Μία από τις ακριβότερες και ωραιότερες μοντίφες στον κόσμο, η υπερτροφοδοτούμενη Singer, σε όποιον τύπο αμαξώματος αγαπάτε. Κοστίζει από 1,8 εκατομμύρια δολάρια, αλλά έτσι είναι. Το πάθος, το λάθος και ο λογαριασμός πληρώνεται. Εν προκειμένω, πρόκειται για το πρώτο
Τα υπερτροφοδοτούμενα Singer σε Coupe, Targa, Cabriolet και ”Slant Nose”. Οι πανέξυπνοι και άκρως χαρισματικοί δύο τύποι πίσω από τη Singer «ξαναχτυπούν» στο δόξα πατρί εύπορων enthusiast αξιοποιώντας την ιστορική συγκυρία με τα 50 χρόνια του 911 Τurbo
Υπάρχει μία άκρως αποκαλυπτική σημείωση σε κάθε δημοσιογραφικό ή επικοινωνιακό υλικό που βγαίνει από τα κεντρικά της καλιφορνέζικης Singer
Ακολουθεί verbatim ευθύς αμέσως: ”Singer is not sponsored, associated, approved, endorsed nor, in any way, affiliated with Porsche Cars North America, Inc., or Dr. Ing. h.c. F. Porsche, AG. Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG is the owner of numerous trademarks, both registered and unregistered, including, without limitation, the Porsche Crest®, Porsche®, and the model numbers and names and the distinctive shapes of the Porsche automobiles, such as the federally registered 911 automobile. Any mention of Porsche Cars North America, Inc., or Dr. Ing. h.c. F. Porsche, AG. trademarked names or other marks is for purpose of reference only”.
Παραφράζοντάς το πρόχειρα και με δυο κουβέντες: «Για να μην έχουμε το παραμικρό νομικό μπλέξιμο με την Porsche, δεν έχουμε καμία, μα καμία σχέση μαζί της, ούτε λογότυπα, ούτε καν τη λέξη δεν χρησιμοποιούμε».
Ορθώς ποιεί
Δύο ευρηματικά και επίμονα μυαλά (το ένα εξ αυτών σε παραπάνω φωτό μαζί με τον Κρις Χάρις) έχουν δημιουργήσει κάτι τελείως ξεχωριστό.
Βρίσκονται πίσω από το όνομα της εταιρείας (σ.σ. σε μας τους Έλληνες μάλλον θυμίζει εκείνες τις θρυλικές μαύρες ραπτομηχανές) και αξιοποιούν στο έπακρο την κληρονομιά των κλασικών Porsche 911.
Αυτό που δεν κάνει η ίδια η επίσημη Porsche, δηλαδή το να αναστήσει το παλιό σασί ”Type 964” σε ένα έντεχνο και εξατομικευμένο κόσμημα, βρήκε χώρο και το κάνει η Singer.
Και, φυσικά, σε τιμές που δεν διανοείται να τα πουλήσει ούτε ο γερμανός κατασκευαστικός κολοσσός.
To σχήμα του υπερτροφοδοτούμενου κλασικού 911 είναι γνωστό. Εδώ η αναβίωσή του με εξέλιξη του θρυλικού κινητήρα του Mezger, απόδοση 510 PS και ανεξάντλητο customization
Επέτειος είναι. Να μην την αξιοποιήσουμε;
Εν προκειμένω, συμπίπτει άψογα η επέτειος από την ιστορική εκείνη στιγμή, πενήντα χρόνια πριν, όταν η Porsche έβαλε τουρμπίνα στη «σημαία» της.
Η Singer, λοιπόν, ξεκινά να κάνει restoration, όπως η ίδια λέει, με αφετηρία ένα ήδη υπάρχον γνήσιο 911 (964) κάποιου ιδιοκτήτη. Υπάρχουν πολλοί τέτοιοι στην Αμερική. Ειδικά αν τους περισσεύουν από $1,8 εκατ. και πάνω. Sky’s the limit, όπως λένε. Η εξατομίκευση δεν έχει όρια, μαζί παρέα με το τελικό τιμολόγιο
Το αποτέλεσμα είναι όντως εκθαμβωτικό. Τόση προσοχή στη λεπτομέρεια, τόση καλαισθησία και εμμονή ακόμα και στην τελευταία βίδα που μπορεί να εντοπίσει το μάτι. Είναι εκπληκτικό. Είναι υπερτιμημένο; Αποφασίζει η αγορά. Μπορεί να το προσφέρει αυτό ένας μαζικός κατασκευαστής, ακόμα και αν είναι η ίδια η Porsche; Όχι. Όπως μάλλον λένε και εκεί στην Καλιφόρνια από το 2009 που συστήθηκε η Singer, «δεν το κάνει η Porsche; Θα το κάνουμε εμείς»
Και, εννοείται, όπως γράφαμε και σε πρόσφατο σχετικό άρθρο, δε διανοούνται οι άνθρωποι της Singer να προφέρουν καν τη λέξη “Porsche” ή τον αριθμό “911”. Τζιζ.
Photo: singervehicledesign.com
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.