Κράτα το «μαμά». Η συνταγή του διαχρονικού

Post date:

Author:

Category:

Τα κοσμήματα δεν τα πειράζεις. Δεν πειραματίζεσαι με εγκεφάλους, τροχούς και «σκούπες». Τα κρατάς ως έχουν.

Tι πρέπει να έχει ένα αυτοκίνητο της διπλανής πόρτας για να γίνει κλασικό;

peugeot-25-rallye-1999

Σε ένα τέτοιο αυτοκίνητο, εκτιμώ πως το πολύ-πολύ να «πειράξεις» λίγο ευθυγράμμιση, λάδια, «ξύδια», τακάκια και ένα σετ καλά λάστιχα. Συνήθως αυτά φτάνουν.

Μετά από βαριά εμβάθυνση κατέληξα στο εξής συμπέρασμα: κλασικό της διπλανής πόρτας – προφανώς και δεν μιλάω για τα Ferrari 250 SWB ή άλλα συναφή- είναι αυτό που διαθέτει τρία στοιχεία:

  • Χαρακτήρα
  • Λιτή προσέγγιση
  • Εξαιρετικά περιορισμένες εκδόσεις, χρωματολόγια ή εξοπλισμούς 

Για παράδειγμα, ένα από τα πιο «ταπεινά» αυτοκίνητα της διπλανής πόρτας που αυτή τη στιγμή η τιμή του στο εξωτερικό ανεβαίνει, ήταν το Peugeot 205 Rallye.

Το Rallye είχε και τα τρία παραπάνω χαρακτηριστικά: ελάχιστο βάρος (794 kg), χωρίς clima, ηχομονώσεις, δερμάτινα και μασαζοκαλσόν, λακωνικό styling και έβγαινε μόνο σε λευκό ή κίτρινο. 

Σύμφωνοι, στη Γερμανία βγήκε και με το μοτέρ του 1.9, καθώς ο ΤU24 των 1.3 λίτρων και 103 ίππων δεν «περνούσε» καυσαέρια αλλά μαζί μ’ αυτόν ήρθαν καπάκι επιπλέον 150 kg και ο χαρακτήρας νοθεύτηκε.

Οπότε τι μένει; Ένα λευκό, «μαμά», αγνό, παρθένο και αμόλυντο. «Μαμά» και μόνο «μαμά».

Photo: evo

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει