Cabriolet που αγαπήσαμε: για τη θεά, τη Jaguar E-Type

Post date:

Author:

Category:

jaguar-e-type-4drivers

Ένεκα η εποχή. Η E-Type, η ομορφότερη Jaguar που παρουσιάστηκε ποτέ, το αυτοκίνητο που θαύμασε ακόμα κι ο Enzo Ferrari, στο πέρασμά της αναστάτωνε. Με κατεβασμένη κουκούλα ακόμα περισσότερο. Καλοκαίρι, γαρ

Εύκολα γίνεσαι σεξιστής κοιτώντας το πιο φαλλοκρατικό καπό της ιστορίας. Στα ’60s, όταν παρουσιάστηκε η Jaguar E-Type, υπήρξαν φεμινίστριες που θεώρησαν αυτό το ατέλειωτο, μακρύ μεταλλικό καπό σαν την αυτοκινητική απομίμηση του ανδρικού μορίου.

Έλα, όμως, που όποιος οδηγούσε μια E-Type εκείνη την εποχή ήταν ο σταρ του δρόμου και μάλλον πρέπει να θεωρηθεί απόλυτα φυσιολογικό που η εφημερίδα Daily Telegraph, στη λίστα για τα 100 πιο όμορφα αυτοκίνητα στον κόσμο, είχε τη Jaguar E-Type στην 1η θέση. Και δεν χρειάζεται να σ’ αρέσει η Manchester United ή οι Beatles για να πιστέψεις ότι λέει αλήθεια.

Όπως, επίσης, ο Enzo Ferrari δεν ήταν αγγλόφιλος όταν είπε «αυτό είναι το πιο όμορφο αυτοκίνητο στον κόσμο», μόλις την αντίκρισε.

Αυτό που δεν φαινόταν με την πρώτη ματιά, ήταν η ερωτική σχέση που είχε το σασί της E-Type με τη σκουριά. Φυσικά. Κάθε ντίβα έχει τα κουσούρια της.

jaguar-e-type-4drivers

jaguar-e-type-4drivers Αντικειμενικά, η «κλειστή» έκδοση που είχε τα αρχικά FHC (από το Fixed Head Coupe) ήταν πιο αρμονική από την «ανοιχτή» OTC (από το Οpen Τwo Seater) αλλά εδώ μιλάμε για convertible και θα ήταν μεγίστη αδικία να μην συμπεριληφθεί η πιο χαρισματική «γάτα»  όλων των εποχών.

Παράχθηκε σε τρεις διαφορετικές εκδόσεις που διαχωρίζονταν από το φλεγματικό χαρακτηρισμό Series 1, 2 και 3, ενώ ο πρώτος κινητήρας που μπήκε κάτω από το φερμουάρ (μετά συγχωρήσεως) ήταν ο 6κύλινδρος 3.8 λίτρων που προερχόταν από τις XK6.

Τελευταίος σταθμός στην ελεγεία της Jaguar Ε-Τype ήταν το σωτήριον έτος 1975.

Ακόμα και σήμερα, όμως, εύποροι ενθουσιώδεις φίλοι της που διαθέτουν το μεράκι, την επιμονή για να αναζητήσουν τη σωστά ανακατασκευασμένη E-Type και, κυρίως, τα χρήματα για να αντέξουντην κίνηση, μπορούν να βρουν τη θεά σε τιμές, σύμφωνα με την τρέχουσα αγορά, από €140.000. 

Photo: Jaguar.com

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει

DS 3 Crossback. Γενναιότητα σε ελληνική άσφαλτο

To DS 3 Crossback λέει πως «θέλει να αναδείξει τη δουλειά των καλύτερων τεχνιτών της βιομηχανίας». Δεν το ακούς συχνά αυτό στη σημερινή, παγκοσμιοποιημένη και πολλάκις κοπιαρισμένη αυτοκινητοβιομηχανία

Η απαγορευμένη διαφήμιση του Golf. Για τη μάνα σου

Η απαγορευμένη διαφήμιση του Golf πυροδότησε το ίντερνετ. Δεν έχει να κάνει με το αυτοκίνητο. Έχει να κάνει με τη μάνα μου, τη δική σου, τις μελλοντικές

Η ελευθερία τού να μην ανήκεις

«Αυτές τις μέρες συμπληρώνονταιι 8 χρόνια 4Drivers. Και αν έπρεπε ένα μόνο κείμενο να χαρακτηρίσει τη φιλοσοφία του, είναι αυτό. Μόνο freedom - που θα ´λεγε και ο Braveheart»

Texting: 21 μέτρα ρίσκου. Πόσο αξίζουν τα μηνύματα;

Κόφ'το, κλείσ' το, άσ' το για αργότερα το κινητό. Υπακοή και σεβασμός απ΄όλους μας, ειδικά τους σκεπτόμενους Πραγματικούς Οδηγούς που οφείλουν να θέτουν το παράδειγμα. 21 μέτρα ρίσκου είναι πολλά

«Βαρετό» Golf; Σηκώνει πολλή συζήτηση

Λίγο πριν την εμφάνιση του Golf Mk8, ας βάλουμε τα πράγματα σε μία ρεαλιστική τάξη

Ο Τζέιμς Χαντ του καλοκαιριού

«Μόλις 45 χρόνια πρόλαβε να ζήσει ο Χαντ. Ήταν αρκετά για να τα κάνει όλα. Να κυνηγήσει το όνειρό του οδηγώντας στο απώγειο του σπορ, τη Φόρμουλα 1. Αλλά και να κοιμηθεί με περισσότερες από 5.000 γυναίκες»

Μικρά αυτοκίνητα υπό απειλή. Ποια είναι;

«Ένα μικρό αυτοκίνητο οφείλει να είναι φτηνό. Αλλιώς δεν θα πουλήσει. Τα περιθώρια είναι πολύ στενά στα μίνι αυτοκίνητα. Μερικές φορές και στα υπερμίνι»