Series, σε ένα σκονισμένο γκαράζ στη Βουλγαρία. Πόση αξία έχουν πραγματικά;

Μπορεί η BMW 5 Series με τον κωδικό Ε34 να ήταν κάποτε το καλύτερο οικογενειακό στην παγκόσμια αγορά, αλλά η ανακάλυψη των έντεκα ξεχασμένων «κομματιών» που καταφέρνουν να γίνουν θέμα στις αυτοκινητικές ειδήσεις, έχει, κατά την ταπεινή μου γνώμη, μικρή σημασία.

Εκτιμάται πως μόλις φρεσκαριστούν οι συγκεκριμένες 5άρες από τα σημάδια του χρόνου, θα μπορούν να πουληθούν σε τιμές μεταξύ των €15.000-17.000 – μια λογική ίσως τιμή για όποιον θέλει, ντε και σώνει, να γευτεί το πώς ήταν οι BMW κάποτε.

Είχα μια τέτοια για κανα δυο χρόνια, της είχα βγάλει και το παρατσούκλι «γριά». Ήταν έντιμη, παιχνιδιάρα και φτιαγμένη με την ευθύτητα ενός τανκ. 

Την είχα πάρει για το 1/10 της τιμής που θα πουληθούν αυτές του barn find. Μια χαρά. Κι ας είχε κάποια 130.000 km στο οδόμετρο. Και τι έγινε;

Ήταν μια υπενθύμιση του πόσο μπροστά από τον ανταγωνισμό ήταν οι βαυαροί εκείνα τα χρόνια. Φοβερή 5άρα. Αθλητική και ντούρα.

Όμως η μόνη αξία που μπορεί να έχει ένα τέτοιου είδους αυτοκίνητο σήμερα -και όχι κάποιο περιορισμένης παραγωγής- είναι μία. Και λέγεται συναισθηματική

barn-find-bmw-5-series-bulgaria-4drivers.gr

barn-find-bmw-5-series-bulgaria-4drivers.gr

Θα μπορούσε επίσης να ήταν το μαζικό μεν, ιδιαίτερο δε αυτοκίνητο κάποιου διάσημου του οποίου τα οπίσθια είχαν κάτσει σ’ αυτό.

Ας  πούμε, το καθημερινό Peugeot του Enzo ή το Mini των Beatles. Κάτι σαν τις παντόφλες του Steve McQuenn  – αν και αμφιβάλλω αν ο Steve θα φορούσε παντόφλες.

Για κάποιους, τα όλο και περισσότερα barn finds τείνουν να μειώσουν τη δημοτικότητά τους ήδη από το 2016, μειώνοντας έτσι τα υπερκέρδη των golden boys των δημοπρασιών αυτοκινήτου. Επιτέλους. Ας το δούμε κι αυτό.

Photo: Google

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει